Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil helst at vi går til noe vanlig alà 4-4-2.

 

Reina

 

Carra-Skrtel-Agger-Dossena

 

Kuyt-Gerrard-Masche-Riera

 

Keane-Torres

 

Tror jeg kunne fungert bra. Med Keane på kant/spiss, og Gerrard i midten, samt Kuyt litt defensiv ving og Babel som ving fungerer ikke ting. Rett og slett. Blir herlig med Riera som rein ving!

Lenke til kommentar

Det ble sagt at Torres blir borte i opptil 3 uker - altså er det maksimalt. Selvsagt kan han bli klar før! Hvor ofte har vi ikke hørt "bla-bla-bla raskere tilbake enn antatt". Mistenker dette er nok et spill for galleriet for å unngå at united skal forberede seg på hvordan de skal stoppe ham. Kanskje vi ikke stiller med ham i startoppstillingen, men jeg skal banne på at han blir med i troppen og at vi kommer til å bruke ham iløpet av kampen dersom det skulle være behov for det. Merk mine ord. :)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor alle maser sånn om United-kampen, vi kommer jo ikke til å vinne uansett, så vi kan like gjerne fokusere på neste kamp allerede.. :p Det kommer jo aldri til å gå uten Torres og muligens Gerrard, spesielt i den formen vi er for tiden og med landslagspiss i mellomtida..

 

 

Jeg jinxer ikke.

 

Og gi nå Keane litt tid da, stakkars mann. Han kommer seg.

 

Og forresten! Takk for alt Finnan! Skal vel kanskje si Voronin også da han er så godt som ferdig i klubben, men veit ikke om jeg gidder.

 

Føler jeg er i det negative hjørnet i dag. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...