Lawliet Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Men vi må gå offensivt ut og jeg vil faen ikke se noe 5-4-1-dritt. Riktig. Om vi legger oss bakpå scorer United før ellers siden uansett. Vi må ha det første målet no matter what. Leif... Endret 1. september 2008 av Lawliet Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hva med å sette Kuyt på topp sammen med Keane? Sett Argentineren bak Gerrard og Alonso og sats offangsivt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Goodbye Finnan. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg vil helst at vi går til noe vanlig alà 4-4-2. Reina Carra-Skrtel-Agger-Dossena Kuyt-Gerrard-Masche-Riera Keane-Torres Tror jeg kunne fungert bra. Med Keane på kant/spiss, og Gerrard i midten, samt Kuyt litt defensiv ving og Babel som ving fungerer ikke ting. Rett og slett. Blir herlig med Riera som rein ving! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Torres er skadet. Om det er United kampen du tenker på. Ellers enig i laget ditt. Håper det blir Keane - Babel på topp. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 La Keane få en sjanse da. Tevez scoret ikke på sine første 20 PL-kamper for West Ham... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 La Keane få en sjanse da. Tevez scoret ikke på sine første 20 PL-kamper for West Ham... Noen som "ikke" har gitt han en sjangse? Jeg har stor tro på Keane Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg ser på Keane som en plante,han trenger tid,vann og masse kjærlighet. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Jeg ser på Keane som en plante,han trenger tid,breinnvin og masse kjærlighet. Enig der.. Vi får gi han tid! Endret 1. september 2008 av CCola Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Noen på forrige side, orket ikke quote Godt sagt Daniel. La oss behandle han som en plante! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Riera kan gå å legge seg, dagens gladnyhet er jaggu meg at Voronin blir lånt ut neste sesong! Weee! Nå blei jeg glad når jeg leste det. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Det ble sagt at Torres blir borte i opptil 3 uker - altså er det maksimalt. Selvsagt kan han bli klar før! Hvor ofte har vi ikke hørt "bla-bla-bla raskere tilbake enn antatt". Mistenker dette er nok et spill for galleriet for å unngå at united skal forberede seg på hvordan de skal stoppe ham. Kanskje vi ikke stiller med ham i startoppstillingen, men jeg skal banne på at han blir med i troppen og at vi kommer til å bruke ham iløpet av kampen dersom det skulle være behov for det. Merk mine ord. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg ser på Keane som en plante,han trenger tid,vann og masse kjærlighet. Han er hva, 27år? Er det ikke på tide å blomstre snart da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Har nok blomstret han,men ikke i Liverpool Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Noen som tror Rafa kjøper noen fler idag>? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Skjønner ikke hvorfor alle maser sånn om United-kampen, vi kommer jo ikke til å vinne uansett, så vi kan like gjerne fokusere på neste kamp allerede.. Det kommer jo aldri til å gå uten Torres og muligens Gerrard, spesielt i den formen vi er for tiden og med landslagspiss i mellomtida.. Jeg jinxer ikke. Og gi nå Keane litt tid da, stakkars mann. Han kommer seg. Og forresten! Takk for alt Finnan! Skal vel kanskje si Voronin også da han er så godt som ferdig i klubben, men veit ikke om jeg gidder. Føler jeg er i det negative hjørnet i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Pessimister trengs vel ikke nå? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg er hvertfall realistisk. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg er hvertfall realistisk. Sant nok, men denne gangen håper jeg vi gir dem litt kamp iallfall. Uansett hvem vi stiller opp med.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Herregud, dere høres jo snart ut som om dere var aston villa fans Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå