Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Spesielt Rio ja. Er det ikke sånn jævlig kult bilde av Rio som ser ned på Torres og har hendene ut som en hardass?

 

Rio er ikke en hardass. Han er en jackass.

 

Seriøst, så skal det bli ekstremt vanskelig å slå United uten Torres. Spesielt med det mentale overtaket de har hatt på oss i ligaen den siste tiden. Vi er virkelig fucked om Gerrard ikke blir klar. Men blir Stevie klar så har vi en mulighet, det innebærer at Keane presterer, samt Babel får spille.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faen, skal jeg grine eller hoppe av glede?

 

Jeg velger å surmule. FAEN! Torres er skada i 2-3 fucking uker... Hva nå liksom? Skal Keane plutselig begynne å score?

 

Nå fikk vi Riera i alle fall, og ble kvitt Voronin. Så noe godt kom ut i dag, men jeg er sketisk til Riera på samme måte jeg var skeptisk til her £18M-som-ennå-har-til-gode-å-score... Jaja...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Faen, skal jeg grine eller hoppe av glede?

 

Jeg velger å surmule. FAEN! Torres er skada i 2-3 fucking uker... Hva nå liksom? Skal Keane plutselig begynne å score?

 

Nå fikk vi Riera i alle fall, og ble kvitt Voronin. Så noe godt kom ut i dag, men jeg er sketisk til Riera på samme måte jeg var skeptisk til her £18M-som-ennå-har-til-gode-å-score... Jaja...

 

Dette var litt interesang synest jeg

 

Dere har jo påstått at Liverpool er mere enn Garrard og Torres. Vi er jo uten vår beste spiller, da bør dere ikke være så negative.

Lenke til kommentar
Trøst deg med at det landslagskamper til helgen, å 2-3 uker som oftest betyr max 2 når det kommer fra klubbhold.

Det er sant, men alikkevel er det nervepirrende.

 

Jeg klarer ikke la være tenke: Hadde han vært noe tess, hadde han ikke kostet 8 millioner pund, eller hva det var dere betalte for han.

Penger betyr ikke alt, men de betyr mye. Everton tilbød £12M eller £13M, men Riera ville personlig til Liverpool så det er noe. Keane kosta flesk,men han har fremdeles til gode å imponere. Så vi får se, det er bare å vente nå.

 

Limbeck:

 

Jeg selv har aldri sagt det, men det går ann å spille uten en av dem. Men når man spiller mot fjorårets seriemester, uten to av de beste spillerene vi har så er det noe annet enn å møte Fulham...

 

Edit:

 

Datt av serveren, utrolig nok...

Lenke til kommentar

<Jeg selv har aldri sagt det, men det går ann å spille uten en av dem. Men når man spiller mot fjorårets seriemester, uten to av de beste spillerene vi har så er det noe annet enn å møte Fulham...

 

Skal være enig i det. Men samtidig så virker det tydelig at dere biter betydelig mere negler uten Torres.

Lenke til kommentar

1: Torres er en bedre spiss enn Tevez. Ja, Tevez er dritgod, jeg sa før han kom til Man Utd at jeg gjerne skulle sett ham i LFC. Han har en arbeidsmoral til tusen og er i min mening bedre enn Rooney. Han jobber som faen, skaper sjanser for andre, skaper rom og putter litt selv. Men om jeg får være litt "selvdigger" også, så synes jeg Torres er mye bedre på det han skal være bedre på. Han er mye mer målfarlig, scorer mye mer mål, har fart og rykk fra helvete og teknikken hans er god. Han kan skape noe helt ut av intet, og 33 mål i debutsesongen sier sitt. Klassespiss, definitivt PLs beste og jeg sier gjerne at han er blant verdens beste og. :) Og han er ikke en Nistelrooy-spiss som bare scorer de enkle målene fra 4 meter. Han har faktisk andre enorme kvaliteter også og kan score fra de fleste posisjoner. Vi har fått mang en fine scoringer fra Torres hittil, og flere skal det bli.

 

2: Faktisk er jeg ikke så bekymret over at Torres kan være ute mot Man Utd. Ja, selvfølgelig håper jeg han kommer tilbake, han har egenskaper til å alene kunne avgjøre kampen. Men om Benitez disponerer resten av laget riktig, tror jeg vi kan vinne kampen uten Torres også. Men vi må gå offensivt ut og jeg vil faen ikke se noe 5-4-1-dritt. Kjør i så fall på med Keane og Babel/Ngog som spisser og Riera og Kuyt på hver sin kant. Gerrard skal være med høyt oppe og selvsagt Masche som midtbaneanker, så skal man se at det kan gå godt. Men det er en vanskelig kamp, det er det.

 

3: Herlig at Riera er klar. Jeg vet ikke hvor god han er, men alt er bedre enn vingsituasjonen i dag. Han virker hvert fall som en ving som har evnene til å drible, har fart og kan komme seg forbi og slå innleg, og det trenger vi.

Lenke til kommentar
Faen, skal jeg grine eller hoppe av glede?

 

Jeg velger å surmule. FAEN! Torres er skada i 2-3 fucking uker... Hva nå liksom? Skal Keane plutselig begynne å score?

 

Nå fikk vi Riera i alle fall, og ble kvitt Voronin. Så noe godt kom ut i dag, men jeg er sketisk til Riera på samme måte jeg var skeptisk til her £18M-som-ennå-har-til-gode-å-score... Jaja...

 

Dette var litt interesang synest jeg

 

Dere har jo påstått at Liverpool er mere enn Garrard og Torres. Vi er jo uten vår beste spiller, da bør dere ikke være så negative.

Herregud da mann, sette ting på spissen ja.. Er nokså sikker på at ingen har sagt akkurat det du sier. Men såklart, vi burde være nervøse at vi mister Torres? Vi har tapt mot dere før, og sjangsen for at vi taper igjen er stor med eller uten Torres. Sjangsen blir bare så mye større ettersom Torres er/kan være skadet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...