Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Siden dere Liverpool-supportere ikke følger med på hva som skjer på siste dagen av overgangsvinduet, får jeg komme med nyheten om at dere har signert Vitor Flora fra Botafogo. I hvertfall i følge Setanta.

 

http://www.setantasports.com/en/Sport/News...britain-locale/

12.12: DONE DEAL! Liverpool have got another Brazilian. Vitor Flora arrives at Anfield from Botafogo. The 18-year-old is a striker - how many youngsters can Rafa Benitez squeeze into Merseyside?

 

Edit: Vedder på at jeg begynte å skrive mitt innlegg først... :p

Endret av Aye
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Støtter United fansa. Tevez er mye bedre enn både Keane og Kyut. Nesten på nivå med Torres.

 

 

Latterligste jeg har hørt.

 

Ingen av spissene til United er i nærheten av Torres.

 

United vant serien på grunn av Ronaldo ifjor, alene kapret han 18 poeng. Så, vær så snill, ikke si noe annet. Og uten Rooney og Ronaldo er dere like tannløse som oss uten Gerrard og Torres.

 

Serriøst, face reality...

Lenke til kommentar

Det å sammenligne spillere er egentlig bare tåpelig. Alle spillere er gode på noe, og dårlig på noe annet. Slik utfyller de hverandre som et lag. Men er ikke vits å henge ut Keane på åpen gate enda. Han trenger litt tid for å samspille seg. Han har også sine kvaliteter som Liverpool trenger, derfor kjøpte de han. Verden hadde vært flott vis alle fotballspillere spilte seg inn på laget iløpet av 1mnd, dog Torres gjorde det nokså fort.

Lenke til kommentar
Work rate. Komme seg tilbake og vinne ballen sånn at laget kan agripe igjen, taklinger, finter. Ja, er sikkert mer, men sier bare de tingene.

Finter?? :!:

 

Tevez er nok bedre på de defensive kvalitetene, selvom Torres er god også der. Vi ser ofte Torres på vei bak for å vinne tilbake ball. Men Torres er god på det han skal være god på, nemlig å score mål. Rafa har sagt flere ganger i intervjuer at Keane ikke ble hentet inn for å bli den goalgetteren som Torres ble, men vi trenger offensive kvaliteter, en i tillegg til Gerrard, og resten, på å spille frem og spille dem imellom, med Torres.

Lenke til kommentar
Torres:

 

Fart: 9

Teknikk: 9

Rykk: 10

Avslutninger: 9

Moral: 10

Hodet: 8

Passninger: 8

 

Tevez:

 

Fart: 6/7

Teknikk: 9

Rykk: 7

Avslutninger: 7

Moral: 10

Hodet: 6

Passninger: 8

 

 

Jeg klarer umulig å være helt objektiv, men jeg prøvde så godt jeg kunne.

Nå skal jeg bare si en ting, hadde Tevez og Rooney hatt like mye rom som Torres hadde ifjor hadde vi nok sett MYE mer mål fra dem.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor Torres og Tevez blir sammenlignet i det hele tatt. To vidt forskjellige spillertyper.

 

Si meg, hva hadde Torres vært uten målene sine? Ikke at det er noe negativt, han er jo en glimrende goalgetter, slik som Van Nistelrooy f.eks. Men en Torres som ikke scorer noe mål er ikke noe særlig. En Tevez som ikke scorer er mye bedre, pga arbeidskapasiteten og en haug med assister.

 

Det betyr ikke at jeg syntes Tevez er en bedre spiller. Syntes Torres er bedre, bare for å berolige scouserne her inne.

Lenke til kommentar
Nå skal jeg bare si en ting, hadde Tevez og Rooney hatt like mye rom som Torres hadde ifjor hadde vi nok sett MYE mer mål fra dem.

Har Torres mye rom? Det er jo bestandig 2 eller 3 stk på fyren? Om det var det du mente..

 

Hvorfor bruker vi egentlig ikke Skrtel mer? Han er jo en arbeidskar til tusen. Skrtel og Agger hadde utgjort et stjernepar.

Bruker vi ikke Skrtel? Han har spilt i samtlige kamper til nå, om ikke jeg tar feil. Om du mener Agger er jeg helt enig! Agger er jo rett og slett dritgod, og det er helt utrolig at vi ikke bruker han. Heller flytt Carra ut på backen, og kjør Skrtel & Agger i midtforsvaret. Herlig..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...