Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
10 % flaks? Vi hadde veldig mye uflaks forrige sesong da.

 

Dossena tror jeg er det beste kjøpet til Liverpool denne sesongen. En god spiller inn på en plass Liverppol virkelig manglet spillere.

 

han er en grei spiller han, men ikke på samme nivå som en Clichy/Evra, og kanskje A.Cole når han er i form han og. det som er forskjellen mellom 3-4. plass og 1-2. plass.

 

Og ja, vi hadde faktisk veldig lite flaks i fjor. Hadde litt i 2006/2007 men i fjor så gikk utrolig mye mot oss mtp. offsides og straffe avgjørelser.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Windydancer: Det der er, med hånda på hjerte, det dumeste jeg har lest på diskusjon.no EVER. Helt seriøst. Jeg ble helt helt satt ut faktisk... Numb...

 

Håper at du kødder eller har drukket nå?

 

Tevez er mye mye mye mye bedre enn Keane. Keane kommer aldri til å bli noe mer enn en middelmådig PL spiss, mens Tevez allerede på to sesonger har utrettet mer enn Keane har og kommer til å gjøre. Det Tevez gjorde i WH er noe av det råeste jeg har sett i moderne fotball. Se også på prestasjonene hans tidligere for Argentina. Et par av kampene i VM bl.a var han genial. Jeg hadde hørt om Tevez LENGE før han havnet i WH og talentet hans har innfridd, selv om han ikke er ferdig utviklet. Det eneste "negative" med Carlos, er at han er litt lik Rooney i spillestilen og scorer litt for lite mål. Men sistnevnte har jeg store forhåpninger om at kan endres på.

 

Jeg hadde blitt MEGA skuffet hvis Keane hadde havnet i United. Noe han heldigvis ikke er i nærheten av god nok til.

 

Edit: Windydancer strikes again! Fyttigrisen! Gidder noen å poste i humor avdelingen? HAHAHAHA. LATTERLIG!!

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Dessuten mener jeg at man trygt kan si at Tevez er en betydelig bedre spiller enn Keane.

Har du følgt med på Keane de siste 3-4-5 årene så vet du fint at han er en mye større spiller enn Tevez, generelt sett.

 

Tevez er på nivå med Kuyt, han har bare bedre teknikk.

 

 

Dette er noe av det morsomste jeg har lest på et internettforum, noensinne.

 

Har ikke ledd så godt siden jeg hadde Black Adder-marathon.

Lenke til kommentar

Jeg skal ikke være så sarkastisk, men i de siste 3-4-5 årene så har jeg ikke sett noe av Keane som er så imponerende. Han er kanskje litt bedre enn Crouch men langt unna et nivå som gjør at jeg har tro på han som Liverpool spiller. Beklager

 

Jeg ser på Kuyt som en bedre spiller.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Dossena suger balle

Så dårlig er han da ikke! Synes ikke han var strålende i dag, men likevel en av de bedre. Han kom til flere gode innlegg, blant annet den til Kuyt som var nær ved å ende med scoring i første omgang.

Nei var vel å ta litt i, han har faktisk veldig gode innlegg til tider. Men ellers er det vle ikke så mye å skryte av. Han klarer jo nesten ikke å sende en helt ordinær pasning uten at det blir bom, han er svak på å posisjonere seg, og han er relativt dårlig defensivt som jo tross alt er ganske viktig for en back.

 

Aurelio > Dossena. Det sier det meste da Aurelio ikke akkurat er verdens beste han heller. La INsua prøve seg!

Lenke til kommentar
Ikke mer sopp på deg nå. Keane en større spiller enn Tevez? Tevez holdt West ham opp i PL ene og alene 2006/2007. Skal ikke si at Tevez er bedre enn Keane, men han har hvertfall det i seg å bli bedre uansett hva du måtte mene.

 

Tevez på nivå med Kuyt? For det første er det ikke sammenlignbart siden Kuyt er en semi-indreløper med kun god arbeidsmoral og innleggsfot. Som ALDRI ville sklidd inn på andre lag enn Liverpool i toppen av Premier League, å vil bli byttet ut så snart Benitez får nok penger mellom hendene til og kjøpe en skikkelig ving. Tevez derimot er strålende på alt med unntak av hodet og farten.

 

@ErlendRU, så også den. Det at han også tar ut Keane sier vel sitt. Han ville ikke vinne denne kampen.

 

Selvsagt er Keane en større spiller enn Tevez per dags dato.Du sier jo det selv. Men Tevez har potensiale, greit nok.

 

Problemet med Tevez er jo at han ikke passer som en spydspiss, ei gjør heller Rooney det. De passer begge til å ligge litt dypt, hente ballen, og sette fart / strø pasninger / styre angrepene. Dette ødlegger nok en god del for Tevez i United, han får rett å slett ikke vist kvalitetene sine.

 

Latterlig mening. Tevez scorte utrolig mange viktige mål sist sesong. Bl.a da vi eide Liverpool på Anfield, husker du det?

Lenke til kommentar

Vil også si at Tevez er bedre enn Keane pdd. Har ikke hørt like mye om Keane som Tevez de siste årene. Men det kan jo være at Keane spilte i spurs, og Tevez i Man Utd. Litt mer dekning rundt Man Utd. Men jeg håper Keane kan tilpasse seg laget temmelig fort, og vise hva han kan.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar
Tevez er mye mye mye mye bedre enn Keane. Keane kommer aldri til å bli noe mer enn en middelmådig PL spiss.

Først av alt, jeg skal ikke hive meg på Keane/Tevez diskusjonen. Men jeg skjønner ikke hvordan du kan si at Keane ikke kommer til å bli noe annet en en middelmådig PL-spiss ettersom han scorte 15 mål sist sesong, og hadde sikkert like mange assist? Det er over average-spiss i PL.

 

La oss gi Keane 10-15 kamper før vi kutter strupen på han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...