Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Faen... Defensivt har vi brukbar kontroll, fremover blir det tamt og litt få tråder å spille på. Fatter enda ikke hvorfor Rafa kjørte Keane på venstrekant store deler av matchen. LATTERLIG at vi har brukt £18m på en spiss vi bruker på kant. Og hva er greia med Benayoun i stedenfor Babel. Hadde vi kjørt inn Babel på slutten ville vi vært mye farligere mtp Babels fart, styrke og skudd. Jeg støtter Rafa som manager - men noen ganger fatter jeg ikke hva han tenker på.

 

 

Edit: BB: Masche (hvem ellers?)

 

Brukte dere 18 mill på Robbie Keane?!?!? Jeg må helt erlig si at det var veldig mye

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah, da ble det klarnet opp.

 

Men, nå har vi diskutert Tevez nok i denne tråden.

 

 

Er egentlig fornøyd med 1 poeng borte mot Villa, vi lider av at Torres og Gerrard er ute.

 

 

Edit: String-Emil : Der er jeg uenig. Jeg skjønner ikke hva folk ser i tevez, han løper og løper. Scorer ikke spessielt mye mål eller.

Endret av Shade22
Lenke til kommentar
Ah, da ble det klarnet opp.

 

Men, nå har vi diskutert Tevez nok i denne tråden.

 

 

Er egentlig fornøyd med 1 poeng borte mot Villa, vi lider av at Torres og Gerrard er ute.

Selfølgelig gjør dere det, laget deres er jo ingenting utenom de to der. :)

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Keane kommer seg, ja. Men han har vært elendig til nå i Liverpool, det har han. Får det virkelig ikke til å stemme enda. Men alle som har sett ham i Spurs vet hva han kan og står for, og han skal få tid på seg før han avskrives. Jeg tror han og Torres med tiden kommer til å bli veldig bra sammen. Men synes egentlig ikke man skal hakke spesielt på Keane, når hele laget har spilt like elendig i fem kamper nå. Vanskelig for ham som ny å prestere når resten av laget heller ikke hjelper til.

 

Selfølgelig gjør dere det, laget deres er jo ingenting utenom de to der. :)

Referer til forrige sesong statistikk som viste at dere var langt mer avhengige av Ronaldo og Tevez enn vi er av Gerrard og Torres. :)

Lenke til kommentar
synes egentlig ikke man skal hakke spesielt på Keane, når hele laget har spilt like elendig i fem kamper nå. Vanskelig for ham som ny å prestere når resten av laget heller ikke hjelper til.

Greit nok det, men Keane ble kjøpt inn for å score mål og han kan ikke klage på at han ikke er vant til PL. Håper selvsagt jeg tar feil, men jeg har null tro på Keane...

Lenke til kommentar
Selfølgelig gjør dere det, laget deres er jo ingenting utenom de to der. :)

Referer til forrige sesong statistikk som viste at dere var langt mer avhengige av Ronaldo og Tevez enn vi er av Gerrard og Torres. :)

Sett deg ned å kikk over de respektive lagene du pusen. Hvem har flest matchvinner-typer? Du kan bruke den statestikken til du blir grønn i tryne, men vi veit alle at Raste har rett. Slike statestikker sier forresten lite om selve spillet og er derfor noe misvisende. Hva skjedde når Arsenal ble kvitt Henry? Jo, andre spillere som hadde vært i skyggen hans, stod frem. Arsenal hadde typene, men det var Henry som gjorde målene. Det samme gjelder Ronaldo. Når vi ikke har han til å score målene, vil noen andre gjøre det. Feks så har Fletcher putta to i år. Du så jo selv hvor helt EKSTREMT tafat liverpool var uten Torres i dag. Eneste som faktisk så ut som han var i stand til å score var N'gog fyren.

 

Dessuten så var vi vel ikke LANGT mer avhengige? Det var vel temmelig likt, var det ikke?

 

Tevez er forresten lysår bedre enn Keane :p

Lenke til kommentar
Selfølgelig gjør dere det, laget deres er jo ingenting utenom de to der. :)

Referer til forrige sesong statistikk som viste at dere var langt mer avhengige av Ronaldo og Tevez enn vi er av Gerrard og Torres. :)

Sett deg ned å kikk over de respektive lagene du pusen. Hvem har flest matchvinner-typer? Du kan bruke den statestikken til du blir grønn i tryne, men vi veit alle at Raste har rett. Slike statestikker sier forresten lite om selve spillet og er derfor noe misvisende. Hva skjedde når Arsenal ble kvitt Henry? Jo, andre spillere som hadde vært i skyggen hans, stod frem. Arsenal hadde typene, men det var Henry som gjorde målene. Det samme gjelder Ronaldo. Når vi ikke har han til å score målene, vil noen andre gjøre det. Feks så har Fletcher putta to i år. Du så jo selv hvor helt EKSTREMT tafat liverpool var uten Torres i dag. Eneste som faktisk så ut som han var i stand til å score var N'gog fyren.

 

Dessuten så var vi vel ikke LANGT mer avhengige? Det var vel temmelig likt, var det ikke?

 

Tevez er forresten lysår bedre enn Keane :p

Jeg er glad i deg The Game. Er ikke ofte mange sier at Raste har rett :)

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...