Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen... Defensivt har vi brukbar kontroll, fremover blir det tamt og litt få tråder å spille på. Fatter enda ikke hvorfor Rafa kjørte Keane på venstrekant store deler av matchen. LATTERLIG at vi har brukt £18m på en spiss vi bruker på kant. Og hva er greia med Benayoun i stedenfor Babel. Hadde vi kjørt inn Babel på slutten ville vi vært mye farligere mtp Babels fart, styrke og skudd. Jeg støtter Rafa som manager - men noen ganger fatter jeg ikke hva han tenker på.

 

 

Edit: BB: Masche (hvem ellers?)

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar

Jeg tror vi skal si oss fornøyd med ett poeng i dag. Vi spiller ikke spesielt bra, men vi har stort sett kontroll defensivt hvert fall, og vi mangler våre to viktigste spillere. Likevel er det surt at vi bommer på de to store sjansene vi har, med Kuyt og Keane (sistnevnte ble jo overfalt, men det er en annen sak). Men vi har fortsett flest poeng i ligaen, så det var bra at Chelsea også spilte uavgjort i dag.

Lenke til kommentar
Hvordan var kampen? Jo, den var et gjesp i store perioder. Villa litt bedre, men alt i alt greit med 0-0.

 

Liverpool uten Torres så HELT ufarlig ut. Synd Villa ikke turte mer, før mot slutten.

Enig i at det var en jævlig dårlig kamp, men Villa var faen ikke noe bedre enn Liverpool altså. Egentlig ganske fornøyd med ett poeng jeg, forventa egentlig en rævva kamp og Villa er et sterkt lag så egentlig bare glad til at vi ikke tapte dette.

 

Men vi vinner ikke mot United sånn som dette, spesielt om både Torres og Gerrard er ute. Nesten ikke vits i å spille kampen en gang.

Lenke til kommentar
Liverpool skal være veldig fornøyde med uavgjort. Uten Torres og Gerrard så er de rett og slett ikke gode nok. Hvis de ikke får noen av dem tilbake mot United skal de få det tøft

 

Støtter den der jeg. Vi har dessverre en god del med mangler i laget, mest offensivt. Mangler noe fryktelig med kreativitet, beslutsomhet og avslutninger. Det forblir med mye frustrasjon, rot, feilspill og nølende avslutninger. Slikt blir det fint lite av. Og som GBD påpeker; uten Gerrard ELLER Torres blir vi nok meget tamme fremover. Litt for surt og leit at Rafa tenker litt for ensidig til tider, men men, lite VI kan gjøre det med det, annet enn å kommentere det.. Men ja, man får satse på at iallefall en av de to, om ikke begge to, blir klare før møtet med United om 13 dager. Blir uansett en kamp mot klokken det. Vi må bare innse at 1 poeng mot Villa var vel det beste vi kunne få med tanke på hvordan kampen utartet seg. All ære til Villa som virkelig ga oss utfordring helt til siste spark. Må ærlig innrømme at det hadde ikke vært noe ufortjent om Villa hadde tatt med seg alle 3 poengene, men heldigvis for oss, så ble det nå med 1 poeng til begge lag.

Lenke til kommentar

Hvorfor kjører ikke Rafa om toppen til mer offansiv når Torres går ut?

Inn med babel, Keane som spiss og kuyt på kant. Så ikke kampen altså, men det virker så forbanna rart, 3 poeng detter ikke ned fra himmelen. Når både Torres og Gerrard mangler krever det satsing. Kun 1 poeng å tape, 2 å vinne sier nå jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...