Hewitt Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 4-3-3 er en mulighet med den lagoppstillingen, men jeg kan ikke helt se for meg at vi går så offensivt til verks i en bortekamp ... Og ja, GO SPURS! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Kjenner jeg dere rett så putter vel Torres i 97. minutt Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Hadde slett ikke vært meg imot. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Tviler på at det holder å spille ræv hele kampen for å score i sluttminuttene mot Villa. WIha! Chelsea tapte poeng! Nå må vi vinne synes jeg! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Jefecito: Babel var jo sykt svak forrige kamp da, bare det innlegget til Kuyt som dugde, men ellers var han jo totalt elendig (i likhet med alle andre for så vidt). Det vet jeg. Men var Benayoun så sterk da(starter heldigvis ikke i dag)? Foretrekker Babel uansett. Edit: Chelsea poengtap. GLEDELIG Endret 31. august 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Sendes kampen på lfctv? Eller må jeg ty til vg.live? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Canal + sport 1 Pool putter vel ufortjent iløpet av de siste 10, som vanlig Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Ingen Premier League-kamper sendes live på LFC TV, da de ikke har rettigheter til den slags. Men den sendes i opptak kl. 1 i natt. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 The game prøver og provosere som vanlig. Kan du spare deg for slikt? Om du vil ha post count, dra til en annen tråd. Takk Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 The game prøver og provosere som vanlig. Nei, det gjør jeg ikke. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Det er jo tilnærmet fakta det han skriver da. Dere var ekstremt heldig som puttet på over-overtid sist, menmen. Lykke til i dag. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Heldige? Såg du kampen? Standard hang med i første omgang, men i andre omgang, og ekstra omgangene var det vell ingen tvil om hvem som fortjente og vinne kampen? Kom med gode argument neste gang. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Nå må du ikke glemme at det lå en Boro-spiller nede i to minutter på overtid, og at det var derfor overtiden ble forlenget. Et mål i 90. minutt teller like mye som et mål i 60. minutt, og er like legitimt. Men ja, vi har gjort det altfor spennende og burde avgjøre kamper tidligere, men i starten av sesongen er en seier en seier. Skjønner dog at mange blir irritert over det, det er maks irriterende for rivaler og det gjør det enda litt morsommere. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Noen som vet om brukbare streams til kampen? Sitter på jobb og skulle gjerne fått med meg litt Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Heldige? Såg du kampen? Standard hang med i første omgang, men i andre omgang, og ekstra omgangene var det vell ingen tvil om hvem som fortjente og vinne kampen? Kom med gode argument neste gang. Kanskje du burde lese før du poster neste gang? Han mener jo åpenbart Boro kampen og hvis du ikke inser at dere hadde i overkant marginer der, er du pr. def blind. Også mot Standar hadde dere GRISEFLAKS som gikk videre, begge kampene tatt i betraktning. Det vel åpenbart at det er du som ikke ser kamper... Lykke til i dag hehe Endret 31. august 2008 av The Game Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Han sikter til premierleage kampen. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Uavgjort til Chelsea gjør at jeg tror enda mindre på seier i dag... Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Heldige? Såg du kampen? Standard hang med i første omgang, men i andre omgang, og ekstra omgangene var det vell ingen tvil om hvem som fortjente og vinne kampen? Kom med gode argument neste gang. Jeg tenkte på boro-kampen hissigpropp... men som Hewitt påpeker, teller et mål like mye på over-overtiden som i full-tid. Det er jævelen med fløyten som bestemmer, og slikt gjevner seg ut i løpet av en sesong likevell. Bare litt irriterendes for øyeblikket. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Er vell få lag som har avgjort flere kamper i slutt minuttene en manu, bare flaks alt i sammen. Edit: Laget vi stiller med i dag blir vell kansje identisk med det mot Manu om Gerrard ikke blir spilleklar? Endret 31. august 2008 av guttorm Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Er vel Chelsea som har vært værst med og rote med seg seier på slutten de siste 2 åra egentlig. Men dere har startet med å gjøre det i år. Og det er desverre det som trengs for å henge med utover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå