GLN Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Føler sesongens første tap blir et faktum ikveld. Tror ikke vi kan flakse oss til et mål i sluttminuttene idag vis vi trenger. Vi må få en ledelse før 80mi og holde den. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Torres eller Keane goller i dag, så må bare eresten av laget gjøre jobben. Jeg føler meg veldig usikker med tanke på formen vår og at vi i tillegg er uten Gerrard. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Er det mange forskjellige reiseoperatører? Kunne tenkt meg en tur på CL kamp. Endret 31. august 2008 av vanquish Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Det er vel en stor jungel, ja. Du har TIAtravels (Tage), Sabra, Thomas Cook og alle de ekstremt dyre svartebørsreiseselskapene. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Hva mener folket er best og billigst? edit: har tenkt å holde meg unna svartebørs. Endret 31. august 2008 av vanquish Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Som vi snakket om i går er det vel Tage og Thomas Cook som er billigst av de seriøse. Men Tage blir relativt fort utsolgt da. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 TIAtravels og Thomas Cook er desidert billigst. Sabra gir deg et greit produkt, og er vel greie å bruke kanskje første gang man er over (det gjorde jeg). Men de har en enorm profitt på pakkene sine, så prisene er drøye. Sabra tar vel 3500,- for for hotell og kampbillett til Atletico-kampen (da kommer fly og alt sånt utenom), mens både jeg og Erlend som tar det via henholdsvis Thomas Cook og TIAtravels ender på en totalpris på drøyt 3000,- for alt. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Fikser Thomas Cook hele pakker inkl. billetter og fly? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Nei, ikke som jeg har funnet hvert fall. De fikser deg pakke inkludert billett og hotell. Fly må du ordne selv, men det bør du egentlig være glad for ettersom det nok hadde kostet ekstra om de skulle ordnet deg fly. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Koster de pakkene mye? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Kommer litt an på hvilken kamp. Pakken jeg tar til Atletico Madrid-kampen koster 1700,- for billett, kampprogram (ikke at det er dyrt men ) og en natt på hotell. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Er ikke så gæernt det. Går billig fly fra torp ikke langt fra meg heller. Hvilket hotell er det? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Så synd at jeg er under 18år, og bør helst ha med far. Ellers så hadde det blitt en del turer på meg allerede. Ja, samme her. Det er noe dritt. Torres eller Keane goller i dag, så må bare eresten av laget gjøre jobben. Jeg føler meg veldig usikker med tanke på formen vår og at vi i tillegg er uten Gerrard. Er egentlig ikke så bekymret for Gerrard, vi stiller mest sannsynlig med Masche og Alonso sentralt, begge to er verdensklasse og vi må tenke på at Stevie har bare spilt på 70-80% av maksimum i det siste. Det som bekymrer meg mest er formen innad i laget. Endret 31. august 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Er ikke så gæernt det. Går billig fly fra torp ikke langt fra meg heller. Hvilket hotell er det? Du kan velge mellom flere. Jeg tar Premier Inn City Centre. Hotell midt i sentrum, og har bodd der to ganger før. Helt greit hotell med greie rom, trådløst internett tilgjengelig, fin restaurant og god frokost. What more can you ask for. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Satt å vurderte Liverpool-At.Madrid selv, men endte opp med å vente. Satser på at vi karer oss videre fra gruppen Håper på en kvartfinale / semifinale! Why not both? Fattig student vet du Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Fattig student vet du Skole < Liverpool. Laget: Reina Arbeloa - Carragher - Skrtel - Dossena Kuyt - Mascherano - Alonso - Lucas Torres - Keane Subs: Cavalieri, Aurelio, Agger, Benayoun, Babel, Ngog, El Zhar. Edit: Laget oppdatert, var noen feil fra .tv først. Endret 31. august 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Kan hvertfall ikke klage på rotering i år. Savner Agger da! Du glemte forresten N'Gog og El Zhar på benken. Skeptisk til denne kampen altså. Må heve oss betraktelig for å klare dette, men Villa har jo vist at de er ikke akkurat uslåelige de heller i år. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Synd at Rafa setter Bønna foran Babel. Dog litt i tvil om hva jeg mener med at Agger ikke starter mer. Tror og håper at laget fungerer i en 4-3-3 i praksis ellers så griner jeg om Lucas spiller på venstreving. Endret 31. august 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Kan hvertfall ikke klage på rotering i år. Savner Agger da! Du glemte forresten N'Gog og El Zhar på benken. Var .tv som rotet. De tok først bare med fem innbyttere. Deretter byttet de litt på laget også, med Dossena inn for Aurelio og Lucas isteden for Benayoun ... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Kan hvertfall ikke klage på rotering i år. Savner Agger da! Du glemte forresten N'Gog og El Zhar på benken. Var .tv som rotet. De tok først bare med fem innbyttere. Deretter byttet de litt på laget også, med Dossena inn for Aurelio og Lucas isteden for Benayoun ... Hva faen? Blir det 4-3-3 eller noe da? =/ Jefecito: Babel var jo sykt svak forrige kamp da, bare det innlegget til Kuyt som dugde, men ellers var han jo totalt elendig (i likhet med alle andre for så vidt). Edit: Forøvrig 1-1 mellom Chelsea og Tottenham med 5min igjen nå. Hvis det står seg og vi vinner er vi alene på toppen i hvertfall en runde. Endret 31. august 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå