Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TIAtravels og Thomas Cook er desidert billigst. Sabra gir deg et greit produkt, og er vel greie å bruke kanskje første gang man er over (det gjorde jeg). Men de har en enorm profitt på pakkene sine, så prisene er drøye. Sabra tar vel 3500,- for for hotell og kampbillett til Atletico-kampen (da kommer fly og alt sånt utenom), mens både jeg og Erlend som tar det via henholdsvis Thomas Cook og TIAtravels ender på en totalpris på drøyt 3000,- for alt.

Lenke til kommentar
Så synd at jeg er under 18år, og bør helst ha med far. Ellers så hadde det blitt en del turer på meg allerede.

 

Ja, samme her. Det er noe dritt.

 

Torres eller Keane goller i dag, så må bare eresten av laget gjøre jobben. Jeg føler meg veldig usikker med tanke på formen vår og at vi i tillegg er uten Gerrard.

 

Er egentlig ikke så bekymret for Gerrard, vi stiller mest sannsynlig med Masche og Alonso sentralt, begge to er verdensklasse og vi må tenke på at Stevie har bare spilt på 70-80% av maksimum i det siste. Det som bekymrer meg mest er formen innad i laget.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar
Er ikke så gæernt det. Går billig fly fra torp ikke langt fra meg heller. Hvilket hotell er det?

Du kan velge mellom flere. Jeg tar Premier Inn City Centre. Hotell midt i sentrum, og har bodd der to ganger før. Helt greit hotell med greie rom, trådløst internett tilgjengelig, fin restaurant og god frokost. What more can you ask for.

Lenke til kommentar
Fattig student vet du ;)

Skole < Liverpool. :p

 

Laget:

 

Reina

Arbeloa - Carragher - Skrtel - Dossena

Kuyt - Mascherano - Alonso - Lucas

Torres - Keane

 

Subs: Cavalieri, Aurelio, Agger, Benayoun, Babel, Ngog, El Zhar.

 

Edit: Laget oppdatert, var noen feil fra .tv først.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Kan hvertfall ikke klage på rotering i år. :p Savner Agger da! Du glemte forresten N'Gog og El Zhar på benken. ;)

Var .tv som rotet. De tok først bare med fem innbyttere. Deretter byttet de litt på laget også, med Dossena inn for Aurelio og Lucas isteden for Benayoun ...

Hva faen? Blir det 4-3-3 eller noe da? =/

 

 

Jefecito: Babel var jo sykt svak forrige kamp da, bare det innlegget til Kuyt som dugde, men ellers var han jo totalt elendig (i likhet med alle andre for så vidt).

 

Edit: Forøvrig 1-1 mellom Chelsea og Tottenham med 5min igjen nå. Hvis det står seg og vi vinner er vi alene på toppen i hvertfall en runde. :p

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...