fakey Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Banansplitt, håp så mye du kan om at dere ikke møter oss... Liverpool spiller sterkere i CL enn i PL, så du bør be din Gud om at dere ryker mot Lille... 7995615[/snapback] Jeg håper for guds skyld vi trekker dere i kvart'n jeg. Så får jeg de pengene fra veddemålet fortest mulig. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Det var vel en typsik kamp fra Barcelona?, er så irriterende å se de spille, er det samme fanteriet hver gang. At folk digger de og sier de spiller fin fotball blir litt overskygget. Men tror forsatt Barcelona går videre :\ Endret 21. februar 2007 av Crispin Lenke til kommentar
fakey Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Men tror forsatt Barcelona går videre :\ 7995838[/snapback] De gjør nok det skal du se Forresten, mens jeg er innom, heter krølltoppen deres "Kåyt, "Kæut", "Køyt" eller "Kaut"? De kommentatorene sier så mye forskjellig. Keepern til Barcelona heter visst Reina Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Forresten, mens jeg er innom, heter krølltoppen deres "Kåyt, "Kæut", "Køyt" eller "Kaut"? De kommentatorene sier så mye forskjellig. 7995878[/snapback] "Kaut" som i Skaut Endret 21. februar 2007 av danno_O Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Forresten, mens jeg er innom, heter krølltoppen deres "Kåyt, "Kæut", "Køyt" eller "Kaut"? De kommentatorene sier så mye forskjellig. 7995878[/snapback] "Kaut" som i Skaut 7995883[/snapback] Feil, han heter Kåyt, men britene får lov til å si Kaut, så da gjør alle det. Dette sa han selv på pressekonferansen når han kom til klubben.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Gratulerer med en kjempekamp. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 "Kaut" som i Skaut 7995883[/snapback] Feil, han heter Kåyt, men britene får lov til å si Kaut, så da gjør alle det. Dette sa han selv på pressekonferansen når han kom til klubben.. 7995902[/snapback] Jaja, klarer ikke vende meg av med å si Kåyt selv så da er det kanskje like greit Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Gratulerer med en kjempekamp. 7995920[/snapback] takk takk =) Gratulerer med gårsdagen. Edit: Dobbelpost Endret 21. februar 2007 av danno_O Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Liverpool spilte bra, og sånn er det med den saken...Kuyt hetter han Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Liverpool spilte bra, og sånn er det med den saken...Kuyt hetter han 7995947[/snapback] jeg sier kuyt eller kåyt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Liverpool spilte bra, og sånn er det med den saken...Kuyt hetter han 7995947[/snapback] jeg sier kuyt eller kåyt 7995953[/snapback] skrives kuyt, sies som du selv vil... køyt sier nu jeg Lenke til kommentar
fakey Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Da sier jeg Kæut på godt norsk. "Sensurering" av 'kåt'. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Forresten, mens jeg er innom, heter krølltoppen deres "Kåyt, "Kæut", "Køyt" eller "Kaut"? De kommentatorene sier så mye forskjellig. 7995878[/snapback] "Kaut" som i Skaut 7995883[/snapback] Dette er fullstendig korrekt. Øyvind Alsaker er halvt hollender så dette er vi skråsikre på BASTA. KAUT! Fin kamp idag, morsom fotball var det Endret 21. februar 2007 av brutti Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Forresten, mens jeg er innom, heter krølltoppen deres "Kåyt, "Kæut", "Køyt" eller "Kaut"? De kommentatorene sier så mye forskjellig. 7995878[/snapback] "Kaut" som i Skaut 7995883[/snapback] Dette er fullstendig korrekt. Øyvind Alsaker er halvt hollender så dette er vi skråsikre på BASTA. 7996637[/snapback] Nei, det er han ikke, men kona hans er Hollender Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Er klar over det, men han sier selv at han er halvt hollender i og med at kona er hollender. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Herlig seier, men det jeg er litt redd for nå er at Liverpool vil tro at alt er sikret allerede - for det er definitivt ikke. Er det noen som er i stand til å snu dette på bortebane, så er det Barca! Men et glimrende utgangspunkt er det jo, så får vel glede meg over dette i et par uker nå. Lurer forresten på om dommer'n hadde godkjent det første målet til Liverpool dersom ikke Kuyt hadde satt inn returen! Er ikke så sikker på at dommer og linjedommer fikk med seg at den faktisk var over streken... Det ville i så fall vært veldig typisk Liverpool-uflaks, men nå fikk vi heldigvis ikke det scenarioet... Lenke til kommentar
anolop Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Liverpool vinner så heftig. Men tror det med Bellamy og Riise ødelegger litt. 7994736[/snapback] SPIS DINE ORD! :!: Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Makan til gavepakker som Liverpool fikk idag har jeg ikke sett siden vi spilte mot Tollnes i 03......Liverpool kan enkelt og greit takke udugelige Valdez og Marquez for seiern. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Makan til gavepakker som Liverpool fikk idag har jeg ikke sett siden vi spilte mot Tollnes i 03......Liverpool kan enkelt og greit takke udugelige Valdez og Marquez for seiern. 7996911[/snapback] Liverpool eide rett og slett Barca i 2. omgang. Velfortjent sier i motsetning til Man U.-kampen i går. Digg at vi nå vinner CL. Alle trodde vi sklle bli rævkjørt, men neida. Snakk om å stoppe kjeften på alle og enhver. Til og med de harbarka Man Utd. og Chelsea fansene jeg kjenner be redd for CL trofeet nå. Liverpool + Champions League = Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Makan til gavepakker som Liverpool fikk idag har jeg ikke sett siden vi spilte mot Tollnes i 03......Liverpool kan enkelt og greit takke udugelige Valdez og Marquez for seiern. 7996911[/snapback] Liverpool eide rett og slett Barca i 2. omgang. Velfortjent sier i motsetning til Man U.-kampen i går. Digg at vi nå vinner CL. Alle trodde vi sklle bli rævkjørt, men neida. Snakk om å stoppe kjeften på alle og enhver. Til og med de harbarka Man Utd. og Chelsea fansene jeg kjenner be redd for CL trofeet nå. Liverpool + Champions League = 7997166[/snapback] Jeg har også hatt trua på Liverpool i disse kampene, fordi jeg vet hvor dyktig Benitez er i internasjonal toppfotball. Håper dog dere får dere en saftig på trynet på Anfield så skal jeg dra opp denne igjen Som sagt, håper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå