Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Banansplitt, håp så mye du kan om at dere ikke møter oss... Liverpool spiller sterkere i CL enn i PL, så du bør be din Gud om at dere ryker mot Lille... :tease:

7995615[/snapback]

Jeg håper for guds skyld vi trekker dere i kvart'n jeg. Så får jeg de pengene fra veddemålet fortest mulig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var vel en typsik kamp fra Barcelona?, er så irriterende å se de spille, er det samme fanteriet hver gang. At folk digger de og sier de spiller fin fotball blir litt overskygget.

Men tror forsatt Barcelona går videre :\

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Men tror forsatt Barcelona går videre :\

7995838[/snapback]

De gjør nok det skal du se :thumbup:

Forresten, mens jeg er innom, heter krølltoppen deres "Kåyt, "Kæut", "Køyt" eller "Kaut"? De kommentatorene sier så mye forskjellig.

Keepern til Barcelona heter visst Reina :ermm:

Lenke til kommentar
Forresten, mens jeg er innom, heter krølltoppen deres "Kåyt, "Kæut", "Køyt" eller "Kaut"? De kommentatorene sier så mye forskjellig.

7995878[/snapback]

"Kaut" som i Skaut

7995883[/snapback]

Feil, han heter Kåyt, men britene får lov til å si Kaut, så da gjør alle det. Dette sa han selv på pressekonferansen når han kom til klubben..

Lenke til kommentar

"Kaut" som i Skaut

7995883[/snapback]

Feil, han heter Kåyt, men britene får lov til å si Kaut, så da gjør alle det. Dette sa han selv på pressekonferansen når han kom til klubben..

7995902[/snapback]

Jaja, klarer ikke vende meg av med å si Kåyt selv så da er det kanskje like greit :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Liverpool spilte bra, og sånn er det med den saken...Kuyt hetter han :p

7995947[/snapback]

jeg sier kuyt eller kåyt

7995953[/snapback]

skrives kuyt, sies som du selv vil... køyt sier nu jeg :)

Lenke til kommentar

7995878[/snapback]

"Kaut" som i Skaut

7995883[/snapback]

Dette er fullstendig korrekt. Øyvind Alsaker er halvt hollender så dette er vi skråsikre på BASTA. KAUT!

Fin kamp idag, morsom fotball var det :)

Endret av brutti
Lenke til kommentar

7995878[/snapback]

"Kaut" som i Skaut

7995883[/snapback]

Dette er fullstendig korrekt. Øyvind Alsaker er halvt hollender så dette er vi skråsikre på BASTA.

7996637[/snapback]

Nei, det er han ikke, men kona hans er Hollender ;)

Lenke til kommentar

Herlig seier, men det jeg er litt redd for nå er at Liverpool vil tro at alt er sikret allerede - for det er definitivt ikke. Er det noen som er i stand til å snu dette på bortebane, så er det Barca! Men et glimrende utgangspunkt er det jo, så får vel glede meg over dette i et par uker nå. :)

Lurer forresten på om dommer'n hadde godkjent det første målet til Liverpool dersom ikke Kuyt hadde satt inn returen! :hmm: Er ikke så sikker på at dommer og linjedommer fikk med seg at den faktisk var over streken... Det ville i så fall vært veldig typisk Liverpool-uflaks, men nå fikk vi heldigvis ikke det scenarioet...

Lenke til kommentar
Makan til gavepakker som Liverpool fikk idag har jeg ikke sett siden vi spilte mot Tollnes i 03......Liverpool kan enkelt og greit takke udugelige Valdez og Marquez for seiern.

7996911[/snapback]

Liverpool eide rett og slett Barca i 2. omgang. Velfortjent sier i motsetning til Man U.-kampen i går. Digg at vi nå vinner CL. Alle trodde vi sklle bli rævkjørt, men neida. Snakk om å stoppe kjeften på alle og enhver. Til og med de harbarka Man Utd. og Chelsea fansene jeg kjenner be redd for CL trofeet nå. :thumbup:

Liverpool + Champions League = :love:

Lenke til kommentar
Makan til gavepakker som Liverpool fikk idag har jeg ikke sett siden vi spilte mot Tollnes i 03......Liverpool kan enkelt og greit takke udugelige Valdez og Marquez for seiern.

7996911[/snapback]

Liverpool eide rett og slett Barca i 2. omgang. Velfortjent sier i motsetning til Man U.-kampen i går. Digg at vi nå vinner CL. Alle trodde vi sklle bli rævkjørt, men neida. Snakk om å stoppe kjeften på alle og enhver. Til og med de harbarka Man Utd. og Chelsea fansene jeg kjenner be redd for CL trofeet nå. :thumbup:

Liverpool + Champions League = :love:

7997166[/snapback]

Jeg har også hatt trua på Liverpool i disse kampene, fordi jeg vet hvor dyktig Benitez er i internasjonal toppfotball. Håper dog dere får dere en saftig på trynet på Anfield så skal jeg dra opp denne igjen :) Som sagt, håper

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...