Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er jo ditt problem for å si det sånn, halve moroa er jo å kunne diskutere/mobbe andre lags sine fans.

 

For meg er fotballen hele moro, men det er kanskje bare meg :shrug:

Vel rivalisering er en del av det. Men hvis fotball bare foregår på matta, vel da skjønner jeg ikke vitsen at du i det hele tatt befinner deg på fotball delen av forumet. Men det er kanskje bare min mening?

Lenke til kommentar
Da ble det Crewe i 3. runde av Carling Cupen. Avansement.

Vel, regner med at det blir et reservepreget lag, og vi har jo sett hvordan det har gått før mot enda dårligere lag, så aldri si aldri.

 

Jeg mente hva det skal være :p Vet at vi fort kan ryke, vi er jo verdensmestere i å undervurdere.

Lenke til kommentar
Da var bestilling på Liverpool - Atletico Madrid 4 november sendt. Krysser fingra for at det blir noe av! :D

Pent! :D Jeg og cinesque skal også på den kampen. :D

 

Er det gjennom Tage du har søkt da? Det har nemlig vi også, venter på bekreftende svar fra ham. Men skulle han ikke ha plass så kommer vi uansett til å dra gjennom en annen vei.

Lenke til kommentar
Da var bestilling på Liverpool - Atletico Madrid 4 november sendt. Krysser fingra for at det blir noe av! :D

Pent! :D Jeg og cinesque skal også på den kampen. :D

 

Er det gjennom Tage du har søkt da? Det har nemlig vi også, venter på bekreftende svar fra ham. Men skulle han ikke ha plass så kommer vi uansett til å dra gjennom en annen vei.

Nice! Ja det er det vettu. ;) Fikk bekrefta av han i kveld at jeg fikk to billetter! :D Men han sa også at det var de to siste. :( Fikk de også fordi to andre hadde trekt seg eller noe. Når bestilte du? Blir til at vi flyr dit på søndag og tilbake igjen på onsdag, bestiller fly i morgen. Skolen kan bare gå å legge seg! :p Fy faen jeg gleder meg altså.

Lenke til kommentar
Jeg bestilte i går kveld. Når bestilte du? Hvis du bestilte i dag så burde jo vi ha fått plasser, men jeg har ikke hørt et kvekk fra ham jeg ... :ermm: Men er ikke noe krise om det er tomt heller, jeg har funnet et billigere alternativ.

Bestilte midt på dagen i dag jeg. :p Det var jo litt merkelig da. Kanskje han bare godtok den siste bestillinga etter at de trakk seg eller noe. :hmm: Billigere, hvor da?

Lenke til kommentar

Tenker å ta det via Thomas Cook som er offisiell reisepartner for Liverpool FC, siden det ser ut til at Tage ikke svarer. Da koster det omtrent 1600,- for kampbillett, kampprogram og en natt på hotell. Inkludert fly (til London siden vi reiser fra Stavanger) og tog til Liverpool blir det omtrent 2800,- totalt. Må jo si at det er ekstremt billig egentlig.

Lenke til kommentar

Nei Sabra er vel ikke akkurat det rimeligste nei. Men til gjengjeld kan man hvertfall stole på de da. Hørte om flere som ikke hadde fått/fått billetter blant bortefansen/osv. av selskapet vi kjøpte av når jeg over på Unitedkampen. Dyrt var det også. Heldigvis fikk vi ordentlige billetter og ikke noe snusk.

Lenke til kommentar

Ja, svartebørs skal man være ytterst forsiktig med. Jeg har kjøpt på svartebørs tidligere selv, og det gikk fint det, men samtidig er det litt kjipt å ha den småurolige følelsen over at noe kaaan gå galt ettersom man sjelden vet hvor godt man kan stole på dem.

 

Edit:

Thomas Cook har forresten mange ledige pakker til PL-kamper igjen. Hadde jo vært noe for den fellesturen vi snakka om, kan få pakker til en 1000-2000,- med billett og hotellopphold. Men vet ikke hvor stor interessen var for det.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...