Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, du følte deg krenket over det, ja. :D

Nei da, bare påpekte det, slik at dere ikke føler dere mer ovenpå enn det dere realistisk sett burde være... ;)

 

Nei, tabellen er en kopi fra den forrige posten (som kom søndag kveld, før Man Utd spilte), jeg oppdaterte ikke noe på PL-biten nå av latskap. Kommer på søndag kveld/mandag.

Skjønner den, tar sikkert litt tid å lage en såpass bra post etter hver ligarunde, og da er det forståelig at du ikke gjør mer arbeid enn nødvendig når det tross alt bare er 2/3 dager til neste "oppdateringspost".

 

Edit: Tok vekk noe slik at det ikke virket som ironi.

Endret av Aye
Lenke til kommentar
hva gjør du her? egentlig?

Diskuterer, det er tross alt et diskusjonsforum...

 

scum fans / 'fans' fokuserer jo mer på L'pool en sitt eget scum lag . .

Deg om det. Jeg syntes at det er mye mer interessant å diskutere med fans fra motstanderlag så lenge de holder seg saklige, hvis du er av en annen oppfatning.. synd for deg... :)

 

Edit: Og bruke ordet "saklig" når jeg quotet deg, var faktisk ikke planlagt... :p

Endret av Aye
Lenke til kommentar
Dette er et åpent forum og United fansen er like velkomne i Liverpool-tråden som alle andre.

 

...

 

hva gjør du her? egentlig?

Diskuterer, det er tross alt et diskusjonsforum...

 

scum fans / 'fans' fokuserer jo mer på L'pool en sitt eget scum lag . .

Deg om det. Jeg syntes at det er mye mer interessant å diskutere med fans fra motstanderlag så lenge de holder seg saklige, hvis du er av en annen oppfatning.. synd for deg... :)

 

Jeg er enig Aye , men enkelte united fans inne på Liverpool tråden er bare inne her bare for å være frekke .

Lenke til kommentar
Jeg er enig Aye , men enkelte united fans inne på Liverpool tråden er bare inne her bare for å være frekke .

 

Det er jo helt likt i begge trådene og når folk faktisk klarer å hisse seg opp over det så blir det jo ikke noe mindre morsomt for det andre laget fans...

 

Bare vent til det nærmer seg 13. september da skal jeg love at både Alastor og cinesque har hatt krisemøte i en uke på hvordan de skal håntere den helgen :D

Lenke til kommentar
Jeg er enig Aye , men enkelte united fans inne på Liverpool tråden er bare inne her bare for å være frekke .

 

Det er jo helt likt i begge trådene og når folk faktisk klarer å hisse seg opp over det så blir det jo ikke noe mindre morsomt for det andre laget fans...

 

Bare vent til det nærmer seg 13. september da skal jeg love at både Alastor og cinesque har hatt krisemøte i en uke på hvordan de skal håntere den helgen :D

 

Jeg har aldri vært inne på United tråden , det kommer heller ikke til å skje .

Lenke til kommentar
Det er jo ditt problem for å si det sånn, halve moroa er jo å kunne diskutere/mobbe andre lags sine fans.

For enkelte hvertfall.

 

Ser ut til at det tar lang tid før Stanley park blir en realitet, eierne må få oversikt over økonomien før det bygges :thumbdown:

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...