Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ronaldo er jo ving. Altså midtbane, hvorfor vant ikke han der?

Pga det er ikke direkte spiss. Det er mer forward, altså mer fremover på banen enn midtbane. Ronaldo er jo mer spiss en han er midtbane.

 

Æsj! Atletico Madrid! Nå ble gruppa endel tøffere..

 

Liverpool

PSV

Marseille

Atletico Madrid

Lenke til kommentar
Nå kan iallfall ikke Scums fansene klage over at vi har flaks i trekningen. ^^

 

Nei det skal dere ha og alle de lagene er jo bedre enn Standard Liege så dette kan jo bli moro for oss (United fans) :p

 

Edit:

 

Ronaldo er jo ving. Altså midtbane, hvorfor vant ikke han der?

 

De teller vinger som angripere, midtbane teller kun de sentrale spillerne.

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Yes! Håpte på Atletico hele tiden. Tøff motstander, men digger de. Tøff gruppe, men klarer vi å skjerpe oss litt så tar vi dette altså. Husker jo i fjor, spilte jo syyykt dårlig de første rundene av CL da også, men kom jo sterkt tilbake så. Dette tar vi!

 

Edit: PSV og Marseille har vi jo erfaring med også. Selv om de er dårligst seedet tror jeg faktisk Atletico Madrid blir den tøffeste nøtta altså.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Hohohoh! Fy faen. Var på kurs så jeg fikk egentlig ikke sett kampen, men vi var noen Liverpool-supportere som nervøst satt under middagen og fulgte konstant med på mobilen om det skjedde noe. Ingenting skjedde. Jeg ble mer og mer nervøs, og til slutt når det var 0-0 og slutt på ordinær tid, greide jeg ikke mer og måtte bare storme ut i Lillestrøms gater for å finne en pub som sendte kampen. Vi hadde tidligere på dagen spurt i baren på hotellet om de skulle sende kampen, men de hadde ikke Viasat Sport 2. Men når jeg er i ferd med å løpe ut i Lillestrøms gater på jakt etter fotballkamp, ser jeg faenmeg at de sender kampen i baren på hotellet. De sendte da ekstraomgangene siden de ble sendt på Viasat 4. Da var det å spurte inn til festsalen og desperat hente de andre, før vi løp inn til baren igjen, bestilte en øl og så ekstraomgangene.

 

Det er lenge siden jeg var så nervøs, for å si det slik. Jeg var til tider pissredd. Vi skapte lite og det gjorde jo også Standard i ekstraomgangene, men det er veldig farlig med et sånt resultat i en så viktig kamp. Men så kommer det plutselig et magisk innlegg fra Babel og Kuyt setter ballen i nota, og da eksploderte det i baren hvert fall, lenge siden jeg har vært så glad, lå på gulvet der og bare lo. :p Endte selvsagt med en god natt på fylla uten et sekunds søvn, og deretter en haaaard kursdag på 8-9 timer etterpå. Aner ikke hvor mange ganger jeg har holdt på å sovne i dag, og hvor ekstremt trøtt og sliten jeg er nå, men totalt verdt det.

 

YOU'LL NEVER WALK ALONE! :D

 

Fantastisk at vi har tilegnet oss denne evnen til å avgjøre elendige kamper i vårt favør nå, det er det. Men herregud, nå må spillet snart begynne å komme for det går ikke an å leve på dette for lenge. En dag vil vi straffes for ikke å prestere. Flaks er det selvfølgelig ikke, men vi har marginer og dyktighet når det gjelder på vår side, men ellers spiller vi ordentlig dårlig og jeg krever langt bedre spill og mye flere store sjanser/mål fra laget i lengden. La oss inderlig håpe at ting ordner seg fort (jeg vet det kommer med tiden, spørsmålet er bare hvor lang tid det tar) og at tilbakekomsten for Masche kan bidra til å bringe med balanse og stabilitet i laget, han er viktigere enn vi tror.

 

Jeg leser også gjennom innleggene postet her, og koser meg med dem, men selv om jeg ikke skal henge meg opp i moderatoravgjørelser, må jeg si jeg synes det er merkelig å se at det advares klart og tydelig med kortvarige ferier, uten at noe blir gjort mot brukere som åpenbart ikke har noen annen agenda enn å bare lage så mye faenskap de kan. I kampens hete så går dessverre folk på det.

 

Nå er jeg så trøtt at jeg bokstavelig talt ligger med hodet på tastaturet når jeg skriver dette, men fortvil ikke over at jeg har glemt statistikkposten, den kommer i morgen. For øyeblikket er jeg ikke i stand til stort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...