banansplitt™ Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Kan få en ganske tøff gruppe om vi har litt uflaks. Ville ikke satset penger på det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Bra noen fremdeles liker og være useriøse da. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Kan få en ganske tøff gruppe om vi har litt uflaks. Ville ikke satset penger på det. Nei ikke sant. Siden det bare er Liverpool som har flaks og har dommeren med seg liksom? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Er ikke så bekymret mot Villa i helgen egenlig, de klarte jo å snuble mot snoke her om dagen. OM du lar snoke slippe in 3 mål så er det ganske svakt. Trodde Villa hadde mange sterke spillere med god fysikk, men ser ikke ut til å ha hjelpt i den kampen. Det blir jo bortebane da, så kan alltid bli tøft, men da er vell mashe tilbake og jeg håper vi har mer dreis på lagspillet til den tid. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Er ikke så bekymret mot Villa i helgen egenlig, de klarte jo å snuble mot snoke her om dagen. OM du lar snoke slippe in 3 mål så er det ganske svakt. Trodde Villa hadde mange sterke spillere med god fysikk, men ser ikke ut til å ha hjelpt i den kampen. Det blir jo bortebane da, så kan alltid bli tøft, men da er vell mashe tilbake og jeg håper vi har mer dreis på lagspillet til den tid. Snoke? Vet ikke om du bruker det bevisst, men det er da Stoke det er snakk om ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Trekkning nå. CC:La oss ikke være nerder og ta takk i alle skriveleifene da. Tror de fleste skjønte at han mente Stoke. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Kan få en ganske tøff gruppe om vi har litt uflaks. Ville ikke satset penger på det. Nei ikke sant. Siden det bare er Liverpool som har flaks og har dommeren med seg liksom? Hehe. Syntes MUfolka virker utrolig bitre siden Liverpool har hatt litt tur i det siste. Hvorfor ikke sitte å be for litt flaks dere også i steden for å henge i denne tråden og surmule? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Trekkning nå. CC:La oss ikke være nerder og ta takk i alle skriveleifene da. Tror de fleste skjønte at han mente Stoke. Trekning* Tak* Hihi, okey da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Det var en felle,du gikk rett i den. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Det var en felle, du gikk rett i den. Fixed. Uansett, on topic: Mulig å se trekningen noen plass? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Ser på den nå jeg. Men vil ikke si hvor. Nerd... Eurosport! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Ser på den nå jeg. Men vil ikke si hvor. Nerd... Eurosport! Haha, sorry da ^^ Takk takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Første trekkningen akkurat nå. Cech ble årets keeper. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Når jeg ser gjennom de siste innleggene her så ser jeg hvor kjedelig vi ville hatt det uten United-gjengen Samme hvem vi møter egentlig, for min del i hvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Savner du Fakey? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Savner du Fakey? Skjedde med han egentlig? Permanent bann? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 lampard:S Synes ikke han var den beste Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Dem har vi slått før og gjør det gjerne igjenn:) Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Savner du Fakey? Nei. Eller jo, bittelitt Tenkte egentlig ikke på han spesielt da, er godt med litt tempratur her inne, men det er noe The Game & co klarer og lage uten banan Endret 28. august 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå