Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Jeg syns ikke Boro var så defensive, menmen. Håper virkelig Young, Carew og Agbonlahor er i topp form på søndag, gleder meg faktisk veldig til søndag (chelsea - spurs før det og). Litt greit å ha en helg der Utd ikke spiller, kan chille og bare se kampene som anti- Pool/Chelsea fans.

That's right my friend :D Deilig at vi har fått en fin start på sesongen også, så slipper vi å uroe oss. Håper virkelig Tottenham kan tukte Chelsea, som i mine øyne er vår eneste konkurrent til ligagullet. Arsenal har for ungt og urutinert lag. Sistnevnte har heller ikke tyngde og bredde nok i stallen og tåler veldig lite skader.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig i alt du sier, men hater at Liverpool har fått disse 2 poengene over oss før og kan gå 5 poeng over oss selvom de spiller en kamp mer. Er bare litt ekkelt å se når man sjekker litt på tabellen :p Men ja, bra start, 4 poeng etter en hjemmekamp og en bortekamp som vi fikk akkurat disse mengde poengene fra ifjor, og det gikk jo ganske bra ifjor i PL :)

Men, vi kan ta det i Utd tråden, her må man si god natt og faen at pool klarte det! :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

På dansk TV3 sa kommentatorene når El Zhar kom inn at han var en dårlig spiller, men at Rafa brukte ham fordi han er misfornøyd med Pennant. Kanskje det dummeste jeg har hørt fra et kommentatorbur.

Lenke til kommentar

Og ja. The Game og resten av United supportere, når kan dere ha dere til f ut av tråden vår?

 

Jeg skjønner ikke helt greia, dere er aldri saklige.

 

"Flaks ditten, flaks datten, dere tror dere er best, dere tror datt, dere tror ditt, vi er bedre datt, vi har aldri flaks, snytt for straffe her, snytt for straffe der."

 

Om dere skal være her, lær dere og kom med noe saklig.

 

Bli som Hyrlen. Som faktisk er en fornuftig United supporter.(ja, nå sa jeg det også:O)

Lenke til kommentar
Vsr veldig få her som nevnte innlegget til Babel da, var jo helt sinnsykt. Har egentlig alltid likt Babel etter jeg så han i U21 VM, tror han blir stor for Liverpool etterrhvert, dessverre.

Det var et jævlig bra innlegg, men utenom det så var han jo totalt elendig. Fikk jo ikke til noen ting. Noen som telte hvor mange ganger han mista/rota bort ballen? Det var en del.

Lenke til kommentar

Det som er så deilig med disse seirene vi har hatt nå i starten er fordi vi ikke har klart dem før. Spesielt i fjor mista vi mange poeng på at vi ikke klarte å avgjøre vippekamper og tapte enten 2 eller 3 poeng på det...

 

Nå har vi klart å avgjøre. Selv om spillet nok kan virke kjedelig så er det iallefall bedre resultatmessig sett enn det kjedelige spillet i fjor :new_woot:

Lenke til kommentar
Og ja. The Game og resten av United supportere, når kan dere ha dere til f ut av tråden vår?

 

Jeg skjønner ikke helt greia, dere er aldri saklige.

 

"Flaks ditten, flaks datten, dere tror dere er best, dere tror datt, dere tror ditt, vi er bedre datt, vi har aldri flaks, snytt for straffe her, snytt for straffe der."

 

Om dere skal være her, lær dere og kom med noe saklig.

 

Bli som Hyrlen. Som faktisk er en fornuftig United supporter.(ja, nå sa jeg det også:O)

Aldri, med mindre jeg dør eller Liverpool slår United om et par uker. Du kan dessverre for deg ikke bestemme hvem som skal skrive her og ikke. Liverpool tråden er ikke bare for Liverpool supportere vet du, den er faktisk for alle mann alle.

 

"Bli som Hyrlen. Som faktisk er en fornuftig United supporter.(ja, nå sa jeg det også:O)"

 

hihi. Hyrlen copycat

Lenke til kommentar

Bare hold det litt seriøst og ikke kom for å bevisst provosere så er alle hjertelig velkomne for min del. Blir kjedelig uten.

 

CL-trekning om et kvarter. Blir spennende å se hvordan det går. Kan få en ganske tøff gruppe om vi har litt uflaks. Så spørs det om det er dumt eller ikke da, har jo en tendens til å spille dårlig mot dårlige lag og motsatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...