Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hva som "feiler" laget.. Hele laget generellt har sikkert 40-50% feilplasninger, uten jeg kan si det for sikkert. Andre omgangen var grei, det skal sies. Dette må forsåvidt være Torres dårligste kamp i Liverpooltrøya. Gerrard og Skrtel, kanskje Carra, var nok Liverpools beste idag. El Zhar var også et friskt pust etter han kom inn for en utrygg Robbie Keane.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Litt tull å fanteri må da være lov på et forum? Vist ikke er det vel bare kjedelig og være registrert her.. ? :\

 

Grats med avensement.

Tipper Carew gruser dere i helga? heh ;P

Litt tull og fanteri er jo bare kos, men det får da faen meg være grenser altså, slår jo aldri feil at enkelte kommer inn bevisst for å provosere. Og de fleste går rett på også, jeg også, selv om jeg prøver å overse det.

 

 

Uansett, latterlig dårlig kamp i dag. Jeg er rett og slett flau over dette. Så og si alle spilte totalt elendig, kanskje med unntak av Skrtel (som nok var Liverpools beste), Reina og delvis Carragher. Ellers var det jævlig begredelig, og det er nesten høyere kvalitet på et dårlig småputtlag. El Zhar var grei når han kom inn og det var nok bare fordi alle andre utpå der var slitne. Karakter på kampen: SLAKT! Mest frustrerende kampen jeg har sett på lenge. Vi må skjerpe oss noe helt forjævlig om vi skal forvente å vinne mot Aston Villa. *puste rolig*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Vi var rett og slett dårlige idag, så ikke 1.omgangen så kan bare fokusere på de tre andre omgangene.

Alonso jobber best da,slev om ordet best må brukes løst idag.

Men banens beste var vi nok. SL hadde vel et par sjanser,men ballen var somregel i røde føtter.

Lenke til kommentar

Hvor er løpene? Hvor er bevegeligheten? Hvor er overlappingen på sidene? Hvor er Captain Fantastic sin hovne spillestil? Hvor er Alonso sine elegante pasninger? Hvor er Torres sitt rykk?

 

HErregud. Liverpool virker som et sammenfalt lag. La oss håpe det er litt sesong-start-hoste. Ellers må Benitez gjøre noe drastisk.

Lenke til kommentar

så på ITV1 stream som viste kampen direkte i England, og selve kommentatoren sa: "Rafa's job maybe was saved by that goal by Kuyt; and he will know that if theres a God up there he is a Liverpool fan, because they got extremely lucky over the two legs to get into the group stages."

 

Jeg sier ingenting jeg, men grattis med avansering :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Da tror jeg ihvertfall ikke på Gud :p Men ja, tviler ikke at han har Liverpool trøye når man ser resultatene fra Sunderland, Boro og begge Liege kampene.

Nå er du bare teit :tease:

Lenke til kommentar

Uff, minnet meg om kampen mot Marseille(eller hvordan det skrives) som vi faktisk tapte. Grøss, et fransk lags første seier på engelsk jord:/

 

Bevegelighet, spillbarhet. 90% av laget stod som saltstøtter hele kampen. Ikke en kjeft som møtte ballen, faen ikke rart vi mistet den mye. Utrolig bittert å se laget i så dårlig form, for vi har spillerene, må bare finne formen. Syns Gerrard må ta mer ansvar i sin kapteins rolle, jeg vill se de samme armene som manet til kamp som når det stod 3-1 i Istanbul.

 

Reina er antagelig kampens beste spiller på Liverpool siden. Stadig kjekkere å ha valgt Skrtel på drakta. Han var ivertfall hakket bedre en resten. Zhar var bra når han kom inn, men alt blir jo bra slik som det var fra før av der... Burde hatt straffe. Kjekt at Kuyt fikk målet.

 

Er også litt usikker på liege spilte ganske bra eller om det bare virket sånn siden Liverpool var så elendige.

Vi må skjerpe oss!

Lenke til kommentar
Vi har ikke spilt en eneste god kamp siden PL og CL-kvalifiseringen startet, men motstanderne har vært enda dårligere - muligens vår fortjeneste. Og så har vunnet selv på dårlige dager. Det gjorde vi sjelden i fjor. Kanskje bare tilfeldig, men det får tiden vise.

Dere har møtt Sunderland, Boro og S.Liege - do the math...

 

Spiller dere like dårlig mot Villa til helga, blir det tap så det synger.

Lenke til kommentar

Jeg syns ikke Boro var så defensive, menmen. Håper virkelig Young, Carew og Agbonlahor er i topp form på søndag, gleder meg faktisk veldig til søndag (chelsea - spurs før det og). Litt greit å ha en helg der Utd ikke spiller, kan chille og bare se kampene som anti- Pool/Chelsea fans.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...