Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
flaks all the way.

 

Hva var flaks med dagens kamp? (jeg hadde ikke mulighet til å se kampen)

Hadde ikke forventet å høre noe annet fra den kampen uansett.

Mener du kampen eller kanten? Er det sistnevnte så er det jo innlysende. :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg sog ikke kampen så det er mulig det var straffe, men dere klager jo etter hver kamp. Synest det er kostelig.

Du får meg iallfall til å le :) Du kommer å klager over at vi klager før du i det hele tatt har sett situasjonen? Priceless. Det VAR straffe. :)

 

Og mot Boro var det også klar straffe. Selv med de meterstykke Scums-brillene du bruker burde du klare å se det.

Lenke til kommentar
Flaks? Vi scorte på en helt fair måte. Vi ble snytt for klar straffe. SL hadde de største sjansene i første omgang, men gjorde jo ikke noe annet enn å forsvare seg resten av kampen.

 

Snytt for straffe i denne kampen også? Hvile kamper blir dere ikke snytt for straffe?

bwahaha, satan så lattis. Greit at han var borti Zahar, men duden kaster seg jo som om han har blitt skutt med pumpehagle.

Har du sett El Zhar? Gutten er 1.68m høy, og veier sikkert runtdom 50kg. Når et enormt fyrtårn av en mann kommer å sparker unna bakbeina, så er det vanskelig å unngå å falle.

Lenke til kommentar
Jeg sog ikke kampen så det er mulig det var straffe, men dere klager jo etter hver kamp. Synest det er kostelig.

Du får meg iallfall til å le :) Du kommer å klager over at vi klager før du i det hele tatt har sett situasjonen? Priceless. Det VAR straffe. :)

 

Og mot Boro var det også klar straffe. Selv med de meterstykke Scums-brillene du bruker burde du klare å se det.

 

Og dere vil bli snytt for straffe i neste kamp også, og i den etter det.... hmm, det er vist mot oss :)

Lenke til kommentar
VIL BARE INFORMERE OM AT ETHVERT FORSØK PÅ TULL, LATTERLIGGJØRING, PROVOSERING OG ANNET VIL FØRE TIL 24 TIMERS FRI FRA FORUMET. SO DONT TRY IT.

 

 

Standard :). Jaja. Da får dere sjansen i år igjen!

Og du snakker om provosering?

 

 

Støtter den.

Hva i all verden var galt i det? Skal dere ha et carebear forum er Popit.no nokså vennlig. Hvis det enda er oppe.

 

Gratulere med avansement, men uansett hva dere måtte finne på å si. Fru fortuna var på deres side. Men ja, man må jo komme seg til muligheten for å ha flaks. Lykke til i årets CL, kjekt at alle Engelske lag er med selv om to av dem er motbydelige.

 

Btw: Nå lar dere det gå til personangrep, vet ikke hva jeg finner mest latterlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jeg sog ikke kampen så det er mulig det var straffe, men dere klager jo etter hver kamp. Synest det er kostelig.

Du får meg iallfall til å le :) Du kommer å klager over at vi klager før du i det hele tatt har sett situasjonen? Priceless. Det VAR straffe. :)

 

Og mot Boro var det også klar straffe. Selv med de meterstykke Scums-brillene du bruker burde du klare å se det.

 

Og dere vil bli snytt for straffe i neste kamp også, og i den etter det.... hmm, det er vist mot oss :)

Nei,det er mot Villa ;)

Men hygelig at du påstår at alle mener vi skal ha staffe da. Generalisering er jo gøy, :)

Lenke til kommentar
Og dere vil bli snytt for straffe i neste kamp også, og i den etter det.... hmm, det er vist mot oss :)

Herregud da man, du har ikke sett situasjonen enda? Som sagt, du får meg til å le :)

 

 

VIL BARE INFORMERE OM AT ETHVERT FORSØK PÅ TULL, LATTERLIGGJØRING, PROVOSERING OG ANNET VIL FØRE TIL 24 TIMERS FRI FRA FORUMET. SO DONT TRY IT.

 

 

Standard :). Jaja. Da får dere sjansen i år igjen!

Og du snakker om provosering?

 

 

Støtter den.

Hva i all verden var galt i det? Skal dere ha et carebear forum er Popit.no nokså vennlig. Hvis det enda er oppe.

Neida, var ikke slikt ment. Men morsomt at han sa PROVOSERINGto poster før han sa Standard :). Om ikke DET var provosering, såeh ^^

Lenke til kommentar
Skjønner at jeg kan virke litt provoserende i blant, så jeg tar ikke "personangrepene" med tungt hjerte. Men la oss droppe det heretter, så slipper vi å dra på ferie :)

 

Gratulerer med CL spill også i år ;):p

 

:ermm:

Bra du har selvinnsikt da.

 

Spent på trekningen i morra nå. Forhåpentligvis trekker vi noen store lag igjen, for det er da vi spiller best - og så slipper vi å høre mase om flaks på en stund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...