Superparanoid Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Flaks? Vi scorte på en helt fair måte. Vi ble snytt for klar straffe. SL hadde de største sjansene i første omgang, men gjorde jo ikke noe annet enn å forsvare seg resten av kampen. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Seriøst, dere er dårligere enn Tufte IL i dag. Skuffende at rettferdigheten ikke seirer hver gang dere er innvolvert. SL bomma straffe og var best på hjemmebane og sett overall hadde de fortjent å gå videre. Utrolig hvor mye flaks dere har. Det er ikke dyktighet men rein tur. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Jaja, ikke første gangen ett mindre lag har holdt stand mot ett storlag, trenger jeg nevne rosenborg? Uansett, det er ikke avgjørende hvordan, men at vi gikk videre. Flott at det var ett spillende mål da men. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Faen i hælvete!!!! Hvordan kan det gå ann? Faen i helvete hvor jævla provosert jeg blir. Hehe, litt artig å vinne slik, pga sånne som deg og The Game Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Flaks? Vi scorte på en helt fair måte. Vi ble snytt for klar straffe. SL hadde de største sjansene i første omgang, men gjorde jo ikke noe annet enn å forsvare seg resten av kampen. Snytt for straffe i denne kampen også? Hvile kamper blir dere ikke snytt for straffe? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Hvordan kan det gå ann? Hva da? Att Liverpool slår ett lag jeg ikke en gang har hørt om? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Det er jo ikke bare det at vi undervurdere, det er jo det at noen ganger ser det jo rett og slett ut at noen av dem der ute ikke kan spille fotball. Kuyt for instance, til tider eier han jo ikke ballkontroll, og sender ballen 20 meter fremfor seg, for deretter å springe med toppfarten sin på ca 10km/t, for å hente ballen. Huff. Litt frustrert. Åååh, som jeg elsker å ta feil Selvom Kuyt ikke var god ^^ Herlig uansett!! Lenke til kommentar
iDude Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Kuyt, best når det gjelder Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 El Zhar ble jo soleklart felt innenfor 16. Ingen tvil en gang. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 (endret) VIL BARE INFORMERE OM AT ETHVERT FORSØK PÅ TULL, LATTERLIGGJØRING, PROVOSERING OG ANNET VIL FØRE TIL 24 TIMERS FRI FRA FORUMET. SO DONT TRY IT. Standard . Jaja. Da får dere sjansen i år igjen! Og du snakker om provosering? Angående straffe: Det var klar straffe, og som i Boro kampen, fikk vi ikke straffe denne gang heller. Edit: Leif Endret 27. august 2008 av CCola Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 flaks all the way. Hva var flaks med dagens kamp? (jeg hadde ikke mulighet til å se kampen) Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Noen her som har gått glipp av det Alastor skrev tidligere..? Flaks, uflaks, talent, 0 talent, straffe, ikke straffe, dyktighet, udyktighet, surt, digg, leit, himmelsk bra.. ordene er mange, diskusjonene kan være MANGE, men faktum er at vi er i CL atter en gang. Enkelt og greit. PS: ALL ære til SL som virkelig ga oss kamp til så og si slutten! Imponert over SL's evne til å gjøre Pool-spillere sytete og frustrerte, men det endte slik det endte.. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 flaks all the way. Hva var flaks med dagens kamp? (jeg hadde ikke mulighet til å se kampen) Tror flaksen var at vi scorte. Scums supporterne forventer vell at vi skal ha 20+ sjangser hver kamp før vi scorer. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 flaks all the way. Hva var flaks med dagens kamp? (jeg hadde ikke mulighet til å se kampen) Hadde ikke forventet å høre noe annet fra den kampen uansett. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Hvordan kan dere skylde på flaks hele tida? Vi har tydeligvis BARE flaks? Kan jo ikke være noe som helst annet inne i bildet? Er så forbanna barnslig å snakke sånn. Vi kjørte fullstendig over Liege i andre omgang, og noe annet enn seier ville vært latterlig. Må forøvrig berømme Arbeloa for skuddforsøket, var nyyydelig Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Kuyt, har flaks når det gjelder ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 VIL BARE INFORMERE OM AT ETHVERT FORSØK PÅ TULL, LATTERLIGGJØRING, PROVOSERING OG ANNET VIL FØRE TIL 24 TIMERS FRI FRA FORUMET. SO DONT TRY IT. Standard . Jaja. Da får dere sjansen i år igjen! Og du snakker om provosering? Støtter den. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Jeg sog ikke kampen så det er mulig det var straffe, men dere klager jo etter hver kamp. Synest det er kostelig. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Noen definerer flaks på en helt annen måte enn meg selv ser jeg... Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Flaks? Vi scorte på en helt fair måte. Vi ble snytt for klar straffe. SL hadde de største sjansene i første omgang, men gjorde jo ikke noe annet enn å forsvare seg resten av kampen. Snytt for straffe i denne kampen også? Hvile kamper blir dere ikke snytt for straffe? bwahaha, satan så lattis. Greit at han var borti Zahar, men duden kaster seg jo som om han har blitt skutt med pumpehagle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå