JR Ewing Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Liverpool.no: 1.min: Barcelona tar avspark. Liverpool ser ut til å gå ut i en 4-4-2 formasjon med Finnan på høyreback og Arbeloa på venstreback. Riise bekler venstrekanten og Gerrard høyre. Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Glad det ikke ble straffe :S Lenke til kommentar
fakey Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) SasaB: fortsatt håper på bra dommer? En dommerfeil reddet antagelig en scoring i mot dere ^^ EDIT: Deco Endret 21. februar 2007 av banansplitt Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 SYKT BRA SPILL! SCORIIIIING Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Sjokkerende å se banansplitt her. Yes Kuyt ! Eller Bellamy. Endret 21. februar 2007 av Crispin Lenke til kommentar
fakey Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Ehh, hvorfor kaller kommentatoren barcelonas keeper for reina? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Ehh, hvorfor kaller kommentatoren barcelonas keeper for reina? 7995063[/snapback] Han er udugelig.. Jadda! Det målet var sykt viktig! Både for 2omgang og for returkampen. Litt slurvings på målet til Barca, så ut som Riise hang litt etter, ikke første gangen denne sesongen. Arbeloa gjorde sine saker veldig godt, liker han altså.. Nei, dette tar vi i 2omgang! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jø og fyse, dommern blåser jo på alt av kroppskontakt! Har'n vært basketdommer før eller? Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Haha Bellamy og Riise har sendt Liverpool i ledelsen, fantastisk svar fra "bråkbøttene" ! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Haha Bellamy og Riise har sendt Liverpool i ledelsen, fantastisk svar fra "bråkbøttene" ! 7995488[/snapback] Kanskje de brude repetere dette før hver kamp? Neida, men jeg er i ekstase, blodet bruser bokstavelig talt. YNWA!! Edit: Banansplitt: Dommer trengs ikke, vi vinner! Åh, fy faen... Stolpeskudd, nærme på... Endret 21. februar 2007 av SasaB Lenke til kommentar
fakey Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Håper for guds skyld vi trekker dere i kvart'n... .. Barcelona Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Banansplitt, håp så mye du kan om at dere ikke møter oss... Liverpool spiller sterkere i CL enn i PL, så du bør be din Gud om at dere ryker mot Lille... Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jaaa!!! Gratulerer med et nydelig parti golf! Herlig å se gutta i dag. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Jaadda! Haha.. Sinnsykt konge! Barca var farlig nærme på slutten der, med stolpeskudd og Reina på bærtur et par ganger, men vi dro det i land.. Sinnsykt deilig! Varma hjertet mitt å høre YNWA de siste 10 minuttene der altså.. Edit: Digga feiringa til Bellamy etter scoringa hans, Riise skulle gjort det samme.. Endret 21. februar 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 1-2 te liverpoool flere ølfalsker og noen gledestårer er dette verdt fy fabian hva bra Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 For et utgangspunkt å ha på Anfield! Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 For et utgangspunkt å ha på Anfield! 7995701[/snapback] Ynwa kosssssa meg så jææævlig etter lfc scorte det første:):) skal feire nå veldig bra utganspunkt på anfiel skal mobbe noen barca supportere Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 For et utgangspunkt å ha på Anfield! 7995701[/snapback] Ja det kan du si Sånn jeg ser det er vi nesten videre alt, men vi må gi alt på Anfield også. NP: You'll Never Walk Alone Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Meget sterk seier dette her! Må si jeg ble en smule overrasket faktisk! Hadde ikke trodd at de skulle klare det, men det gjorde de faktisk! Blir hvertfall ikke noe mindre spennende kamp på Anfield! Gratulerer så mye, alle Pool-fans! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Må bare si at jeg mister all respekten for Barca på måten de spiller på altså, de legger seg ned bare noen ser på dem, og det verste er at dommerne går fem på.. Forbanna idioter altså, skulle tro de holdt seg for gode til sånt. Håper det går bra med Sissoko altså, han viste nok en gang at han er helt fantastisk viktig som en fighter på midtbanen, gud for en spiller! Hadde håpet vi skulle se Mascherano når han måtte ut, men er vel litt for tidlig å bli slengt innpå mot Barca i første kampen.. Håper det ikke er noe langtidsskade igjen på Momo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå