Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ehh, hvorfor kaller kommentatoren barcelonas keeper for reina?

7995063[/snapback]

Han er udugelig..

Jadda! Det målet var sykt viktig! Både for 2omgang og for returkampen. Litt slurvings på målet til Barca, så ut som Riise hang litt etter, ikke første gangen denne sesongen. Arbeloa gjorde sine saker veldig godt, liker han altså.. Nei, dette tar vi i 2omgang! :w00t:

Lenke til kommentar
Haha Bellamy og Riise har sendt Liverpool i ledelsen, fantastisk svar fra "bråkbøttene" ! :D

7995488[/snapback]

Kanskje de brude repetere dette før hver kamp?

Neida, men jeg er i ekstase, blodet bruser bokstavelig talt.

YNWA!!

Edit:

Banansplitt: Dommer trengs ikke, vi vinner!

Åh, fy faen... Stolpeskudd, nærme på...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Jaadda! :D Haha.. Sinnsykt konge! :love: Barca var farlig nærme på slutten der, med stolpeskudd og Reina på bærtur et par ganger, men vi dro det i land.. Sinnsykt deilig! Varma hjertet mitt å høre YNWA de siste 10 minuttene der altså.. :w00t:

Edit: Digga feiringa til Bellamy etter scoringa hans, Riise skulle gjort det samme.. :wee:

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Må bare si at jeg mister all respekten for Barca på måten de spiller på altså, de legger seg ned bare noen ser på dem, og det verste er at dommerne går fem på.. Forbanna idioter altså, skulle tro de holdt seg for gode til sånt.

Håper det går bra med Sissoko altså, han viste nok en gang at han er helt fantastisk viktig som en fighter på midtbanen, gud for en spiller! Hadde håpet vi skulle se Mascherano når han måtte ut, men er vel litt for tidlig å bli slengt innpå mot Barca i første kampen.. Håper det ikke er noe langtidsskade igjen på Momo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...