D'Amico Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Merkelig tidspunkt for en fotballkamp, men men... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Ah, derfor jeg ikke finner noen stream som er online Lenke til kommentar
CCola Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Merkelig tidspunkt for en fotballkamp, men men... De fleste kampene går på det tidspunktet, iallfall i CL-kvaliken. Arsenal går også 21:05. ^^ Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 21:05 er vel ikke nytt standard-tidspunkt? Kan jo ikke bryte 20:45-tradisjonen Lenke til kommentar
GLN Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 gief sop-cast link til kampen. Finner ikke en sjit.... Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Jeg ser kampen live på cdon.no. Hadde et gavekort så jeg ser den gratis, ellers koster det kr 49,-. Høy kvalitet på lyd og bilde. Oops... det var nære baklengs.... Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Merkelig tidspunkt for en fotballkamp, men men... De fleste kampene går på det tidspunktet, iallfall i CL-kvaliken. Arsenal går også 21:05. ^^ Åja, har ikke fulgt med på CL-kvaliken på flere år nå, så jeg har ikke fått spikret akkurat de tidspunktene inn i hodet... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Pirja: Bare skriv kanal nummeret: 6099. Grei kvalitet. EDIT: For en vanvittig stygg font vi bruker på navn og nummer! Endret 27. august 2008 av Kjetil Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Reina holder oss inne i kampen nå Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Får noen sjanser SL har! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Nå må virkelig liverpool skjerpe seg.. FARLIG nære nå.. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Jaja. Der klikka sopcast'en min. Spretta opp 80 internett vinduer, og fikk opp et par virus popups:S For kose meg med VGlive Endret 27. august 2008 av Pirja Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Stakkar Pirja Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Tror vi må regne med å score minst 2 mål i denne kampen. SL ser absolutt ut til å være i stand til å score i denne kampen. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Vg "Standard Liege har virkelig bitt fra seg så langt i denne kampen. Det hadde ikke vært ufortjent om de hadde ledet." "Liverpool spiller ikke bra og slipper til Standard Liege gang på gang." Menmen, sånn som dere surfer på en rosa sky for tiden, vinner dere vel etter scoring fra Torres. Men for all del, gode lag har ofte marginene på sin side. Kan nevne at Brann har 0-0 mot Marsielle til pause. Ikke akkuratt noen tvil om hvilke lag som har kvaliteter innabords, men artig at Brann holder i mot læll. Kanskje det kommer en skrell der :o) Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Hadde vært riktig skøy hvis L'pool røyk ut idag Lenke til kommentar
CCola Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Hva skjer med Liverpool? Samtlige utenom Gerrard/Skrtel spiller om at det er en treningskamp uten betydning. Vi spiller helt ræva fotball. Vi har sikkert 50% pasningsfeil, og 30/70 duelltap mot SL. Nå må Keane, Torres, Alonso og Kuyt våkne! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Er et fett for meg om vi ryker eller ikke. Selfølgelig er det greit å være med i CL, prestisje og penger. Men, ryker vi, har vi mer fokus på PL. Men, jeg tviler sterkt på at vi ryker. Vi fikser nok dette i andre omgang. håper for guds skyld at Benayoun blir tatt ut, han har vært møkk. Håper å se babel etter pause! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Er et fett for meg om vi ryker eller ikke. Selfølgelig er det greit å være med i CL, prestisje og penger. Men, ryker vi, har vi mer fokus på PL. Men, jeg tviler sterkt på at vi ryker. Vi fikser nok dette i andre omgang. håper for guds skyld at Benayoun blir tatt ut, han har vært møkk. Håper å se babel etter pause! Om vi ryker er det bye bye til £30m, minst. Og herregud, et av ver... de beste lagene i verden skal være med i CL! Omg! Blir frustrert når jeg ser på Liverpool for tiden. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Ikke bra. Orker ikke skrive mer. Er enda en omgang igjen og ryker vi ut av CL går jeg i dvale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå