Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Litt redd er du Pirja, det veit jeg. United vs Liverpool tråd pågang snart? Var vel en sånn i fjor... Håper ikke det. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Skal vi se. Går kampen ikveld på liverpoolfc E-season greia+ Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Shade22: Den går på LFCTV, du har vel tilgang til den gjennom e-season? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Ja, det har han. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Weehoo! Er det slik at alle kamper på Anfield går live på lfctv? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Nei, dette er et spesielt unntak. Alle kamper sendes i reprise på LFC TV, dog første gang jeg har opplevd at de sender en offesiell Liverpool-kamp live. Anbefaler deg at du begynner å streame en halvtime før kampen begynner. Kan oppstå kø. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Er vel bare "småkamper" etter det jeg har skjønt. PL/CL o.l. vises nok bare i reprise. Dog er dette sikkert et unntak pga at det "bare" er kvalifisering. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Laget er klart! Reina Arbeloa - Carragher - Skrtel - Aurelio Kuyt - Gerrard - Alonso - Benayoun Torres - Keane Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Kjempelag! Håper Benayoun slår til Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Endelig Aurelio foran Dossena , var på tide . Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Hvorfor er Babel på benken når han ikke er registrert for spill i CL-kvalik? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Babel er registrert for spill i CL-kvalik. Lucas og Mascherano er ikke det. Endret 27. august 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Ok, takk Jefecito. Gleder meg til kamp nå, håper virkelig myp2p kan levere noen brukbare streamer i dag Endret 27. august 2008 av Kjetil Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Ok, takk Jefecito. Gleder meg til kamp nå, håper virkelig myp2p kan levere noen brukbare streamer i dag det gjelder og finne riktig stream . Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Hehe, ja. Hva slags program bruker dere? Sopcast, TVU, Justin-TV, TV Ants...? Brukt mest Sopcast selv, synes kvaliteten er ok, men det lagger så. Justin-TV er i alle fall mer stabilt. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Hehe, ja. Hva slags program bruker dere? Sopcast, TVU, Justin-TV, TV Ants...? Brukt mest Sopcast selv, synes kvaliteten er ok, men det lagger så. Justin-TV er i alle fall mer stabilt. Har brukt Justin-TV en gang, og det var forrige kamp mot Boro, og må si det var helt forferdelig i forhold til SopCast. Det var spansk- kommentator, det hakket samtlige 97 minutter, og elendig kvalitet. SopCast derimot har jeg hatt bedre erfaringer med, og med engelsk kommentator som ofte er bedre enn norske. Så, ja, jeg bruker SopCast. Bruker footballunlimited.net, for å finne streams, hvor de legger opp 4-5 forskjellige linker til alle kampene som går rundtom i verden. ^^ Meen, nå er visst SopCast sperret i hybelhuset jeg bor i, så jeg er nok nødt til å nøye meg med Justin-TV for so long, om det ikke funker. Sigh.. Edit. Forøvrig greit lag utenom Bønna. Og at jeg vil ha Agger på banen!! Endret 27. august 2008 av CCola Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Babel er registrert for spill i CL-kvalik. Lucas og Mascherano er ikke det. Vil det si at de ikke kan spille i CL denne sesongen eller gjelder det bare kvaliken? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Kun i kvaliken Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Kun i kvaliken Ok.... Er kampen blitt utsatt eller skulle den begynne 21.05? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Kun i kvaliken Ok.... Er kampen blitt utsatt eller skulle den begynne 21.05? 21.05. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå