ErlendRU Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Nei, Pirja, det er trist... Godt myp2p, Justin-TV og SopCast finnes! Godt pub med storskjerm eksisterer! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Nei, Pirja, det er trist... Godt myp2p, Justin-TV og SopCast finnes! Godt pub med storskjerm eksisterer! The man speaks the truth. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Synd det ikke finnes i Vennesla :( Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Kjører kampen på 32" og LFC TV 1000 kbps stream. Funker veldig bra. Reina Arbeloa - Carragher - Agger - Dossena Kuyt - Gerrard - Alonso - Babel Torres - Keane Tipper noe a la dette i kveld. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hjemme eller bortekamp? Gjett hvilket lag jeg heier på i kveld da Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hjemme eller bortekamp? Gjett hvilket lag jeg heier på i kveld da Kampen blir spilt forann TheKop, så har 0 tro på at vi ikke vinner faktisk. CL = Special Nights at Anfield. Dette går nok veien uten problemer. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Gjett hvilket lag jeg heier på i kveld da Hmm, den var vanskelig. Oddsen for S.L. ligger vel på rundt 1,01, Liverpool ligger sikkert rundt 999 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Og der var olutselig laget i flyten. 4 seire på rad, inkludert 6-2 mot Reading. Ser ut som selvtillitten kom etter den. Dessverre er vi alt for langt bak etter den elendige starten... EDIT: Leder 5-0 mot Blackpool til pause Endret 27. august 2008 av Kjetil Lenke til kommentar
GLN Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hjemme eller bortekamp? Gjett hvilket lag jeg heier på i kveld da Liverpool? Så vi ikke taper å blir livsfarlige i serien siden da vil du nesten pisse i buksene så redd du blir? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hjemme eller bortekamp? Gjett hvilket lag jeg heier på i kveld da United? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hjemme eller bortekamp? Gjett hvilket lag jeg heier på i kveld da Liverpool? Så vi ikke taper å blir livsfarlige i serien siden da vil du nesten pisse i buksene så redd du blir? haha. Hør her: Hvis Pool vinner mot oss om 3 uker, så skal jeg slutte å skrive her ut sesongen. Selv med skader på halve A-laget stikker vi avgårde med seier eller i det minste uavgjort. Når var siste gang en Liverpool spiller scora på United egentlig? Danielzøk: morroklumpen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 2006 slo vi vel dere? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hjemme eller bortekamp? Gjett hvilket lag jeg heier på i kveld da Liverpool? Så vi ikke taper å blir livsfarlige i serien siden da vil du nesten pisse i buksene så redd du blir? haha. Hør her: Hvis Pool vinner mot oss om 3 uker, så skal jeg slutte å skrive her ut sesongen. Selv med skader på halve A-laget stikker vi avgårde med seier eller i det minste uavgjort. Når var siste gang en Liverpool spiller scora på United egentlig? Danielzøk: morroklumpen Hehe. Det verste av alt er at det kan skje. Klarte ikke deres B-lag/de unge uavgjort mot oss ifjor elns? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 åååååååååååååååååååååå ja. Må si det da, Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hjemme eller bortekamp? Gjett hvilket lag jeg heier på i kveld da Liverpool? Så vi ikke taper å blir livsfarlige i serien siden da vil du nesten pisse i buksene så redd du blir? haha. Hør her: Hvis Pool vinner mot oss om 3 uker, så skal jeg slutte å skrive her ut sesongen. Selv med skader på halve A-laget stikker vi avgårde med seier eller i det minste uavgjort. Når var siste gang en Liverpool spiller scora på United egentlig? Danielzøk: morroklumpen Deal. Hadde det vært bortekamp i dag hadde jeg faktisk vært usikker, men med hjemmekamp SKAL vi ikke tape dette. Gleder meg til neste år da vi slipper kvalifisering. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Er ikke redd thegame. Vi spiller ræva 80min, men med et godt forsvar. Så scorer vi 2min før slutt å vinner 1-0 over dere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Er ikke redd thegame. Vi spiller ræva 80min, men med et godt forsvar. Så scorer vi 2min før slutt å vinner 1-0 over dere. Som United bruker mot oss på Anfield. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Er ikke redd thegame. Vi spiller ræva 80min, men med et godt forsvar. Så scorer vi 2min før slutt å vinner 1-0 over dere. Som United bruker mot oss på Anfield. Akuratt som dere...da dere klager over de gangene det skjer med oss da eller ? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Litt redd er du Pirja, det veit jeg. United vs Liverpool tråd pågang snart? Var vel en sånn i fjor... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå