Hewitt Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 Jeg så målet en gang til nå, for å sjekke. Og det ser ut til at ballen hadde gått utenfor (faktisk langt utenfor også). Så da er det vel korrekt med selvmål. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 Jeg vet ikke hva jeg skal føle om Liverpool ryker ut av CL. Kommer selvfølgelig til å le meg skakk, men der igjen får jeg en kamp mindre å se i ukedagene. I tillegg får dere mindre kamper, derav farligere i ligaen. I tillegg håper jeg jo dominansen til Engelske lag holder seg i CL. Såe vet ikke helt, men gøy hadde det vært. Ha! Jeg tenkte akkurat det samme, bare ikke med så negativ holdning til Liverpool da så klart. Hvis vi skulle ryke ut av CL før det har begynt (er faktisk litt bekymret), kommer vi til å bli livsfarlige i ligaen! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 Albert Riera ser ut til å være omtrent klar. Både Liverpool Echo og Guillem Balague skriver at klubbene er enige om en overgangssum på omtrent £8M, og at Riera skal forhandle om de personlige betingelsene og gjennomgå medical på torsdag. Så da ser det ut til at vi har fått en ny ving. Vet ikke hva jeg synes om Riera ettersom jeg ikke kjenner godt nok til ham, har sett heller få Espanyol-kamper de siste årene og aldri speidet spesielt etter Riera. Men det jeg har sett av filmer av ham virker greit, ser ut som han har fart og kan drible hvert fall, og det er nå en god begynnelse. Jeg liker hvert fall at vi får inn forsterkninger og at vi får inn en ekte venstreving nå, det mangler vi litt siden Babel ikke er noen tradisjonell vingtype som holder bredden. Så får vi se om gutten blir et godt kjøp, håper det. Det er hvert fall positivt at vi har fått ned overgangssummen fra £16-18M som Espanyol i utgangspunktet krevde, til £7-8M. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 Skal vente med å uttale meg, siden jeg aldri har sett fyren i aksjon. Så vet ikke hva jeg skal tro. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 Han spilte jo en sesong i City? Jeg tror ikke han er den vingen dere trenger. En Pennant med venstrebein, i mine øyne. (og med det mener jeg at han ikke er god nok) Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 Hvis vi skulle ryke ut av CL før det har begynt (er faktisk litt bekymret), kommer vi til å bli livsfarlige i ligaen! Vel, nåja... Skjelver ikke i buksene for å si det sånn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 Hvis vi skulle ryke ut av CL før det har begynt (er faktisk litt bekymret), kommer vi til å bli livsfarlige i ligaen! Vel, nåja... Skjelver ikke i buksene for å si det sånn. Men du er jo steintøff da. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 Det er sant Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Dobbelpost :/ Endret 26. august 2008 av The Game Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 Hurra! VG bekrefter overgangen. ¨ Forresten, magefølelsen min pleier å ha rett. Den sier at dette er et kjempekjøp, og at Riera kommer til å herje venstrekanten i år, med en haug med assists og noen mål i tillegg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 Vis VG sier at der i boks,da er jo saken klar. Jeg heller har ikke sett mye av Riera,men håper han blirt fort varm i rød-trøya. Og Keane kan godt bli det han også.- Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 Vis VG sier at der i boks,da er jo saken klar. Hehe, spørs, men det er et godt tegn i alle fall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 Fant repotarsjen i dagbladet ikke VG btw. Som er ENDA større grunn til og tro at alt er i boks Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 Woooho! Standard Liege kampen vises på LFC TV Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 Finnes det noen muligheter for å få tilgang til LFC-TV uten å betale med kort? Har bare VIsa Electron, som ikke aksepteres over nettet Lenke til kommentar
CCola Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 Herlig at vi har fått prisen ned fra £18m til £8m ialfall. Da kan det ikke bli ett så forferdelig bomkjøp. ^^ Men har faktisk litt håp om at han kommer til å gjøre det bra, og vurderer å sette han på drakta, kun for å improvisere. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 Finnes det noen muligheter for å få tilgang til LFC-TV uten å betale med kort? Har bare VIsa Electron, som ikke aksepteres over nettet Har også bare Electron. Få faren eller mora di til og gjøre det da. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Woooho! Standard Liege kampen vises på LFC TV Regner med kampen begynner standard CL tid? ja jeg er lat:P Edit: Nm, leste Hweitt sin oppsumerings post. Endret 27. august 2008 av guttorm Lenke til kommentar
GLN Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Så må Brann-kampen ikveld ødelegge for Liverpool Livet er ikke herlig! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Nei, Pirja, det er trist... Godt myp2p, Justin-TV og SopCast finnes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå