Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vet ikke hva jeg skal føle om Liverpool ryker ut av CL. Kommer selvfølgelig til å le meg skakk, men der igjen får jeg en kamp mindre å se i ukedagene. I tillegg får dere mindre kamper, derav farligere i ligaen. I tillegg håper jeg jo dominansen til Engelske lag holder seg i CL. Såe vet ikke helt, men gøy hadde det vært.

Ha! Jeg tenkte akkurat det samme, bare ikke med så negativ holdning til Liverpool da så klart. Hvis vi skulle ryke ut av CL før det har begynt (er faktisk litt bekymret), kommer vi til å bli livsfarlige i ligaen!

Lenke til kommentar

Albert Riera ser ut til å være omtrent klar. Både Liverpool Echo og Guillem Balague skriver at klubbene er enige om en overgangssum på omtrent £8M, og at Riera skal forhandle om de personlige betingelsene og gjennomgå medical på torsdag. Så da ser det ut til at vi har fått en ny ving.

 

Vet ikke hva jeg synes om Riera ettersom jeg ikke kjenner godt nok til ham, har sett heller få Espanyol-kamper de siste årene og aldri speidet spesielt etter Riera. Men det jeg har sett av filmer av ham virker greit, ser ut som han har fart og kan drible hvert fall, og det er nå en god begynnelse. Jeg liker hvert fall at vi får inn forsterkninger og at vi får inn en ekte venstreving nå, det mangler vi litt siden Babel ikke er noen tradisjonell vingtype som holder bredden. Så får vi se om gutten blir et godt kjøp, håper det. Det er hvert fall positivt at vi har fått ned overgangssummen fra £16-18M som Espanyol i utgangspunktet krevde, til £7-8M.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...