Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er også litt nervøs. Taper vi kommer jeg til å bli mobbet resten av året :p Men det gjør vi ikke. Standard er et lag vi må, bør og skal slå, spesielt hjemme på Anfield. Gleder meg til å se kampen på en elendig stream...

 

Er Masch klar til kampen?

Mache skal ikke være med imorgen nei. Verken han eller Babel er registrert for spill i Europa-kvalik, ettersom Rafa mener ingen av dem er 100% etter OL.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hva jeg skal føle om Liverpool ryker ut av CL. Kommer selvfølgelig til å le meg skakk, men der igjen får jeg en kamp mindre å se i ukedagene. I tillegg får dere mindre kamper, derav farligere i ligaen. I tillegg håper jeg jo dominansen til Engelske lag holder seg i CL. Såe vet ikke helt, men gøy hadde det vært.

Lenke til kommentar
Målet til Carra ble (dessverre, men kanskje korrekt) offisielt fra Premier League sett på som selvmål.

 

Merkelig at Carra ikke krediteres målet. Ballen har jo bane mot mål, da skal den krediteres personen som skyter, mener jeg å huske? Var vell akkurat denne regelen England hadde litt anneledes enn Italia og Spania, og derfor gikk det store diskusjoner om Lampard ville vert en like storscorende midtbanespiller i et annet land, siden mange av målene hans gikk via motspillere?

 

Uansett. Vi kommer til å kjøre over Standard Liege. Tipper 4-0.

Håper på dette laget:

-------- Torres - Keane ---------

-Babel - Alonso - Gerrard - Kuyt-

Insua - Skrtel - Agger - Carragher

----------- Reina

 

Torres og Keane må forsette på topp, det begynner å komme en kjemi! Midtbanen stiller vi det sterkeste vi har. Og i forsvar må det forandringer til. En pasningsfot i Agger må inn. Skrtel må bli som duellspiller, og Carragher må ut på backen. Satser på at han har litt mer ønske om å bli med fremover enn Arbeloa som har vert enormt svak fremover.

 

På venstrebacken må uromomentet Dossena komme seg av banen og ta noe posisjoneringstrening før han får komme på banen igjen. Etter min mening er Insua enn bedre back enn Dossena per dags dato, vertfall etter det jeg har sett av de 2 så langt. Insua er mer teknisk og mer klok i pasningsvalgene, og ikke minst kan han posisjonere seg.

 

Vi får bare håpe at Babel har klart å omstille seg fra Kina, og er klar til å løpe fra ettpar spillere.

Lenke til kommentar

Lucas spiller heller ikke CL-kvalik, Kjetil.

 

Og Winy, tror neppe Insua begynner imorgen, er også litt usikker på hva Rafa gjør med Carra, Skrtel og Agger. Vi må få Agger tilbake til storform, no doubt, men det vil si at enten Skrtel går ut, eller at Carra går til en posisjon han er dårligere i. Rafa setter neppe Carra på benken, og det beviste han jo nok sist kamp.

 

Babel eller Bønna? Bønna spilte iallfall RÆVA sist kamp, var nok Liverpool aller dårligste, men han er matchvinnertype, det skal sies. Så er litt usikker der ja..

 

Ellers er det nok vanlige Alonso, Gerrard & Torres, Keane, samt Kuyt på kant.

Lenke til kommentar
Mache skal ikke være med imorgen nei. Verken han eller Babel er registrert for spill i Europa-kvalik, ettersom Rafa mener ingen av dem er 100% etter OL.

Jo, Babel er tatt med i den oppnevnte troppen til de to kvalfiseringskampene og kan spille. Masche tror jeg ikke kan spille ettersom han ikke er oppnevnt i den troppen på grunn av at man regnet med at han ville være med i OL helt inn, men .no skrev at Masche kunne være aktuell til Standard-kampen ... Men jeg tror de skrev feil, det er vel ikke lov å ha med spillere som ikke er oppnevnt i troppen.

 

Merkelig at Carra ikke krediteres målet. Ballen har jo bane mot mål, da skal den krediteres personen som skyter, mener jeg å huske?

Yeah, I don't know. Den er vanskelig den der. Ballen har nok bane mot mål, ja, men samtidig er det vel liten tvil om at det ikke hadde blitt mål uten den berøringen. Men men, PL har bestemt at det er et selvmål, så får ta hensyn til det ...

 

Jeg er for øvrig dritnervøs med tanke på kampen i morgen. Først og fremst fordi jeg ikke får se den. Jeg HATER når vi spiller viktige kamper jeg ikke får se, da føler jeg meg helt maktesløs. :p Jeg tror nok vi skal ta dem, men vi må virkelig spille bedre enn vi har gjort og de viste i Belgia at det ikke blir overkjøring. Jeg tør ikke tenke på Liverpool ute av CL engang.

Lenke til kommentar

Dersom ballen hadde rettning innenfor stengene, så er det Carraghers mål. Det regnes bare som selvmål, hvis skuddet hadde gått i stoplen eller utenfor. Det blir derfor en skjønnssak for The Dubious Goals panel og vurdere det.

 

Om keeper hadde reddet skuddet eller ikke, er forøvrig helt uvesentlig.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...