Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Sammenligner vi seriestarten vår med Uniteds i fjor, så spiller vi dårligere, men avgjør kampene. Det er viktig. United gjorde det samme utover sesongen. Jeg innrømmer glatt at det ikke lukter gull av spillet vårt, men resultatene våre er det ingenting i veien med.

Lenke til kommentar

Hehe, The game var virkelig i det hissige hjørnet i dag :p

 

Nåe det gjelder kampen, er jeg fantastisk glad. Som Are nevner, vi har slitt med å vinne på dårlige dager, nå har vi vunnet to kamper på dårlige dager. Det er jo helt fantastisk. Lukter gull :p

 

Dette er en av de beste dagene i mitt liv, med alt som har skjedd på sportsfronten i dag. Både i OL, og at STart vant og Arsenal tapte.

Lenke til kommentar

Har bare lest om kampen idag. Men ut ifra det så synes jeg langt ifra at vi imponerer. Et par enkelt spillere avgjør, noe flaks. Men vi klarer å ta poengene. Men vi kan ikke leve på sånn flaks, spille dårlig og ta noen poeng her å der. Vi må prestere, og det snart. Ellers får vi en på tryne mot storlagene.

Lenke til kommentar

Vi vant vel sjansestatistikken 6-3 eller noe sånn, mener jeg at jeg så en oversikt over. I så fall er det jo ikke noe å si på at vi vant, men måten vi vant på var heldig.

 

Ellers var ikke forestillingen så ille som enkelte skal ha det til; den var ikke bra, men likevel en god del bedring fra forrige kamp. Vi hadde for eksempel en sinnsyk bra kontring i 1. omgang, hvor Benayoun (tror jeg) nærmest hadde åpent mål hvis ikke dommeren uforståelig blåste frispark motsatt vei. Det var flere sånne gode tendenser, så med litt mer presisjon og heldigere dommeravgjørelser, kunne det fort blitt en komfortabel seier også. Banens beste var uten tvil Carragher, som til og med var målfarlig igjen! Arbeloa var den største skuffelsen i mine øyne.

Lenke til kommentar
- Kun topplag vinner på dårlige dager

 

Kunne ikke sagt det bedre selv!

 

Lukter jo ikke topplag om dere fortsetter denne trenden og spiller ræva i hver kamp og vinner med flaks.

 

Vi får jo se om dere klarer å snu dette og varte opp med litt fin fotball + at dere vinner.. But I have my doubts..

 

Såklart å vinne på dårlige dager, er jo gull verdt!

Endret av Blax
Lenke til kommentar

Luktet ikke topplag av dere heller med den drittfotballen dere serverte de første kampene i fjor, og mot Newcastle forrige uke ... Det er vel egentlig bare Chelsea som har overbevist i de første kampene (eller den første kampen siden de bare har spilt en), men finspillet kommer gradvis etter hvert som sesongen kommer igang.

Lenke til kommentar
Luktet ikke topplag av dere heller med den drittfotballen dere serverte de første kampene i fjor, og mot Newcastle forrige uke ... Det er vel egentlig bare Chelsea som har overbevist i de første kampene (eller den første kampen siden de bare har spilt en), men finspillet kommer gradvis etter hvert som sesongen kommer igang.

Hva faen er det du prater om? Les sjansestatistikk for de 3 første kampene ifjor! Vi spilte strålende fotball. Det gjorde vi også tidvis mot Newcastle, synd Keegan tydelig ikke har noe med den defensive organiseringen til N'castle mer. Å 2.Omgang bar preg av at vi manglet rutine og form.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Statistikk er som en bikini, den viser mye, men skjuler det viktigste :p

Helt sant :D

Herlig at vi får nye 3 poeng, som sikkert alle har påpekt i denne tråden, men uansett det er uhyre viktig, og som Keane sier i linken lengre opp "bare topplag vinner på dårlige dager" er helt sant. Vi har spilt ræva fotball disse to dagene, men når Mache kommer tilbake, Gerrard kommer i bedre form, og etterhvert når sammenspillet Keane-Torres-Gerrard sitter, så blir det andre boller. :)

 

Jeg lurer på en ting tho. Hvordan var kvoten til CL? Måtte hvert engelsk lag ha 7 britiske eller engelske spillere? Vi sliter uansett, iallfall nå som vi kanskje skal selge Pennant også (selvom han ikke vil selv). De eneste jeg finner i startelveren som er engelsk er Gerrard og Carra. Og Keane om det er britisk (og om Irland blir regnet som britisk :p - stoor diskusjon tidligere). Jeg lurer bare litt på dette..

Lenke til kommentar
Hva faen er det du prater om? Les sjansestatistikk for de 3 første kampene ifjor! Vi spilte strålende fotball. Det gjorde vi også tidvis mot Newcastle, synd Keegan tydelig ikke har noe med den defensive organiseringen til N'castle mer. Å 2.Omgang bar preg av at vi manglet rutine og form.

Sjansestatistikken teller altså når Man Utd har spilt, men ikke for Liverpool? :D Statistikk sier ikke alltid hvordan spillet har vært. Slik jeg husker det spilte dere hvert fall rimelig tamt. Men uansett, det er lite viktig i denne tråden, var bare et svar til Blax.

Lenke til kommentar
Luktet ikke topplag av dere heller med den drittfotballen dere serverte de første kampene i fjor, og mot Newcastle forrige uke ... Det er vel egentlig bare Chelsea som har overbevist i de første kampene (eller den første kampen siden de bare har spilt en), men finspillet kommer gradvis etter hvert som sesongen kommer igang.

Hva faen er det du prater om? Les sjansestatistikk for de 3 første kampene ifjor! Vi spilte strålende fotball. Det gjorde vi også tidvis mot Newcastle, synd Keegan tydelig ikke har noe med den defensive organiseringen til N'castle mer. Å 2.Omgang bar preg av at vi manglet rutine og form.

Ja, de fleste lagene mangler form, det er tidlig i sesongen. Liverpool er langt fra toppform også i likhet med ManchesterU, men ikke hakk på oss når dere ikke har overbevist selv heller...

Lenke til kommentar
Hva faen er det du prater om? Les sjansestatistikk for de 3 første kampene ifjor! Vi spilte strålende fotball. Det gjorde vi også tidvis mot Newcastle, synd Keegan tydelig ikke har noe med den defensive organiseringen til N'castle mer. Å 2.Omgang bar preg av at vi manglet rutine og form.

Sjansestatistikken teller altså når Man Utd har spilt, men ikke for Liverpool? :D Statistikk sier ikke alltid hvordan spillet har vært. Slik jeg husker det spilte dere hvert fall rimelig tamt. Men uansett, det er lite viktig i denne tråden, var bare et svar til Blax.

Jeg har ikke sagt noe om hvordan Liverpool har spilt, så ikke kampen igår. United spilte strålende fotball, du husker feil. Å din påstand var langt fra rettferdig. Liverpool vinner ikke ligaen i år, det kan jeg vedde min venstre nyre på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...