Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

<I smell irony! Hvordan i hule helvete kan du påstå at det ikke var straffe?

 

Hvor mange % av sånne situasjoner blir det dømt på?

Det veit ikke jeg, gjør du? Du kan bare ikke komme å si noe annet enn at det er soleklar hands uansett, og da skal det jo være straffe. Hånda søker jo ballen. Hadde hånda vært inntill kroppen hadde det vel vært noe annet.

 

Det som er litt morsomt er jo at dommern dømte jo på nesten akkurat det samme rett for scoringa til Carragher, med da ga han heldigvis og helt riktig fordel. Der var det bra dømt for en gangs skyld.

 

 

Det burde vært blåst straffe på den ja.

 

 

:ohmy:

I smell irony! Hvordan i hule helvete kan du påstå at det ikke var straffe? Hvis det var ironi da så klart. :)

Ingen ironi i den nei. "ohmy" smileyen var såklart ment som "oj, han mente Liverpool burde FÅTT straffe.

 

Dæven steike! Er du syk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
<I smell irony! Hvordan i hule helvete kan du påstå at det ikke var straffe?

 

Hvor mange % av sånne situasjoner blir det dømt på?

 

Bullshait. Det er så innmari fjortis å mase om at alle andre får straffe, men ikke vi. Spar oss.

 

edit: svar til limbeck.

 

Men det er jo det dere gjør nå

 

Maser vi om at alle andre får straffe? Her irriterer vi oss over at ikke vi får straffe, vi sier ikke at dommerne forskjellsbehandler.

Lenke til kommentar

<Det veit ikke jeg, gjør du? Du kan bare ikke komme å si noe annet enn at det er soleklar hands uansett, og da skal det jo være straffe. Hånda søker jo ballen. Hadde hånda vært inntill kroppen hadde det vel vært noe annet.

 

<Det som er litt morsomt er jo at dommern dømte jo på nesten akkurat det samme rett for scoringa til Carragher, med da ga han heldigvis og helt riktig fordel. Der var det bra dømt for en gangs skyld.

 

Jeg vil tippe maks 50 %. Hands er det og i følge boka skal det være straffe, men i følge boka så burde annenhver cårner ende i straffe. Poenget er at det blir ikke alltid dømt på det. Det er ikke noe mere rettferdig eller urettferdig for Liverpool enn andre lag.

Lenke til kommentar
Jeg vil tippe maks 50 %. Hands er det og i følge boka skal det være straffe, men i følge boka så burde annenhver cårner ende i straffe. Poenget er at det blir ikke alltid dømt på det. Det er ikke noe mere rettferdig eller urettferdig for Liverpool enn andre lag.

Tippe ja. :roll: Som om du hadde sagt det der om det hadde vært United og ikke Liverpool. :)

Lenke til kommentar

6av6 poeng da,særdeles godt :)

Grei kamp,men ikke bra. Kunne glatt ha blitt 2-2,men for en eller annen grunn prøver alle å skyte igjennom Riena,og det er jo greit :D

 

Carra og Gerrrrrrrrrrrrrrrrrard! hva kan man si? Takk!

Ikke en god kamp av Steven G eller Alonso,men Carra spilte strålende spør du meg.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Jeg vil tippe maks 50 %. Hands er det og i følge boka skal det være straffe, men i følge boka så burde annenhver cårner ende i straffe. Poenget er at det blir ikke alltid dømt på det. Det er ikke noe mere rettferdig eller urettferdig for Liverpool enn andre lag.

Tippe ja. :roll: Som om du hadde sagt det der om det hadde vært United og ikke Liverpool. :)

 

Var det ikke noe lignende du kritiserte meg for litt tidligere ?

 

Mulig jeg hadde klaget, serlig om vi ikke vinner, men det jeg orginalt gjorde narr av var at scousere konstant klager over manglende straffespark. Minner meg veldig om Pondus når Øverli (?) parodierer det. Jeg synes dere roper straffe på alt jeg. :)

Lenke til kommentar
Hva synes dere Lpool fans om spillet deres?

 

I mine øyne mangler dere MYE enda.

Definitivt for dårlig i begge kampene. Vi må skape enda mer. Men det var i det minste et godt hakk opp i dag i forhold til Sunderland-kampen. Det viktigste i begynnelsen er poengene, så får spillet komme.

 

Savner Mascherano jeg.

Heldigvis tilbake til neste PL-kamp. :)

Lenke til kommentar

Utrolig dårlig midtbane i dag, skremmende! lav lag innsats. Kun en helt kort periode vi hadde gode angrep.

Fortjent og fortjent, middelmodig fortjente ikke seieren noe mer.

Syns Skrtel var god i dag, til å ha vert ute så lenge.

Sportskaffen letta på 2-1, satt utrolig langt inne, blodpumpa gikk noe infernalsk etterpå :grin:

Lenke til kommentar

Meget svak forestilling av Liverpool i dagens kamp. Til nå har det ikke akkurat luktet gull av Merseyside-laget. Dog klarer de å sikre seieren i dag, og burde hatt et straffespark. Vi får se hvor lenge de klarer å fortsette den trenden, ville ikke overraske meg om de går på noen skikkelige smeller snart, om de ikke hever spillet sitt betraktelig.

Lenke til kommentar

Er det ikke det som kjennetenger et vinnerlag? At det vinner på selv dårlige dager? I såfall har de fleste som ikke holder med Pool grunn til å frykte dette laget. Det er jo tross alt mål som avgjør en kamp, ikke hvordan spillet er.

 

Edit: Der var da veldig så snill jeg skulle være med Liverpool-supporterne i dag da. Først innlegget mitt i United-tråden også dette... Hva skjer liksom...? :p

Endret av Aye
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...