Hewitt Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) * Bellamy - Grei nok * Pennant - Historien om Pennant skal visst være veldig overdrevet fra medias side, og han er ikke ilagt noen bot, slik for eksempel Dudek er. Han vurderer visstnok å saksøke media for å spre løgner. * Gonzalez - Her vet vi jo ingenting om hva som egentlig skjedde på rommet, men han hevder iallfall at det var kvinnelige fans. Han spiller for øvrig for landslaget igjen nå, har lagt den episoden bak seg. Jeg synes også at Benitez generelt sett har taklet denne saken veldig bra. Det eneste jeg spør meg selv, er om Bellamy bør få fortsette i klubben dersom det som har kommet frem stemmer. At Riise straffes, beviser bare at han nok var mer involvert enn han eller Jan Kvalheim vil innrømme. Benitez gir nok ikke bøter i hutt og pine til uskyldige spillere, så her ligger det noe bak, noe vi ikke vet. Benitez har tross alt gaaaanske mye mer innsikt enn vi har gjennom media. Ellers håper jeg at denne episoden er lagt bak oss nå, og at vi ALDRI vil få oppleve noe lignende igjen. Det rapporteres for øvrig om god stemning på trening, så jeg ser ikke så ille på det. Håper det får et positivt utslag til Barca-kampen. Edit: Måtte bare: Jeg kan ikke annet enn å tro at denne saken er så fantastisk blåst opp av media som den kan være. Riise og Bellamy har trent sammen som normalt etter episoden, og som man ser på bildene har de iallfall ikke hatt noe imot å "kose" på trening. Det faktum at Riise også trener helt som normalt og mest sannsynlig starter mot Barca på onsdag, viser at han ikke har noen skader som følge av "angrepet". Og slik som media har fremstilt saken, hvor Bellamy visstnok angrep bena hans med en golfkølle, tror jeg nok det hadde vært litt mer alvorlig ... Når det er sagt, så unnskylder det ikke Bellamys oppførsel, men det er så utrolig typisk media å blåse det opp i skyene, samtidig som de kun fremstiller han som syndebukken på grunn av hans fortid. Og det verste er - folk biter fortsatt på det. Endret 19. februar 2007 av Hewitt Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 At saken er oppblåst ja, uten tvil. Men noe alvorlig har skjedd, skal litt til i England for og få to ukelønner i straff. Å at Hareide sier "Etter forholdene står det bra til med John Arne", å ingen har avkreftet at Bellamy angrep Riise med en golfkølle. Noe jeg finner litt rart siden dette tross alt er ganske alvorlig, å jo bør avkreftes om det ikke stemmer. Å det er vel aldri sagt at Riise ble skadet, annet enn et par blåmerker på leggen. Greit nok man skal ikke stole på pressen, men leser man mellom linjene er det som regel et snev av sannhet i det. Å at Liverpool velger og dysse ned alt fremfor og gå ut med det tyder på at de vil skjule det som har skjedd. Bildene er et spill for og få bort pressen, akkurat som med Rooney og Ronaldo etter VM. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 At saken er oppblåst ja, uten tvil. Men noe alvorlig har skjedd, skal litt til i England for og få to ukelønner i straff. Å at Hareide sier "Etter forholdene står det bra til med John Arne", å ingen har avkreftet at Bellamy angrep Riise med en golfkølle. Noe jeg finner litt rart siden dette tross alt er ganske alvorlig, å jo bør avkreftes om det ikke stemmer. Å det er vel aldri sagt at Riise ble skadet, annet enn et par blåmerker på leggen. Noe alvorlig har skjedd, ja, det er det ikke lenger noen tvil om. Jeg tror ikke det er så alvorlig som det fremstår i pressen, men det er alltid alvorlig, spesielt for alle med tilknytning og følelser til Liverpool, at spillere i klubben krangler med hverandre og drar det litt for langt. Det har nok skjedd noe med denne berykta golfkølla, men ikke så alvorlig som det fremstilles i media, med svære forsideoppslag med "BELLAMY ANGREP RIISE MED GOLFKØLLE". Enkelte kilder sier at det var noe "småkakking" med golfkølla. Uansett hadde jo ikke Riise vært i stand til å trene, ei heller til å omgås Bellamy på normalt vis, dersom det hadde vært så alvorlig som media fremstiller det, hvor Bellamy hadde slått løs på bena hans. Det er én av flere faktorer som fører til at jeg rett og slett ikke greier tro på dramatikken pressen beskriver. Greit nok man skal ikke stole på pressen, men leser man mellom linjene er det som regel et snev av sannhet i det. Å at Liverpool velger og dysse ned alt fremfor og gå ut med det tyder på at de vil skjule det som har skjedd. Joa, det virker nå som det aller meste som er skrevet, har et snev av sannhet i seg. Men det er også mange motstridende påstander, samt kraftige overdrivelser for å selge aviser. Bildene er et spill for og få bort pressen, akkurat som med Rooney og Ronaldo etter VM. 7978814[/snapback] Klart, det er nok ikke helt tilfeldig at akkurat disse bildene var noen av de som ble lagt ut fra treningen i helga. Men likevel, det varmer. Etter hva jeg har lest av uttalelser fra Liverpool-folk, skal saken ha blitt ordnet allerede på fredag, før den kom ut i pressen, og at Riise og Bellamy skal ha skværet opp da. Hvordan forholdet dem mellom faktisk er, vet jo ingen andre enn dem selv. Men jeg tror nok de er profesjonelle nok til å legge det bak seg, slik Riise og Carew gjorde en gang i tiden, ettersom begge iherdig ønsker å spille for Liverpool. Men Bellamy er nok ganske utsatt til sommeren. Får Benitez noe midler til å handle for fra de nye eierne, og han handler inn en spiss eller to, kan jeg nok tenke meg at Bellamy vil vurderes å ofres. Ellers ser jeg for meg følgende scenario mot Barca: Bellamy scorer, og Riise er den første til å gratulere. Hvor fantastisk hadde det ikke vært. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Vi dropper den saken nå og fokuserer på toppkampen i morgen. Benitez går for seier og et viktig bortemål (eller gjerne flere). Dette kan jo tyde på 2 spisser i startoppstillingen. Bellamy og Kuyt kanskje? Kontring er vel den beste sjangsen vi har ettersom barca ofte har mange med seg i angrep, og da får vi ikke benyttet Crouch sine ferdigheter like bra som ellers. Personlig håper jeg på en 4-5-1 formasjon med Gerrard offensivt slik at vi kan bruke både Sissoko og Alonso sentralt. Trenger en playmaker og en fighter for å kjempe mot midtbanen til barca. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Jeg tipper vi starter med Bellamy eller Crouch alene på topp, men jeg håper på to spisser. Ettersom vi kommer til å satse mye på kontringer, tror jeg iallfall at Bellamy vil være involvert. Uavgjort eller seier hadde vært herlig å ha med seg. Iallfall et bortemål. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Holder verken med Liverpool eller Barca, men gleder meg stort til se en kamp som garantert kommer til å inneholde BRA fotball. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Holder verken med Liverpool eller Barca, men gleder meg stort til se en kamp som garantert kommer til å inneholde BRA fotball. 7990199[/snapback] Det er SÅNN jeg vil alle Man. Utd. Supportere skal si når de snakker i vår tråd. (Hint hint Banansplitt) Jeg gleder meg til i dag og er klar for en underholdene kamp. YNWA Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Ja det blir virkelig morro i dag, håper vi ikke får like sugen dommer som ManU hadde... Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg er å forbanna klar nå! Dagens program: Vorse fra klokken 17:00 - 18:10 Dra til byn og holdeav plasser på Scotsman Spise middag på SAS hotellet 19:00 Se kampen med litt flere øl 21:00 Rosettball fortsettelse 23:00 Bilde av klesvalg skal jeg legge inn senere. 4 'Pool supportere med dress med Liverpool-drakt under blir nice! Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg selv klarer ikke se på fotball kamper i beruset tilstand at du orker Lenke til kommentar
fakey Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Ja det blir virkelig morro i dag, håper vi ikke får like sugen dommer som ManU hadde... 7991250[/snapback] Og hva mener du med det? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Ja det blir virkelig morro i dag, håper vi ikke får like sugen dommer som ManU hadde... 7991250[/snapback] Og hva mener du med det? 7993380[/snapback] Selv som Man United supporter så får du innrømme at gårsdagens dommer var flere hakk under pari. (Objektiv syn?) Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Jeg selv klarer ikke se på fotball kamper i beruset tilstand at du orker 7993361[/snapback] Han må lindre smertene vettu :!: Håper ikke den slår tilbake på meg Dommern i går var midt på treet. Gode avgjørelser på annuleringen, men mange unødvendige gule kort som fort kunne ødelagt kampen. Endret 21. februar 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
fakey Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Ja det blir virkelig morro i dag, håper vi ikke får like sugen dommer som ManU hadde... 7991250[/snapback] Og hva mener du med det? 7993380[/snapback] Selv som Man United supporter så får du innrømme at gårsdagens dommer var flere hakk under pari. (Objektiv syn?) 7993388[/snapback] Er du gæren ja, jeg skulle bare ha SasaB til å svare at "Lille's mål ikke skulle være annulert, og Giggs' mål skulle vært annulert. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Laget: Reina Arbeloa Carragher Agger Riise Finnan Gerrard Alonso Sissoko Kuyt Bellamy Får se hvordan de legger seg etterhvert.. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Laget: Reina Arbeloa Carragher Agger Riise Finnan Gerrard Alonso Sissoko Kuyt Bellamy Får se hvordan de legger seg etterhvert.. 7994468[/snapback] ja men hvem er arbeloa? ahr aldri hørt om han Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Arbeloa er den nye høyrebacken vår.. Synes laget var fint jeg, bra vi fikk pressa inn Sissoko OG to spisser.. Trenger vi.. Gleder meg skikkelig til kamp nå, har en god følelse også.. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 I følge ryktene er Bellamy på venstre kant fra start.. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 I følge ryktene er Bellamy på venstre kant fra start.. 7994534[/snapback] ja leste det ble det . Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Liverpool vinner så heftig. Men tror det med Bellamy og Riise ødelegger litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå