Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Agger er vel ikke 100% fit form enda. Godt og se Alonso på starter11`n. Da stikker jeg på puben, snakkes etter kampen (orker ikke fyllekule idag,drukket 75%av uken ) Lenke til kommentar
Niram Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Gleder meg til kamp:) Lenke til kommentar
CCola Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Ehh, Agger på benk, varfør? Edit: Noen som vet link til SopCast link til kampen? Endret 23. august 2008 av CCola Lenke til kommentar
CCola Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 myp2p.eu Er alle linkene som står der til Liverpool-Boro? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Ja. Men sjekk at det står SopCast der. For min del har jeg bedre erfaringer med å streame på de som viser i Mediaplayer. Men det må du se selv. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Ja. Men sjekk at det står SopCast der. For min del har jeg bedre erfaringer med å streame på de som viser i Mediaplayer. Men det må du se selv. Jepp, takker! Skal sjekke ut diverse =) Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Bra. Men vær ops på at mange ikke "brodcaster" før kampen begynner. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Parry sier til Canal+ at vi med en ny reservekeeper og et par sidebacker i toppklasse vil vi se bra ut Liker å høre det. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Ny reservekeeper er nok tingen som skal til for å heve liverpool de siste plassene opp på tabellen... Å hvis han klarte å uttale det med sidebackene så føler vel de to siste som kom til klubben i sommer seg virkelig velkommene Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 (endret) CCola: Funnet noen bra stream? Hvilken? Jeg finner ingen som virker bra... EDIT: Fant en ok på justinTV. Endret 23. august 2008 av Kjetil91 Lenke til kommentar
CCola Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 CCola: Funnet noen bra stream? Hvilken? Jeg finner ingen som virker bra... Jeg finner ingen som funker.. SopCast er sikkert blokket her enda.. Fikk inn noe på MediaPlayer streamen, men ikke kampen! Si fra om du finner noe bra Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Hjemmedommer ass Jevnt sålangt. Lukter Boro goal lang vei Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Å hvis han klarte å uttale det med sidebackene så føler vel de to siste som kom til klubben i sommer seg virkelig velkommene Han sa ikke det. Han sa at de nå med nye sidebacker kan heve seg. Endret 23. august 2008 av Points Lenke til kommentar
CCola Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Herlig å se Keane og Torres sammen der ved megasjangsen. Torres burde satt den da! Ellers en helt ok omgang fra Liverpool sin side.. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Bleh. Godt samarbeid mellom Keane og Torres siste halvdel av denne omgangen, lover bra. Men vi må ha mål! Boro er et godt lag og er vanskelige å score på, så vi må skape sjanser og sette dem. Uavgjort hjemme mot Boro er uhørt. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Håper på et par mål i vårt favør i andre omgang. Keane/Torres har vært positive, blir knall å følge dem videre i sesongen. Satser også på at Babel kommer inn for Bønna i andre omgang. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Enkelte ting Bønna gjør er helt uforståelige. 2-3 feilpasninger så langt i kampen er ikke bra nok. Selvom resten av laget har også hatt sine blemmer.. Sitter å ser på en dårlig stream med spansk kommentator, så det er sabla vanskelig å følge med Lenke til kommentar
Niram Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Hvor ser dere stream? Og hvilke programmer trengs? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå