Sir Game Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Deilig å gjenoppleve verdens beste lagprestasjon ever! Slår aldri feil. hehe, det gjør ikke det. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Deilig å gjenoppleve verdens beste lagprestasjon ever! Slår aldri feil. Dere har jo verdens beste spiller. Men trenger ikke å henge opp hver gang ungdomen sier verdens beste vet du Take a break Liverpool reserver vant idag. http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=16397&zone=1 Trivelig Det er ordet "lag" som er viktig i den setningen. United har ike gjort noe bedre som lag enn det Liverpool gjorde 25/05/05 i 2. omgangen i Istanbul Det der er så feil som det kan få blitt. United har bl.a. to sesonger på rad nå holdt toppnivå hele sesongen gjennom, og man kan påstå at vi har hatt endel skader. Det er en mye større prestasjon å levere gjennom 10 mnd enn det er å gjøre en bra omgang. Når det er sagt så vil jeg ikke si at vår cl-finale i 99 står mye tilbake for deres seier over Milan. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Man kan kanskje diskutere om det er verdens beste lagprestasjon - men regien var i alle fall top-notch - opphentingen, feberredningene til Dudek og straffekonken. Og ikke minst, mobbingen av italieneren med rosa skjorte som var på puben når jeg så kampen - ah .. the memories Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Er jo ingen tvil om at Liverpool-supportere vil si at Istanbul var den største, og Man Utd-supportere vil si at deres prestasjoner er større. Jeg sier selvsagt Istanbul. 3 down. Alle lo av oss. Gerrard løfter pokalen mens vi griner og mancsa ikke skjønner en dritt. Ah, 2005. Endret 21. august 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Er jo ingen tvil om at Liverpool-supportere vil si at Istanbul var den største, og Man Utd-supportere vil si at deres prestasjoner er større. Jeg sier selvsagt Istanbul. 3 down. Alle lo av oss. Gerrard løfter pokalen mens vi griner og mancsa ikke skjønner en dritt. Ah, 2005. Kan sverge til den, slo av Tv når det var 3-0. Flirte godt, satt meg tilbake å fyrte av omtrent 30meldinger... Våknet dagen etterpå med sikkert 60 tilbake. Uansett at AC milan gir bort 3-0, vel det er en gavepakke. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Er jo ingen tvil om at Liverpool-supportere vil si at Istanbul var den største, og Man Utd-supportere vil si at deres prestasjoner er større. Jeg sier selvsagt Istanbul. 3 down. Alle lo av oss. Gerrard løfter pokalen mens vi griner og mancsa ikke skjønner en dritt. Ah, 2005. Kan sverge til den, slo av Tv når det var 3-0. Flirte godt, satt meg tilbake å fyrte av omtrent 30meldinger... Våknet dagen etterpå med sikkert 60 tilbake. Uansett at AC milan gir bort 3-0, vel det er en gavepakke. Tror ikke du var den eneste som skrudde av TV-en. Jeg gikk, ganske håpløs på do og dusjet da 2. omg startet. Fikk meg litt av en sjokk når jeg kom ned igjen... Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Samma her. Det hasta liksom ikke, så jeg spiste middag i pausen. Kom ned til TVn igjen på stillinga 3 - 2. Haka falt i gølvet for å si det slik. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Husker jeg satt aleine og så på siden fattern var på pub. Og etter 3-0 og en fantastisk dårlig omgang av Liverpool så bytta jeg faktisk til å se på Lost i pausen Så et par minutter av starten av andreomgang, men Lost frista mer... Så switcha jeg tilbake og så reprise fra et mål og det sto 3-1 oppe i hjørnet... Viste seg å være andre målet på kort tid. Ikke lenge etterpå fikk vi en liten straffe og resten av historien er legendarisk. Grunnen til at Liverpool fans setter kvelden høyt er fordi de så sporten de elsker og at favorittlaget dems vant. Derfor kommer det mange følelser og anser kampen som den beste spilt noengang. Men hver gang jeg leser en referanse til kampen i aviser så står det alltid "Mulig tidenes beste fotballkamp" Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Husker i pausen satt jeg resignert på en pub med en gjeng kompiser. Vi var blitt enig om at vi skulle være stolte av sølv i CL med det laget vi hadde på den tiden Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Ah, memories Husker godt kampen. Satt hos en kompis, og forbanna etter førsteomgang, men jeg så hele kampen, og etter kampen hadde jeg ikke ett blodkar igjen i øyene! Heelt røde Det var herlig! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Jeg så i det minste hele kampen direkte, men jeg var nok ikke særlig svær i kjeften da spillerne gikk i garderoben ved pause. Et lite øyeblikk glemte jeg hva som bor i laget vårt; at det ikke bare er enkeltspillere, men et kollektiv som jobber for hverandre og som aldri gir opp! Straks vi reduserte, begynte jeg å øyne håp og tro igjen. Forhåpentligvis var det en lærepenge for alle, at man aldri slår av eller svitsjer til en annen kanal når vi evt en gang i framtiden ligger under flere mål ved pause. OK, noen som har sett Albert Riera spille og / eller har noen formening om han? Er dette spilleren vi trenger? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Grunnen til at Liverpool fans setter kvelden høyt er fordi de så sporten de elsker og at favorittlaget dems vant. Derfor kommer det mange følelser og anser kampen som den beste spilt noengang. Men hver gang jeg leser en referanse til kampen i aviser så står det alltid "Mulig Verdens beste fotballkamp" Fixed. Jeg har forøvrig aldri lest noe av delene. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Nå har jeg nettopp hørt et 50 minutters radiointervju med Rafa og kona! Virker virkelig som Rafa, kona hans og ungene trives veldig godt på Merseyside og de sier selv at de ikke kan tenke seg å bo noen andre steder. Slikt er godt å høre midt oppi alt styret Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Rafa kommer neppe til å forlate Liverpool med mindre han er absolutt nødt, tror jeg. Han er rett og slett for glad i klubben. Og støtten fra supporterne er massiv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Rafa kommer neppe til å forlate Liverpool med mindre han er absolutt nødt, tror jeg. Han er rett og slett for glad i klubben. Og støtten fra supporterne er massiv. Som både hør og bør. Gledet meg til Boro kampen lenge nå! Blir det ny Torres hat-trick? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Hører på intervjuet nå, litt morsomt å høre på Rafa, han er jo så kleis (spelling?) ^^ EDIT: Han er vel kanskje ikke det, Valenica uttales litt rart eller hur? Endret 22. august 2008 av CCola Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Æsj, får ikke med meg hele boro kampen. Skal selv spille fotballkamp nøyaktig èn time før avspark. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Søren, ikke jeg heller. Skal på jobb klokka 5 Akkurat i morra selvfølgelig, da Start også spiller borte mot Hødd samtidig som Liverpool spiller mot Boro. FAEN! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Noen som bor i Narvik, og skal se kamp?? Vi får ikke ha Canal+ på hybel-sak her oppe, samt at streaming er sperret. ARGH! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Er all streaming sperret? Alle verdens mulige streamer? Stakkars deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå