IcedInsanity Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Var jo noen positive ting å trekke frem av Keane i dag! Selv om målet bare preg av håpløst spill av nasjones nye kaptein. Btw: Jeg har oppkjøring i morgen!! Gjett hvem som stiller i Liverpoolskjorte med Agger på ryggen! Lykke til. Og Hewitt...hvorfor i helsike tror du gamle United supportere er bitre?? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Er hvertfall ikke fordi han er United supporter Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Før landskampen satt jeg og så "One night in May". Fantastisk film! Lenge siden jeg har fått frysninger, men det fikk jeg da. Deilig å gjenoppleve verdens beste lagprestasjon ever! Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Takk alle sammen! Jepp, en fantastisk film! Umulig å se den uten å få frysninger på ryggen! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Fin landslagskveld også. Xabi Alonso ble tomålsscorer mot Danmark, hvor Torres hadde assist til den første. Keane scoret som kjent på Ullevaal. Litt synd på Agger dog, Danmark ble jo rundspilt i andre omgang mot Spania. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Fint spill av Keane idag, sto for det meste av Irske sjanser,og nettet to mål. Han trenger bare litt tid i rød-trøya, forhåpentligvis gjør ahn det stort mot Boro. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Nettet Keaño to mål? Nå tror jeg du surrer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Han netta to,men en ble feilaktig dømt for offside,men var fremdeles et stykke pent mål. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Det har du rett i. Faktisk en ganske grov feil av linjemannen i den situasjonen. Uansett, Xabo Alonsos første mål mot Danmark var praktfult. Nr. 2 var heller ikke så dårlig. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Neeeida. En femtiøring og en lighter til den som tar referansen til årstallet. Woho! Da ble tidenes beste fotballlag stiftet! Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Det har du rett i. Faktisk en ganske grov feil av linjemannen i den situasjonen. Uansett, Xabo Alonsos første mål mot Danmark var praktfult. Nr. 2 var heller ikke så dårlig. Snakker vi om å ta feil om gutta våre? Godt å høre at gutta våre klarer å prestere i landskamper siden vi bare har en PL kamp bak oss og det fortsatt er litt usikkert på åssen sesongen kommer til å gå... Men jeg krysser fingra videre for en litt jevn høstsesong Lenke til kommentar
CCola Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Det har du rett i. Faktisk en ganske grov feil av linjemannen i den situasjonen. Uansett, Xabo Alonsos første mål mot Danmark var praktfult. Nr. 2 var heller ikke så dårlig. Snakker vi om å ta feil om gutta våre? Godt å høre at gutta våre klarer å prestere i landskamper siden vi bare har en PL kamp bak oss og det fortsatt er litt usikkert på åssen sesongen kommer til å gå... Men jeg krysser fingra videre for en litt jevn høstsesong Vel Xabi scoret 2 mot Danmark, så jeg vet ikke om det ble feil. Om det var pent vet jeg ikke, siden jeg ikke så kampen ^^ Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Noe jeg har tenkt på i det siste er hvorfor vi ikke har vært/er interessert i Diego Capel? Han er veldig ung og lovende venstrekant som vi absolutt burde se nærmere på! Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Det har du rett i. Faktisk en ganske grov feil av linjemannen i den situasjonen. Uansett, Xabo Alonsos første mål mot Danmark var praktfult. Nr. 2 var heller ikke så dårlig. Vel Xabi scoret 2 mot Danmark, så jeg vet ikke om det ble feil. Om det var pent vet jeg ikke, siden jeg ikke så kampen ^^ Som du sier så var det vår eminente spiller Xabi Alonso som scoret målene og ikke Xabo. Selvfølgelig lett å skrive feil når o er ved siden av i, men det humoristiske i det (for meg) Er at Magnus retter på en annen to-tre poster over om "feilinformasjon" når han neste post skriver feil Moro for meg, kanskje ikke for andre, men jeg er trøtt og stappmett så humoren er litt på skeis etter en drittdag som jeg allerede har nevnt for mye om Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Det har du rett i. Faktisk en ganske grov feil av linjemannen i den situasjonen. Uansett, Xabo Alonsos første mål mot Danmark var praktfult. Nr. 2 var heller ikke så dårlig. Vel Xabi scoret 2 mot Danmark, så jeg vet ikke om det ble feil. Om det var pent vet jeg ikke, siden jeg ikke så kampen ^^ Som du sier så var det vår eminente spiller Xabi Alonso som scoret målene og ikke Xabo. Selvfølgelig lett å skrive feil når o er ved siden av i, men det humoristiske i det (for meg) Er at Magnus retter på en annen to-tre poster over om "feilinformasjon" når han neste post skriver feil Moro for meg, kanskje ikke for andre, men jeg er trøtt og stappmett så humoren er litt på skeis etter en drittdag som jeg allerede har nevnt for mye om Det jeg synes er morsomt her, er at når jeg retter på en annen, og blir rettet av en tredjemann før en en fjerdemann skriver dette her. Da setter vi en strek! Aight, LFC'ers? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Skal vi bare gjøre det enkelt og la meg rette på dere alle? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Deilig å gjenoppleve verdens beste lagprestasjon ever! Slår aldri feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Deilig å gjenoppleve verdens beste lagprestasjon ever! Slår aldri feil. Dere har jo verdens beste spiller. Men trenger ikke å henge opp hver gang ungdomen sier verdens beste vet du Take a break Liverpool reserver vant idag. http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=16397&zone=1 Trivelig Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Deilig å gjenoppleve verdens beste lagprestasjon ever! Slår aldri feil. Dere har jo verdens beste spiller. Men trenger ikke å henge opp hver gang ungdomen sier verdens beste vet du Take a break Liverpool reserver vant idag. http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=16397&zone=1 Trivelig Det er ordet "lag" som er viktig i den setningen. United har ike gjort noe bedre som lag enn det Liverpool gjorde 25/05/05 i 2. omgangen i Istanbul Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Ingen har gjort noe bedre som lag enn det Liverpool gjorde i Istanbul! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå