tc47 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Torres - beste spiller. Gerrard - viktigste spiller Alonso - bra spiller. Voronin - verste spiller (a-laget) Lenke til kommentar
CCola Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Torres - beste spiller. Gerrard - viktigste spiller Alonso - bra spiller. Voronin - verste spiller (a-laget) Nja, Alonso er mer enn en "bra" spiller. Jeg ville nesten si god spiller. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Ja, det er greit Men liksom, tror Mascherano er viktigere for laget igjen når vi ser på betydning av forskjellige spillere i Liverpool. Det synes jeg ihvertfall. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Alons, Mache og Gerrard er sammen dødelig trio. Bare vi kunne hatt fått bruk for alle på en god måte for både lagkamerater og laget generelt. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Både Masche, Torres og Gerrard er pur verdensklasse. Alonso er på sitt beste av meget høyt nivå, men jeg synes at han mangler den ekstreme farta som de tre nevnte besitter, det trekker ned. Men ja, Xabi er en fantastisk spiller. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Bra opplegg, Hewitt. Herlig med noen ordentlige røde som tar initiativ. edit: leif Endret 18. august 2008 av vanquish Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Thanks. Godt at det settes litt pris på, som sagt tror jeg det kan bli moro med tiden, nå i begynnelsen er det ikke så spennende siden det er midt i oppstarten, men vent og se. Men da skal jeg hvert fall bare kjøre på videre, og dere bør også sende en tanketakk til Jefecito som er min reserve. Regner med å ha det klart omtrent et døgn etter kampene våre er spilt, litt avhengig av de andre kampene også siden - hvert fall under PL-kamper - hele runden helst bør være spilt ferdig i den grad det er mulig før statistikken kommer. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hva er det nå jeg ikke har fått med meg? Opplegg? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Prøver meg på å tippe lagoppstilling til lørdagen: Reina Arbeloa - Carragher - Agger - Dossena Kuyt - Gerrard - Alonso - Babel Torres - Keane Pirja: Sjekk posten til Hewitt en side tilbake. Endret 18. august 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
alfarnes89 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Ca den 13 november skal eg til liverpool... Eg får da ferie fra jobben og skal ta meg et par uker i england for å se litt fotball (ikke bare liverpool). Men det eg lurer på er hva han som fikser med liverpool kamper og overnatting i liverpool? vet noen det ? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 I går innrømmet Benitez at han behøver flere britiske spillere. I dag tyder mye på at Pennant straks forsvinner. I tillegg har vi allerede kvittet oss med Crouch... Vi har riktignok forsøkt å få inn Barry, men hva hjelper det når vi kvitter oss med to andre? Og når Barry i tillegg også glipper, vel... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Og de fleste av de største talentene er heller ikke engelsk blir det sikkert slikt at prisene fyker enda mer i været for engelske spillere, og Liverpool må gjøre seg blakk på middelmådige-spillere bare for å fylle opp kvoten. Det var dagens lille spådom. ^^ Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Ca den 13 november skal eg til liverpool... Eg får da ferie fra jobben og skal ta meg et par uker i england for å se litt fotball (ikke bare liverpool). Men det eg lurer på er hva han som fikser med liverpool kamper og overnatting i liverpool? vet noen det ? Tage Herstad? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Mascherano får to spillere utvist Synd Argentina vinner, da jeg hadde håpet å få Mascherano hjem til kampen i helga. Ellers er det bedre at Argentina er i finalen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Håper Argentina vinner Håper og tror vi starter med Alonso mot Boro Lenke til kommentar
GLN Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Sånn sett er det greit at Mache ikke kommer hjem enda. Da får Alonso litt mer spilletid. Og revurderer kanskje tanken om å stikke *ønsketenkning* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Var det jeg mente ja Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Alonso vil jo ikke dra fra klubben, det er jo bare at han føler seg uønsket siden Benitez absolutt skal selge han. Men jeg forstår tanken deres, og kanskje om han får litt mer spilletid ser Benitez (ikke Alonso) hvor viktig han er for klubben! Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Skjønner veldig godt at Alonso føler seg uvelkommen når Benitez prøver så hardt å selge han. Er jo en risiko når du setter en spiller opp for salg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå