Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Thanks. Godt at det settes litt pris på, som sagt tror jeg det kan bli moro med tiden, nå i begynnelsen er det ikke så spennende siden det er midt i oppstarten, men vent og se. ;) Men da skal jeg hvert fall bare kjøre på videre, og dere bør også sende en tanketakk til Jefecito som er min reserve. :p Regner med å ha det klart omtrent et døgn etter kampene våre er spilt, litt avhengig av de andre kampene også siden - hvert fall under PL-kamper - hele runden helst bør være spilt ferdig i den grad det er mulig før statistikken kommer.

Lenke til kommentar

Prøver meg på å tippe lagoppstilling til lørdagen:

Reina

Arbeloa - Carragher - Agger - Dossena

Kuyt - Gerrard - Alonso - Babel

Torres - Keane

Pirja: Sjekk posten til Hewitt en side tilbake.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar

I går innrømmet Benitez at han behøver flere britiske spillere. I dag tyder mye på at Pennant straks forsvinner. I tillegg har vi allerede kvittet oss med Crouch... Vi har riktignok forsøkt å få inn Barry, men hva hjelper det når vi kvitter oss med to andre? Og når Barry i tillegg også glipper, vel... :nei:

Lenke til kommentar

Og de fleste av de største talentene er heller ikke engelsk blir det sikkert slikt at prisene fyker enda mer i været for engelske spillere, og Liverpool må gjøre seg blakk på middelmådige-spillere bare for å fylle opp kvoten.

Det var dagens lille spådom. ^^

Lenke til kommentar
Ca den 13 november skal eg til liverpool... Eg får da ferie fra jobben og skal ta meg et par uker i england for å se litt fotball (ikke bare liverpool). Men det eg lurer på er hva han som fikser med liverpool kamper og overnatting i liverpool? vet noen det ?

Tage Herstad?

Lenke til kommentar

Alonso vil jo ikke dra fra klubben, det er jo bare at han føler seg uønsket siden Benitez absolutt skal selge han. Men jeg forstår tanken deres, og kanskje om han får litt mer spilletid ser Benitez (ikke Alonso) hvor viktig han er for klubben!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...