Ol'H Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Ikke røyk uten ild. Jeg for min del vurderer og sende blomster til Bellamy om dette stemmer. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Hvorfor det? Vil du at hverdagen til våre kjære skal preges av slossing? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Står på vgnett nå at LFC kommer med en offisiel uttalelse i morgen.. Blir spennende å se hva de sier. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Da tyder i så fall mer og mer på at det er noe i dette, men likevel, jeg ser at de forskjellige mediene rapporterer mye forskjellig om episodene og motsier hverandre, så jeg vet ikke hva jeg skal tro. Men det blir spennende å se hva som sies i en offisiell uttalelse fra klubben. Hvis Bellamy faktisk har gjort dette, er det bare til å pakke kofferten og dra seg til helvete ut. Dudek er ferdig fra før uansett, mens Fowler og Pennant tipper jeg får en bot, dog jeg egentlig ikke ser noen grunn til at skal få bli værende etter slik oppførsel. Om dette stemmer, selvsagt, skal være forsiktig med å forhåndsdømme noen allerede. Men det begynner å se farlig ut ... Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 fowler og er vel ferdig ? han er jo snart 70 år . er vel litt dumt av bellamy, men syns han kan få en sjanse til han ble vel så sur på riise siden han spiller så dårlig. mens dudek er på vei bort. pennant håååper jeg blir . Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 fowler og er vel ferdig ? han er jo snart 70 år . er vel litt dumt av bellamy, men syns han kan få en sjanse til han ble vel så sur på riise siden han spiller så dårlig. mens dudek er på vei bort. pennant håååper jeg blir . 7969247[/snapback] Fowler er en legende! Du kødder ikke med ham og hans drakt nr.9! Pennant kan bli, han duger og kan jobben sin veldig ofte... Bellamy er god, men ikke så god at han ikke kan erstattes... Dudek har jo ikke utmerket seg, han trenger mere spilletid hvis han blir. Alt dette er en, in case situasjon så ting kan fort endre seg. En trist tid for Liverpool, men vi får vente og se hva styret bestemmer seg for å gjøre. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 fowler og er vel ferdig ? han er jo snart 70 år . er vel litt dumt av bellamy, men syns han kan få en sjanse til han ble vel så sur på riise siden han spiller så dårlig. mens dudek er på vei bort. pennant håååper jeg blir . 7969247[/snapback] Fowler er en legende! Du kødder ikke med ham og hans drakt nr.9! Pennant kan bli, han duger og kan jobben sin veldig ofte... Bellamy er god, men ikke så god at han ikke kan erstattes... Dudek har jo ikke utmerket seg, han trenger mere spilletid hvis han blir. Alt dette er en, in case situasjon så ting kan fort endre seg. En trist tid for Liverpool, men vi får vente og se hva styret bestemmer seg for å gjøre. 7969260[/snapback] ja. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 SasaB: dette går ikke på hvor gode spillerne er eller hva slags status de har i Pool. Stemmer dette med Bellamy er han ferdig i klubben.. Fowler, Pennant og Dudek er det vel heller litt tvilsomt med, men ligger vel heller en bot i lufta på de som Hewitt sier. Har ikke råd til å miste både Bellamy og Fowler, egentlig ingen av de, spesielt ikke Bellamy. Jævlig idiotisk av spillerne, skulle tro de var hvertfall litt profesjonelle og holdt seg for gode til dette. Håper alt er overdramatisert av mediene, og at alle blir i klubben, Bellamy trenger vi. Dog, er det like alvorlig som mediene hevder, er det på hue og rævva ut for Bellamy.. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Har egentlig aldri likt Bellamy, helt siden tiden hans for the toons. Kan ikke si jeg hoppet av glede da det var klart han kom til klubben heller. Men ettersom han var funnet som ett verdig medlem av en klubb som står mitt hjerte nærmest, måtte jeg godta det og ta imot ham med ett varmt hjerte. Dette kan være en mulig exit for ham... Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) "Mens Riise og Liverpool koser seg i Portugal med golf og karaoke spilles det FA-cup i England." Bellamy kan jo dra til Aston Villa og starte en 'vi har banka Riise'-klubb sammen med Carew. Endret 18. februar 2007 av DrKarlsen Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Det var da voldsomt som dette blir blåst opp i norske medier. På det offisielle liverpoolforumet er det nesten ingen som gidder å ofre diskusjonen noe før de vet noe mer. De vet hvordan engelske medier er. Det er sikkert en lokal journalist som har øynet muligheten til å finne på en god sak. Skulle ikke klubben komme med offisiell uttalelse kl 4 norsk tid? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) aldri likt bellamy, så han kan godt dra til heløsingfors for altj jeg bryr meg. men Fowler er hellig for meg. Så han for vel bot samme me pennant, de too blir. Dudek skulle vel selges likavell til sesongslutten. Hvofror kunne ikke Bellamy vente til Torsdag til å banke Risse PS:Hørte at Dudekk ble ført bort i håndjern da Endret 18. februar 2007 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 LFC og Rafa har sagt at spillerne vil bli bøtelagt og at stemningen i troppen er god.. Jeg tror mediene har blåst dette veldig veldig opp til en stor sak, spesielt Riise vs. Bellamy.. Kan jo hende de ikke går ut med alt enda heller da men.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Får nok ikke vite alt før en eller annen skriver bok om det, noe som er like greit siden engelske medier og norske også forsåvidt sjeldent har det sportslige i fokus. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 800.000 bot til Riise faktisk, dette må da være et tegn på at Riise var mer involvert enn det som er påstått, hvis ikkke så er det tragisk av Benitez. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Tror nok det faktum at han var edru gjør det litt verre egentlig. Nå sier jeg ikke at fylla er formildende omstendigheter men det kan være en del av forklaringen. På meg virker det som Benitez har taklet dette bra, og har ikke kommet med noen utblåsninger til media slik enkelte managere har for vane. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Litt surt at det skulle skje akkurat nå, rett før Barca kampen. Håper vi kan vise at vi er rutinerte nok til å reise oss til kampen i hvertfall. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Tror nok spillerene er proffesjonelle nok til å legge dette bak seg. Virker som Barca sliter mer enn oss for tiden. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Ja kan slå positivt ut, men spørs hvor mye ondt blod som enda henger igjen. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg sa denne komme da Bellamy kom til klubben. Liverpool kjoper jo bare gærninger. Bellamy er kjent som en syk fyr, Pennant var vel i fengsel for et par ar siden, Mark Gonzalez hadde vel en dame/hore pa hotellet med det Chileanske landslaget og ble sendt hjem og nekter na a spille for landslaget sa jeg synes Benitez skal kjope litt mer sympatiske fyrer neste gang Hilsen en ikke liverpoolfan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå