Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Deilig at vi klarer å avgjøre dårlige kamper til vår fordel. Det blir viktig denne sessongen.

Og for et mål da! TORRES! :D

 

OT: Manx, har du tatt avataren min? :omg: Eller har jeg tatt din? :dontgetit:

EDIT: De er litt forskjellige da. ;)

 

 

OI, når jeg leste "deilig at vi klarer ...." og så avataren så tenkte eg, hva faen, hvem har logget inn som Manx?! Så ja, er vel deg som må nesten skifte!

 

Btw, jævlig surt i dag for meg siden jeg holdt seff med Keano the Legend men ja; nå kan dere Liverpool supportere (desverre) også se hvordan det er å vinne kamper når dere ikke spiller bra pga. en klassespiller. Torres er syk, ja. :p

Lenke til kommentar

Aaaah. Liverpool's number nine fikser biffen igjen!

Herlig å endelig ha en spiller som kan komme fra intet å score det avgjørende målet.

 

Gerrard og Torres er begge spillere som kan klare dette!

Babel har vell også potensiale til det, og Keane vil nok også bli en slik spiller når han kommer seg litt! Viktig med slike spillere som kan avgjøre på en så dårlig dag!

 

Herlig å se bredden i forsvaret idag også. Hyypia kom seg fint, og viser at han forsatt kan!

 

Gleder meg til spillet sitter litt mer, og Keane kommer seg! Tror vi kan få en bra sesong :)

Lenke til kommentar
Vi fikk hvert fall starten vi trenger, og et lyspunkt er jo at vi gjør det vi har etterlyst - vi avgjør en dårlig kamp, og det er noe vi har slitt mye med de siste årene og som vi har etterlyst må bedres.

 

Dette er det viktigste vi må ta med oss videre fra denne kampen. Håper Rafa dropper Plessis fra start neste gang, han var rett og slett svak!

Lenke til kommentar
Deilig at vi klarer å avgjøre dårlige kamper til vår fordel. Det blir viktig denne sessongen.

Og for et mål da! TORRES! :D

 

OT: Manx, har du tatt avataren min? :omg: Eller har jeg tatt din? :dontgetit:

EDIT: De er litt forskjellige da. ;)

Faen ta å skift avatar da. Skjønte ikke helt hva Manx dreiv med nå plutselig i to sek.

Lenke til kommentar
Syns nivået økte en del etter at Keane ble byttet ut, men det var kanskje ønsketenkning?

Jeg også følte det. Akkuratt som om Keane var et forstyrrende punkt i angripsspillet. Torres er vandt med å avslutte alene, ikke at noen andre skal komme å blande seg inn. De har nok en del igjen før de er samkjørte.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar
Yes. Plessis var veldig svak. Håper Alonso begynner neste match :)

Synes ikke Plessis var ekstremt svak, men han var ikke på noe høyere nivå enn resten av laget, det var han ikke. Men klart at Alonso er bedre enn Plessis, det er det ingen som helst tvil om. Spesielt er han langt mer kreativ offensivt, og det var jo også han som slo pasningen til Torres. Rafa sa jo nå også at grunnen til at Alonso ikke startet var at Alonso bare var rundt 80% klar etter en lårhøne på onsdag, og ikke fordi han visstnok er på vei bort, så det er jo bra. Jeg håper virkelig Alonso blir på Anfield. Fantastisk spiller på sitt beste.

 

Syns nivået økte en del etter at Keane ble byttet ut, men det var kanskje ønsketenkning?

Nja, synes nivået generelt bare økte jo eldre kampen blir, så jeg tror nok det var ønsketekning. ;) Men Keane er ikke samspilt med laget enda, det er det ingen tvil om. Jeg er ikke bekymret for at han ikke kommer til å lykkes, men det kan nok ta litt lenger tid enn jeg håpet på. Så at ting ikke stemte helt når Torres og Keane gikk etter samme ball og Keane endte opp med å være Sunderlands forsvarer ...

 

Er vel registrert mer kriminalitet i Manchester enn i Liverpool, så jeg holder en knapp på Magnus her ja. :p

Har du bevis på dette da? :p

Jeg har faktisk det, ja, men jeg gidder ikke legge det frem fordi det ikke spiller noen rolle, det var bare en liten kødd fra min side. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...