Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er de tre poengene som teller i dag. Elendig kamp fra vår side, kunne like gjerne endt med tap, hadde Sunderland hatt tur og vi ikke hadde hatt El Nino. For en fantastisk idrettsmann han er. Robbie Keane ødelegger en scoring for spanjolen, men allikevel kommer han igjen og scorer på et fantastisk godt plassert skudd fra nesten 25 meter og rett inn nede i hjørnet. Herlig!

Lenke til kommentar

FEEEEEEERNAAAAAANDO!!! :D Å så fantastisk, den gutten der er verdt sin vekt i gull, beste kjøpet vi har gjort noensinne sammen med King Kenny! :D

 

Men ja, det er ekstremt mye å rette opp. Det er litt typisk serieåpning, men likevel hadde jeg forventet meg mer av laget, spesielt offensivt. Defensivt er vi greie nok selv om vi ved et par anledninger slipper de litt lett til. Men offensivt går ting for treigt, løpene er for dårlige og pasningskvaliteten er langt under pari. Vet jo selvfølgelig at dette er ting som går over etter hvert som man spiller flere kamper, men jeg forventer likevel at laget er i form og samspilte nok til å prestere bedre spill enn de gjorde i dag.

 

Men på den annen side, hvem trenger å prestere når man har El Niño? :D Jeg så (helt sant) den ballen i mål idet Torres vendte opp. Og jeg så den akkurat helt nede i hjørnet der den havnet. Nesten identisk med et av målene hans i fjor, mot Boro på Anfield.

 

Vi fikk hvert fall starten vi trenger, og et lyspunkt er jo at vi gjør det vi har etterlyst - vi avgjør en dårlig kamp, og det er noe vi har slitt mye med de siste årene og som vi har etterlyst må bedres. Så man må jo se det positive i det. Poengene i dag er alt som teller.

Lenke til kommentar
Jeg så (helt sant) den ballen i mål idet Torres vendte opp. Og jeg så den akkurat helt nede i hjørnet der den havnet. Nesten identisk med et av målene hans i fjor, mot Boro på Anfield.

Faktisk. I det han vendte opp, og jeg så rommet han hadde, og at keeperen var mer i det høyre hjørne. Så så jeg også at dette ble mål.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Takk Torres takk!

 

Skulle ikke Keane hjelpe til Torres med og skore? Ikke hindre Torres i å nette.

Hehe,mne han kommer nok seg,Keane har alltid hatt problemer i starten.

 

Takk Torres takk!

 

Skulle ikke Keane hjelpe til Torres med og skore? Ikke hindre Torres i å nette.

Hehe,mne han kommer nok seg,Keane har alltid hatt problemer i starten.

 

Takk Torres takk!

 

Skulle ikke Keane hjelpe til Torres med og skore? Ikke hindre Torres i å nette.

Hehe,mne han kommer nok seg,Keane har alltid hatt problemer i starten.

Lenke til kommentar
Takk Torres takk!

 

Skulle ikke Keane hjelpe til Torres med og skore? Ikke hindre Torres i å nette.

Hehe,mne han kommer nok seg,Keane har alltid hatt problemer i starten.

 

Takk Torres takk!

 

Skulle ikke Keane hjelpe til Torres med og skore? Ikke hindre Torres i å nette.

Hehe,mne han kommer nok seg,Keane har alltid hatt problemer i starten.

 

Takk Torres takk!

 

Skulle ikke Keane hjelpe til Torres med og skore? Ikke hindre Torres i å nette.

Hehe,mne han kommer nok seg,Keane har alltid hatt problemer i starten.

Bare jeg som leste hele posten før jeg forsto at alt var det samme? Ligner Dagbladet redaksjonen dette.

Lenke til kommentar
Takk Torres takk!

 

Skulle ikke Keane hjelpe til Torres med og skore? Ikke hindre Torres i å nette.

Hehe,mne han kommer nok seg,Keane har alltid hatt problemer i starten.

 

Takk Torres takk!

 

Skulle ikke Keane hjelpe til Torres med og skore? Ikke hindre Torres i å nette.

Hehe,mne han kommer nok seg,Keane har alltid hatt problemer i starten.

 

Takk Torres takk!

 

Skulle ikke Keane hjelpe til Torres med og skore? Ikke hindre Torres i å nette.

Hehe,mne han kommer nok seg,Keane har alltid hatt problemer i starten.

 

Kommet godt ned i flaska nå eller?

Lenke til kommentar

Det ble Babel som kommer først hjem fra lekene i Kina, ja. Egentlig det beste det, ettersom han da kan spille Standard Liege-kampen, noe Mascherano ikke kunne gjort siden han ikke ble påmeldt. Da skal vel Babel være klar allerede til Middlesbrough-kampen på lørdag om en drøy uke? Herlig. Da er en av våre brikker tilbake. Savnet farten hans i dag, Benayoun blir ofte kjedelig treig når han skal angripe.

Lenke til kommentar
Bare jeg som leste hele posten før jeg forsto at alt var det samme? Ligner Dagbladet redaksjonen dette.

 

Det er en dobbelt post, hvis forumet ikke svarer med en gang og du trykker på svar en gang til relativt sjapt så vil forumet lage en dobbelt post i en enkelt post i steden for å lage to stykker. Da vil det se ut som om man har skrevet det samme to ganger...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...