Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meh. Nervøst og ujevnt spill. Offensivt er vi for dårlige enda. Men spillet kom seg litt ut i omgangen, satser på at det bedre seg nok til et mål og en seier. Og jeg merker at vi savner Babel og Masche i spillet vårt, samt at jeg sliter med å skjønne hvorfor Hyypiä starter foran Agger, med mindre sistnevnte har fått en liten småskade i siste liten ...

Lenke til kommentar

Kom igjen Sunderland! There's only one Keano! :)

 

Ja, jeg liker ikke Liverpool pga. CL 2006/07. Ellers tror jeg at en seier her vil legge listen høyt for sesongen som kommer. Keane har bevist at han er en god manager, og til tross for skadeproblemer og litt trøbbel innad i klubben i fjor klarte han å berge plassen og vel så det. Når Kenwyne Jones, en kloning av Didier Drogba bare mindre usportslig og kanskje like hodesterk er tilbake, da tror jeg det går veien for de sorte kattene.

Lenke til kommentar
Hyypia startet dårlig men har spilt seg opp. Han starter sikkert siden Agger virka litt rusten sist kamp. Plessis synes jeg spiller litt for mye på det sikre, tror vi hadde vært farligere offensivt med Alonso på banen.

Ja, langpasningene og gjennombruddspasningene han serverer er av ypperste merke. Skjønner ikke hvorfor det ble jobbet for å få ham ut av klubben. Mascherano og Xabi Alonso sentralt, der har du to av verdens beste defensive midtbanespillere. En dyptliggende playmaker og en grovarbeider som blør for drakten.

Lenke til kommentar
Kom igjen Sunderland! There's only one Keano! :)

 

Ja, jeg liker ikke Liverpool pga. CL 2006/07. Ellers tror jeg at en seier her vil legge listen høyt for sesongen som kommer. Keane har bevist at han er en god manager, og til tross for skadeproblemer og litt trøbbel innad i klubben i fjor klarte han å berge plassen og vel så det. Når Kenwyne Jones, en kloning av Didier Drogba bare mindre usportslig og kanskje like hodesterk er tilbake, da tror jeg det går veien for de sorte kattene.

Hvorfor poster du sånne 100% Sunderland innlegg i Liverpool tråden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...