Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Er dere klar for sesongens første forumpåminnelse? Det gjelder supportere fra alle lag. Vær saklige, ikke skriv innlegg bare for å provosere, prøv å hold lagtrådene mest mulig on-topic og så videre.

 

"Dette er pliktens sum: gjør aldri mot andre noe som ville volde smerte dersom det ble gjort mot deg."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer en tid, hvor de amerikanske eierne vil ha fortjeneste.

Hvis ikke Rafa innfrir målene til eierne vil kommer nok de til å sparke den de mener har ansvaret.

Det Rafa trenger er tid, tid til å bygge et lag.

tid er noe de amerikanske eierne ikke har dessverre.

Ved dårlig plassering på tabellen i år, både hjemme og i utlandet, krever nok Gillet & co forandringer, desverre :dontgetit:

 

Men nå skal vi først se hvordan det blir mot Sundeland en kamp jeg virkelig gleder meg til!

En kamp om gangen, så tar vi rafa's diskusjon om avgang derfra! :thumbup:

Lenke til kommentar

Er ikke redd for at Plessis spiller foran Alonso, han viste i fjor at han er god nok for PL så lenge han fortsetter på det nivået, men vi mister jo en kreativ del av midtbanen da. Plessis er først og fremst defensivt anker og ikke så delaktig offensivt, så da hviler mer ansvar på Gerrard, noe som går helt fint. Men dessverre kan dette bety at Alonso er på vei bort.

Lenke til kommentar

Håper jeg inderlig har feil på det her, men det her kan se ut som en U-kamp for oss.. Håper inderlig at vi ikke får en slik start da, men men.. som sagt, så håper jeg at har feil. Jeg håper at vi vinner, selvfølgelig, men jeg tror at det ender opp med U.. Must I be wrong, must I be wrong..

 

Sunderland har forøvrig et bedre lag nå enn da vi sist møtte de, så det å ta for lett på oppgaven blir nok tåpelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...