Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Ikke mange timene igjen nå :)

Har begynt å få en ganske sterk bismak til Sunderland kampen nå.. Stygt redd for at det blir enn god gammel 0-0 kamp. Offansivt har vi nada og bidra med vist ikke Gerrard og spesielt Torres har en ON-dag.

 

Defansivt kan det faktisk bli skummelt også, vertfall vist backspillet holder samme klasse som i midtuken. Reina har en god sjangse til å bli MOM imorgen!

 

Sinnsykt spent nå!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hurra, for en dag i morgen. På programmet:

 

09:00: OL-skyting.

09:50: OL-roing.

13:45: Arsenal-WBA.

15:00: Vindbjart-MK.

17:00: OL - Argentina-Nederland.

18:30: Sunderland-Liverpool.

 

Kommer ikke til å få sove i natt! :p

Du velger å se OL fotball foran Premier League ?

Lenke til kommentar
Hurra, for en dag i morgen. På programmet:

 

09:00: OL-skyting.

09:50: OL-roing.

13:45: Arsenal-WBA.

15:00: Vindbjart-MK.

17:00: OL - Argentina-Nederland.

18:30: Sunderland-Liverpool.

 

Kommer ikke til å få sove i natt! :p

Du velger å se OL fotball foran Premier League ?

 

Ja gjør nok det. Vil se Mascherano og Babel i aksjon i stedet for middelmådige PL-lag.

Lenke til kommentar
Hurra, for en dag i morgen. På programmet:

 

09:00: OL-skyting.

09:50: OL-roing.

13:45: Arsenal-WBA.

15:00: Vindbjart-MK.

17:00: OL - Argentina-Nederland.

18:30: Sunderland-Liverpool.

 

Kommer ikke til å få sove i natt! :p

Du velger å se OL fotball foran Premier League ?

 

Ja gjør nok det. Vil se Mascherano og Babel i aksjon i stedet for middelmådige PL-lag.

Middelmådige var vel ganske tidlig å si. Ser bare ikke prioriteringen, jeg for min del hopper bukk over OL nå som PL har startet. Helg får nok en gang annen mening enn piker, vin og sang.

Lenke til kommentar

Slik går det når eierne blander seg inn i spillerspørsmål, det er fullstendig våsete. De har ingenting der å gjøre, det bør fullt og helt være managerens jobb. Man kan gjerne synes at Barry var for dyr, eller ikke god nok, men det er likevel bekymrende at det er eierne som har siste ordet i saker om hvilke spillere vi skal kjøpe, det liker jeg ekstremt dårlig. Nå sies det jo også fra kilder rundt Hicks at klubben hadde hatt råd til Barry, så da er det heller ikke et spørsmål om vi har nok penger, men eierne har rett og slett tatt en avgjørelse på om en spiller er god nok eller ei. Tåpelig.

Lenke til kommentar
Jeg kan fortsatt ikke se hva dere skulle med Barry når det ikke akkurat er den posisjonen dere trenger forsterkninger i.

Var lenge spekulasjoner om at Alonso skulle gå. Og da hadde Barry vært grei å ha. Men forstår ikke at de ikke heller fokusere på beckene.

Lenke til kommentar

Kjøpet av Keane er uforståelig. Ja, en god spiss, men ikke for Liverpool. Hvorfor vrake 4-2-3-1 som fungerte ypperlig på tampen av fjorårets sesong? Spør du meg burde Liverpool ha gått til innkjøp av Barry, en høyreving og en ung backupspiss, som de nå har skaffet seg i N'gog, i tillegg til de to backene og andrekeeperen som er handlet inn. Torres som enslig spiss gjør ting mye lettere også for Gerrard som trives langt bedre i den hengende spissrollen. Det gjør også at Torres lettere utfordrer i bakrom.

 

Tipper Liverpool på 4. plass.

Lenke til kommentar

Triste saker dette altså. Men heldigvis blir Rafa hvertfall forløpig. Men ser desverre for meg at om ikke eiersituasjonen endres drastisk, enten ved utskifting eller at eierne virkelig gjør noe for klubben så har ikke Rafa noen særlig lang framtid på Anfield. Kjenner jeg har fått nok av H&G nå, egentlig lenge siden det da, men trodde kanskje de hadde forbedra seg litt, men den gang ei. In Rafa we trust.

Lenke til kommentar
Jeg kan fortsatt ikke se hva dere skulle med Barry når det ikke akkurat er den posisjonen dere trenger forsterkninger i.

 

Poenget er jo at det var amerikanerne som tok en såkalt "executive decision", pga de selv mente at vi ikke hadde behov for Barry. Bare Abramovich som gjør sånt!

Jeg hadde gjort det samme jeg og. Barry er det siste dere trenger. Klassespiss, ving og back er vel det som burde vært prioritert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...