Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen meg ikke lenge igjen til det braker løs for alvor nå! Gleder meg skikkelig! Er en del ting Liverpool må rette på fra i fjor for at vi skal ha en sjanse på tittelen.

 

Det største og viktigste punktet er at vi må vinne jevne kamper som ser ut til å ebbe ut i 0-0 eller annet uavgjortresultat. Altfor mange uavgjorte i fjor tapte vi sinnsykt mange poeng på. Spesielt på høsten var det dårlig. Viktig at vi klarer å avgjøre tette og jevne kamper selv om det er bare ti minutter igjen.

 

En god start og stabilitet gjennom hele sesongen er utrolig viktig. Det nytter ikke å ha sånne perioder som Liverpool pleier å ha der man er så godt som uslåelig et par måneder før man taper alt som er de neste månedene osv. En god start er også viktig, gjelder å henge med fra runde 1.

 

Vinne mot de andre "store" er også viktig. Taper mye i forhold til de andre når vi bare taper eller klarer bare minst uavgjort. Dessuten er det surt å tape for dem. :p Nå møter vi United hjemme allerede i 4 runde, så da er det bare enda viktigere med en god start som jeg nevnte i sta.

 

Drømmesamarbeid mellom Torres, Keane og Gerrard er ønskelig. Hadde det ikke vært for Torres i fjor er det ikke godt å si hvor langt ned på tabellen vi hadde havna. Nå har vi Keane i tillegg, så vi kan jo håpe at de danner et skikkelig radarpar som bøtter inn mål. NOe jeg tror også, selv om Keane har hatt en bittelitt rufsete start. Han kommer seg, det er jeg sikker på.

Lenke til kommentar

Ja, nå gleder jeg meg sykt til Lørdag! Skal se fotball nesten hele helga! :p

 

Som du sier ErlendRU, så må vi forbedre oss mot de middelslagene så vi får 3 poeng i steden for 1. Vi er også NØDT til å vinne mot de store lagene. Vinner vi mot Scum, Chelsea eller Arsenal er det det samme som å få 6 poeng, og det vil komme veldig godt med...

Lenke til kommentar
Ja, nå gleder jeg meg sykt til Lørdag! Skal se fotball nesten hele helga! :p

 

Som du sier ErlendRU, så må vi forbedre oss mot de middelslagene så vi får 3 poeng i steden for 1. Vi er også NØDT til å vinne mot de store lagene. Vinner vi mot Scum, Chelsea eller Arsenal er det det samme som å få 6 poeng, og det vil komme veldig godt med...

 

Så står vi igjen med full pott i slutten av sesongen! :p

Endret av SuKa
Lenke til kommentar
Ny LCD TV på 37", samt Canal Digital dekoder handlet inn til rommet! Nå er jeg klar for PL sesongen for fult! :)

 

Snart bare 28-29 timer til Torres ruller ballen til Keane/Gerrard og LFC sin første kamp er igang! (Vist vi tar avspark, selvsagt ;) )

Og ruller ballen i sitt egent mål?

Lenke til kommentar
Det gjelder ikke bare CD, men Canal Digital, Get, RiksTV, Altibox, Nextgentel, FastTV, Homebase, Workzone og Consoll. :)

 

Og med "Sport-kanalene" så mener Kjetil91 Canal+ sine.

 

Og her oppe i det kalde nord åpner de ikke bakkenettet før om to uker :( Så da blir det Livesport247.com til helga.

Lenke til kommentar
Det gjelder ikke bare CD, men Canal Digital, Get, RiksTV, Altibox, Nextgentel, FastTV, Homebase, Workzone og Consoll. :)

 

Og med "Sport-kanalene" så mener Kjetil91 Canal+ sine.

 

Og her oppe i det kalde nord åpner de ikke bakkenettet før om to uker :( Så da blir det Livesport247.com til helga.

Hah, her stenger de det gamle om to uker. :D

 

Edit: Endelig 10/10mbit :love: Bare synd pre-season er over så jeg ikke får brukt det til stream. :p

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...