Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det målet til Garcia mot Chelsea dere snakker om eller? Det er jo bilder og video av at det var inne, så det er kanskje best og ikke være altfor bastant i den saken. :)

 

Og hva betegner du som filming Points? Du er sikkert ikke aleine om å mene at Gerrard filma, men fakta er at det faktisk er jævlig vanskelig å holde seg oppe når man har den farta Gerrard har og Gattuso har en hånd på skuldra og i tillegg kakker Gerrard på beina. Skal ikke mye til for å miste balansen da, i den farta Gerrard har. :)

 

Og selvfølgelig har vi flaks fra tid til annen, ikke kom her og si at United, Chelsea og Arsenal eller hvilken som helst annen klubb aldri har flaks de heller altså.

Lenke til kommentar
Og hva betegner du som filming Points? Du er sikkert ikke aleine om å mene at Gerrard filma, men fakta er at det faktisk er jævlig vanskelig å holde seg oppe når man har den farta Gerrard har og Gattuso har en hånd på skuldra og i tillegg kakker Gerrard på beina. Skal ikke mye til for å miste balansen da, i den farta Gerrard har. :)

 

Og i den farta Gerrard har ? Gerrard er jo grisetreig :p

Endret av tilhengeren
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gerrard filmer seg til straffe under CL-finalen '05?

Din mening. Ikke min.

 

Feilaktig straffe under i returkampen mot Arsenal '08?

Diskutabel, men tilbøyelig til å være enig.

 

Mascherano unngår rødt kort i samme kamp?

Husker ikke hele kampen og alle situasjoner, men dette er vel en vurderingssak. Er mange hver kamp som unngår kort, og Masche har sikkert også gjort det en gang.

 

Kuyt prøver å myrde Hleb kampen før, men får ikke straffe mot seg?

Du får meg til å le, i det minste. :D

 

Får delta i CL etter å mast seg til endrede regler '06?

Mast og mast. :)

 

...

 

PAKKEEE!

 

 

hpim1289ck1.jpg

hpim1285jw0.jpg

hpim1288qr0.jpg

 

 

Lenke til kommentar

Vel, jeg kjøpte den etter VIF-kampen. :p Men jeg hadde planlagt det noen måneder fra før av, så hadde ingenting med VIF-kampen å gjøre. Digger drakter uten sponsor også. Egentlig hadde jeg lyst til bare å ha et tall, slik de spilte med mot VIF, for å ha den så ren som mulig, men det gikk ikke an så da ble det Mascherano bakpå. :) Men tok ikke PL-merker på den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...