Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si meg meget skuffet over innsatsen i denne matchen, men heldigvis er det resultatet som teller. Og med 0-0 her knuser vi dem på Anfield. Kommer til å bli et helt annet kampbilde da.

 

Uansett, skuffet over opptil flere i dag! Keane og Torres så vi ikke i hele kampen, noe som gjaldt ALT offensivt. Dossena virket usikker og utilpass på lik linje med en overraskende svak Agger i dag. Carragher er den eneste i bakerste rekke som får tommel opp fra meg, han spilte godt gjennom hele kampen og holdt forsvaret sånn noenlunde på beina.

 

Utrolig skuffet over det offensive som sagt, og ser at vi har veldig mye å jobbe med..

Lenke til kommentar
Må si meg meget skuffet over innsatsen i denne matchen, men heldigvis er det resultatet som teller. Og med 0-0 her knuser vi dem på Anfield. Kommer til å bli et helt annet kampbilde da.

 

Uansett, skuffet over opptil flere i dag! Keane og Torres så vi ikke i hele kampen, noe som gjaldt ALT offensivt. Dossena virket usikker og utilpass på lik linje med en overraskende svak Agger i dag. Carragher er den eneste i bakerste rekke som får tommel opp fra meg, han spilte godt gjennom hele kampen og holdt forsvaret sånn noenlunde på beina.

 

Utrolig skuffet over det offensive som sagt, og ser at vi har veldig mye å jobbe med..

 

Carragher var ikke veldig mye bedre , bommet i masse hode dueller . Men litt bedre var han .

Lenke til kommentar

Møkkakamp det bare er å glemme. Jeg er ikke bekymra i det hele tatt. Verken for Sunderland på lørdag eller returkampen mot Liege. Tidlig i sesongen, dette kommer seg etterhvert. Husk at vi tapte mot ett eller annet drittlag i FA-cupen for så å vinne mot Inter et par dager seinere i fjor, vi har våre blemmer vi også kan man si.. :p Er bare å glemme dette og fokusere på neste kamp, det er jeg sikker på at Rafa og gutta gjør også..

Lenke til kommentar
Vel....vi er verdensmestere på å undervurdere motstanderen, det er det ingen tvil om. For bare håpe at det blir en klar forbedring til lørdagen.

Jepp, det har jeg sagt bestandig også. I fjor slo Barnsley oss ut av FA-cupen, vi hadde lenge problemer mot Havant & Waterlooville, vi tapte begge oppgjørene mot United, og nå ble vi rundspilt av Standard Liege - med andre ord; vi er verdensmestere i å undervurdere antatt svakere motstand.

Endret av Superparanoid
Lenke til kommentar

Kan også ta med kamper som Luton borte og Maccabi Haifa i CL-kvalik. Vi er fantastiske til å undervurdere dårligere lag og tror det blir overkjøring. Som regel blir det ikke det, ettersom slike lag får en enorm energiboost av å spille mot Liverpool og kjemper som bare faen. Dette er virkelig noe vi må få orden på.

Lenke til kommentar
Vel....vi er verdensmestere på å undervurdere motstanderen, det er det ingen tvil om. For bare håpe at det blir en klar forbedring til lørdagen.

Jepp, det har jeg sagt bestandig også. I fjor slo Barnsley oss ut av FA-cupen, vi hadde lenge problemer mot Havant & Waterlooville, vi tapte begge oppgjørene mot United, og nå ble vi rundspilt av Standard Liege - med andre ord; vi er verdensmestere i å undervurdere antatt svakere motstand.

Den kommer SÅÅ Scums fansene å svare på ^^

Lenke til kommentar
Vel....vi er verdensmestere på å undervurdere motstanderen, det er det ingen tvil om. For bare håpe at det blir en klar forbedring til lørdagen.

Jepp, det har jeg sagt bestandig også. I fjor slo Barnsley oss ut av FA-cupen, vi hadde lenge problemer mot Havant & Waterlooville, vi tapte begge oppgjørene mot United, og nå ble vi rundspilt av Standard Liege - med andre ord; vi er verdensmestere i å undervurdere antatt svakere motstand.

Den kommer SÅÅ Scums fansene å svare på ^^

Haha, jeg lo. :wee:

Lenke til kommentar
Vel....vi er verdensmestere på å undervurdere motstanderen, det er det ingen tvil om. For bare håpe at det blir en klar forbedring til lørdagen.

Jepp, det har jeg sagt bestandig også. I fjor slo Barnsley oss ut av FA-cupen, vi hadde lenge problemer mot Havant & Waterlooville, vi tapte begge oppgjørene mot United, og nå ble vi rundspilt av Standard Liege - med andre ord; vi er verdensmestere i å undervurdere antatt svakere motstand.

Den kommer SÅÅ Scums fansene å svare på ^^

Haha, jeg lo. :wee:

 

^^, ;)

 

Menmen, kampen i dag var elendig!

Lenke til kommentar

Haha, dere vet hva jeg snakker om. Inter røde kortene, CL finalen når Sheva bommer (vet at det er ikke akkurat Liverpool som gjør noe men får litt flaks uansett), DET "målet" mot Chelsea på Anfield og ja, andre ting som jeg ikke kan tenke på nå. Men legger de gjerne til når jeg først tenker på de en gang. Sikker på at noen red devils kan hjelpe til :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...