Swome Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Gjør det garantert hvis vi vinner CL i år. D hadde vært noe Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Da skal eg å gjør det. Sist gang vi vant CL så skiffta håret farge til rødt :D Lenke til kommentar
Swome Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Noen som vet ka d koster for en tattoo forresten? Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 I kr.sand så koster det fra 500 og oppover, avhenger av hvor mange detaljer du vil ha med Lenke til kommentar
Swome Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hvis det blir noe så skal den se ut som avataren min. Men hvis den skal være på høyrearmen, blir d best å ha den speilvendt da? Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 500 er jo råbillig da! Var i syden og fikset en med liverbird hvor den står på en ball... kostet meg 700 euro... og det var i syden. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 170* hahaha... litt feil det der ja.. Lenke til kommentar
augulv Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Gerrard Blir i Liverpool! For resten av sin karriere Endret 17. februar 2007 av augulv Lenke til kommentar
Swome Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 7962949[/snapback] Fy faen så sykt! Har aldri hatt frysninger så lenge før. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 digger denne vidioen jeg http://www.youtube.com/watch?v=Ttnb5YftfpE Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Dette er den ultimate gåsehuden. Åh.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Endel Liverpool-spillere har hatt det gøy i går ryktes det om.... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Endel Liverpool-spillere har hatt det gøy i går ryktes det om.... 7966060[/snapback] Kommer ikke som noe sjokk at Bellamy er innblanda, alle veit jo at han er en urokråke til tusen.. Tror også mediene overdramatiserer det veldig, men det skal jo ikke skje for det da.. Hvis det har skjedd. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Foreløpig tar jeg disse ryktene med en stor klype salt. En liten sportsavis i Portugal, samt en gal Man Utd-supporter på VGD, er vel nesten de eneste kildene som har skrevet om dette. Men dersom det har skjedd, må det selvsagt komme sanksjoner, samme hvilke spillere det gjelder. Men jeg har mine tvil om at dette stemmer, og om det er noe i det, så tror jeg iallfall det er veldig sterkt overdramatisert, slik mediene så ofte er. Tror nok vi hadde hørt langt mer om dette i en større skala, samt at klubben nok ville kommet med en offentlig uttalelse, dersom det hadde stemt. Edit: Nå så jeg denne saken på VG og da ble det straks litt mer alvorlig ... Men jeg velger å tro på at de aktuelle spillerne er uskyldige inntil det motsatte er bevist. Ufattelig synd og skammelig om det stemmer da, og dersom Bellamy faktisk har slått Riise med en golfkølle, så skal han hives rett ut med en gang. Da har jeg intet ønske om å se ham i en rød drakt igjen. Men som sagt, Bellamy og alle andre er uskyldige helt til det motsatte er bevist. Endret 17. februar 2007 av Hewitt Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Carew brukte albuen, Bellamy en golf kølle, kommer han til å bli skutt neste gang? Men for å være helt ærlig hvem har ikke hatt lyst til å denge Riise med en golfkølle Men hvis dette stemmer så bør det ikke være tvil om at Bellamy har spilt sin siste kamp for liverpool Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Carew brukte albuen, Bellamy en golf kølle, kommer han til å bli skutt neste gang?Men for å være helt ærlig hvem har ikke hatt lyst til å denge Riise med en golfkølle Men hvis dette stemmer så bør det ikke være tvil om at Bellamy har spilt sin siste kamp for liverpool 7966497[/snapback] Ja, Riise... Du er ManU fan, men å slå Riise er fristende, uten tvil. Den oppblåste blæra som viser seg fram i Se & Hør, og skryter av tingene sine... Og nå viser det seg at han er i milliongjeld, oi men han skal nok forsette å vise seg fram, så blærete som han er. En god fotballspiller men en plagsom person, med et par skandaler rundt seg; nakenbilden og gjeld deriblant... Nei, jeg liker ikke Riise... Bellamy, synd hvis dette skjedde. Synd å miste ham, han har jo vist at han duger til noe, så dumt hvis hans dager i Liverpool er omme, men vi får se hvordan denne saken forsetter... SasaB Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg leste også tidligere at Dudek hadde skallet ned en politimann, samt at Fowler og Pennant hadde vært på ninjafylla. Jeg kødder faktisk ikke. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg leste også tidligere at Dudek hadde skallet ned en politimann, samt at Fowler og Pennant hadde vært på ninjafylla. Jeg kødder faktisk ikke. 7966544[/snapback] Jaja, sånn er livet... Skandaler i hytt og pine, men det er Riise jeg misliker, de andre har jeg stor respekt for... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg leste også tidligere at Dudek hadde skallet ned en politimann, samt at Fowler og Pennant hadde vært på ninjafylla. Jeg kødder faktisk ikke. 7966544[/snapback] Det leste jeg også, og jeg regner med at du har lest det på VGD, postet av en ufattelig anti-Liverpool-kar. Men det er slått opp i en portugisisk sportsavis som jeg nevnte tidligere, og foreløpig er det vel kun her. Og jeg kan ikke si at den artikkelen virket overbevisende. Som sagt, hadde det vært noe skikkelig i dette - både med Bellamy vs Riise og spillere på fylla som forsøker å skalle ned politimenn og visstnok knuser biler og noe sånt - hadde det blitt slått opp i gigantiske oppslag i aviser over hele verden. Derfor har mine tvil om sannheten i dette ... Men som jeg har sagt, viser det seg at noe av dette stemmer, er det sanksjoner og eventuelt kroken på døren med en gang. However, alle er uskyldige til det motstatte er bevist, og de av dere som tror på dette ut ifra ryktene enkelte aviser og "kilder" har skrevet, viser en veldig lav virkelighetsforeståelse og intelligens. Media er ufattelig gode til å lyve/overdrive kraftig. Men vi får se de neste dagene hva som kommer frem, og stemmer noe av det, kommer det garantert sanksjoner fra klubben, og Liverpool vil uttale seg offisielt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå