SuKa Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Chelsea selger nok ikke Joe Cole til en rival.Det de kunne gjort var å bytte, men jeg ser ikke hvem det skulle være atm. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 tror ikke vi får Cole , heller ikke Silva egentlig . Virker som det hele bare er rot , kanskje vi ikke får inn noen ving før vinduet stenger . Den polske vingen som er linket ser faktisk nok så bra ut . Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Berbatov klar for United Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Det er bare Daily Mail, Mail on Sunday og This Is London som har meldt en overgang, altså ikke de mest troverdige avisene. Overgangen er ikke i boks bare fordi VG skriver det, for å si det sånn... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Aaron Ramsey var jo klar for United han også i følge visse aviser. Ser jo hvordan det gikk. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Aaron Ramsey var jo klar for United han også i følge visse aviser. Ser jo hvordan det gikk. Nettopp, men så er jo overskriftene til VG generelt ekstremt dårlige, til og med Dagbladet sin var bedre: Berbatov nærmer seg United Utifra VG sin, virker det som hele overgangen er i boks. Endret 13. august 2008 av Aye Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Synes vi kunne fått Silva , Cole eller Quaresma . James Milner jo også en spiller jeg kunne tenkt meg i Liverpool trøya , men har som sagt sansen både for Zhirkov og Arshavin , men det er jo ikke sannsynlig . Albert Reira har jo avkreftet at han skal til Liverpool . Begynner og tvile på at vi får inn en ving før vinduet stenger , dessverre . Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Ellers er nå Jakub Błaszczykowski blitt linket, han ser jo direkte fresh ut . mye bedre en Pennant, Kuyt og Riera ser det ut til . Video2 EDIT : Leif! Endret 13. august 2008 av ogger Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Fant et sitat på et annet forum der sier Ricardo Quaresma dette etter møte vårt mot Porto på Anfield i fjor høst. Ricardo Quaresma: "If Liverpool had come to me and said they wanted to buy me, I would've moved. They are doing something special and their fans are incredible. I know of no other team with fans who care so much. I remember Fernando Torres scoring against us and the noise was deafening. They were incredible." Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Quaresma sikret en del fans med det utsagnet ja , vill heller ja Quaresma en Silva . Men han blir vel for dyr han også . Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Sier absolutt ikke nei takk til Quaresma heller altså. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Synes ikke vi skal bruke tid på Silva når han ikke vill til klubben , hvis det er tilfelle da vel og merke . Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Quaresma i Lpool hadde vært en drøm! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Moneyissue. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Hvis Alonso starter i kveld, skal vi tolke det som et endelig signal om at han blir ? Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Hvis Alonso starter i kveld, skal vi tolke det som et endelig signal om at han blir ? Vanskelig og si , men jeg synes virkelig vi skal beholde Alonso , en Alonso i form er en av verdens beste etter min mening . Bare tull og selge for å kjøpe Barry vertfall , selge til Arsenal bør jo også være utelukket . Hadde vi kunnet bytte Hleb mot Alonso så , men Hleb har jo gått til Barcelona . vi kunne jo byttet mot walcott eller Fabregas Endret 13. august 2008 av ogger Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Ellers er nå Jakub Błaszczykowski blitt linket, han ser jo direkte fresh ut . mye bedre en Pennant, Kuyt og Riera ser det ut til .Video2 EDIT : Leif! Bedre enn Pennant? Nei. Kanskje bedre enn Riera, men han suger uansett. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Jeg foretrekker heller Kuyt foran Quaresma faktisk. Quaresma er knall offensiv, ikke noen tvil om det, men, er det noen som har sett Quaresma gjort et defansivt løp? Og, går det imot han går han bare og sutrer og klager, nei. Quaresma vil jeg ikke ha i liverpool. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Faen så lei jeg er den pokkers jobben nå! Klaffer jo alltid når det er kamp. Jobber til 21 i dag, kampen starter 21.05. Jobber til 19 på lørdag og kampen starter 18.30. Jævla møkk! Lenke til kommentar
96robert Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Faen så lei jeg er den pokkers jobben nå! Klaffer jo alltid når det er kamp. Jobber til 21 i dag, kampen starter 21.05. Jobber til 19 på lørdag og kampen starter 18.30. Jævla møkk! Hva jobber du som, ErlendRU??... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå