Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Hvorfor skal liverpool.no kombinere to saker hele tiden? Som i den linken der så har ikke sakene noen som helst relevans til hverandre. Og ikke nok med det - det er bare den første saken som blir presentert i overskriften. Uten å lese ingressen aner man ikke at det står et veldig interessant avsnitt om Silva nederst, noe som bare skaper forvirring og mindre lesere. Fantastisk dårlig journalistikk av liverpool.no.

+1

 

Det suger maks og er forvirrende. Men man blir vel vandt med det også.

 

Synes heller ikke designet er det beste. Litt uoversiktlig og rotete, men siden slår iallfall chelsea.no. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor skal liverpool.no kombinere to saker hele tiden? Som i den linken der så har ikke sakene noen som helst relevans til hverandre. Og ikke nok med det - det er bare den første saken som blir presentert i overskriften. Uten å lese ingressen aner man ikke at det står et veldig interessant avsnitt om Silva nederst, noe som bare skaper forvirring og mindre lesere. Fantastisk dårlig journalistikk av liverpool.no.

Delvis enig, men samtidig er jeg litt positiv til det også. Liverpool.no skriver daglig om såpass mange saker at det sikkert ville kommet minst 10-15 artikler til dagen da, og det blir litt vel overflod. Blir nesten slik at om man kommer hjem fra jobb en kveld så må man gå tilbake til nyhetsarkivet for å finne alle sakene fra samme dag ... Jeg er blitt såpass vant til å lese ingressen, og som regel leser jeg uansett hele teksten også, så for meg er det ikke noe problem, men kanskje litt problem for dere skapfans som bare er inne av og til. ;)

Lenke til kommentar

Ronaldo gjør meg kvalm

 

Sugde nakenmodell

 

Er så glad for at Torres ikke er lik Ronaldo, for en gris og en utakknemlighet. Håper han får den nedturen denne sesongen. Fortjener ikke noe annet.

 

Tatt fra dagbladet.no artikkelen:

"Her har han blitt verdens beste fotballspiller i United og under Ferguson - så er dette måten han takker for det på. Han viser en utakknemlighet som er helt ubegripelig"

Endret av Pirja
Lenke til kommentar

Valencia har avslått et bud på Silva fra United, og agenten bekrefter at Silva blir i Valencia/Spania, ifølge BBC som er en troverdig kilde. .no skreiv jo dette tidligere i dag, men nå er det hvertfall "bekreftet" skikkelig hvis man kan si det sånn. Men lever fortsatt litt i håpet da, veit jo aldri siden vi har Rafa, Torres, Xabi osv..

 

Veit nå ikke helt hvilke andre vinger jeg vil foretrekke og få da jeg. Virker nå som Rafa liker Riera og Downing i følge tidligere rykter, jeg er ikke helt enig akkurat. :hmm: Nå skal det jo sies at Kuyt klarer seg relativt greit der også da. Har jo Pennant og Babel også, men skulle gjerne hatt en skikkelig superving. Kanskje vente med det til neste år og heller kjøre på med noen skikkelig backer i stedet? Svakeste stedet på banen nå spør du meg.

Lenke til kommentar
Ronaldo gjør meg kvalm

 

Sugde nakenmodell

 

Er så glad for at Torres ikke er lik Ronaldo, for en gris og en utakknemlighet. Håper han får den nedturen denne sesongen. Fortjener ikke noe annet.

 

Tatt fra dagbladet.no artikkelen:

"Her har han blitt verdens beste fotballspiller i United og under Ferguson - så er dette måten han takker for det på. Han viser en utakknemlighet som er helt ubegripelig"

 

Torres er en helt annen type enn Ronaldo. Det er jeg sikker på at både United fansen også mener. Torres er like nær komplett av banen som på banen. Han er som skapt for Liverpool :)

Lenke til kommentar
Valencia har avslått et bud på Silva fra United, og agenten bekrefter at Silva blir i Valencia/Spania, ifølge BBC som er en troverdig kilde. .no skreiv jo dette tidligere i dag, men nå er det hvertfall "bekreftet" skikkelig hvis man kan si det sånn. Men lever fortsatt litt i håpet da, veit jo aldri siden vi har Rafa, Torres, Xabi osv..

 

Veit nå ikke helt hvilke andre vinger jeg vil foretrekke og få da jeg. Virker nå som Rafa liker Riera og Downing i følge tidligere rykter, jeg er ikke helt enig akkurat. :hmm: Nå skal det jo sies at Kuyt klarer seg relativt greit der også da. Har jo Pennant og Babel også, men skulle gjerne hatt en skikkelig superving. Kanskje vente med det til neste år og heller kjøre på med noen skikkelig backer i stedet? Svakeste stedet på banen nå spør du meg.

Synes ikke vingene er det store problemet. Det er som du sier, backene som er det svakeste punkt. Jeg vil si at vis vi ikke får Silva til denne sesongen, så spar penger til neste år, og start tidlig, når prisene er lavest og prøve å skaffe noen unge klassespillere

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Ronaldo gjør meg kvalm

 

Sugde nakenmodell

 

Er så glad for at Torres ikke er lik Ronaldo, for en gris og en utakknemlighet. Håper han får den nedturen denne sesongen. Fortjener ikke noe annet.

 

Tatt fra dagbladet.no artikkelen:

"Her har han blitt verdens beste fotballspiller i United og under Ferguson - så er dette måten han takker for det på. Han viser en utakknemlighet som er helt ubegripelig"

 

"De siste fire ukene har ballkunstneren blitt linket til "et halvt dusin" vakre kvinner, som inkluderer blant andre FHM-modell Niki Ghazian (24) og italienske Letizia Filippi (30)."

 

"sa hun til News of the World."

 

I tillegg var linken fra Dagbladet.

Lenke til kommentar

Joe Cole blir linket da. Ja takk!! Men han får vi aldri. Chelsea er nok ikke så dumme. Tipper han forsvinner fra brua om dem får tak i Robinho, men neppe vi som får han. Kan jo håpe på, som noen på kopforum sa (!), at Chelsea blir så selvsikre at de driter i hvem de selger til og hva prisen er. :D

 

Edit: Dessuten er det vel bare saftige rykter uten noe særlig hold i alt sammen.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...