Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Får nå ikke håpe det samme skjer med Liverpool som det gjorde med Viking. Da Berntsen sparket (nå står det helt stillt her, var det Gunnarson? Han svensken vi hadde på begynnelsen av 2000tallet ihvertfall). Han fikk Viking til å bli gode, så ble han sparka av en hølihue daglig leder som senere også fikk sparken. Og etter det har ikke Viking vært det samme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaja, det er nå ikke det verste. Jeg har sett langt verre dommere enn Øvrebø. For å være ærlig tar jeg heller Øvrebø enn en halvluguber østeuropeer. Og dessuten står vi jo med tre seire under Øvrebø. :D

 

Gleder meg til kampen. Fikk Viasat Sport 2 (blant flere Viasat-kanaler) i TV-pakka i dag, som ble "spesialbestilt" for denne kampen og den kommende CL-sesongen.

Lenke til kommentar
Jaja, det er nå ikke det verste. Jeg har sett langt verre dommere enn Øvrebø. For å være ærlig tar jeg heller Øvrebø enn en halvluguber østeuropeer. Og dessuten står vi jo med tre seire under Øvrebø. :D

Vi legger bare så godt merke til feil han gjør siden han er nordmann :)

 

Men han er en jævel når han dømmer TIL, som alle andre i tippeligaen! Ahhh så forbanna nå!

Lenke til kommentar

Jeg mente lenge at Terje Hauge var Norges beste dommer, og han var vel også det lenge, men i min mening har nivået hans sunket. Han gjør flere feil. I Tippeligaen har han gjort mange feil, og ikke overraskende husker jeg spesielt godt de mot Viking. >_> Alle dommere gjør feil, det er helt umulig å unngå å gjøre feil, men det gjelder å gjøre færrest mulig feil. Øvrebø er nok landets beste dommer for tiden, selv om han også gjør noen rare ting i mellom og mange mener han er arrogant på banen. Men jeg føler meg hvert fall trygg på en rettferdig dømming med Øvrebø, så får vi se om han takler alle situasjoner. :)

Lenke til kommentar

Apropos Viking og Øvrebø. Jeg kommer aldri til å glemme den kampen der han helt uforståelig utviste både Ijeh og Samuelsen. Det har ført til at jeg aldri kommer til å være glad for at han dømmer en kamp, enten det er Viking eller United, og jeg mener enda at Hauge er Norges beste dommer, uansett om det er sant eller ei.

Lenke til kommentar
Collina var en dommergud. For en autoritet og for en ro.

Jeg er uenig, Collina ble bare så godt lagt merke til grunnet utseende og den noe nifse utstrålingen. Han var absolutt en av de beste, men også han har hatt sine blemmer. I tillegg var han til tider pirkete, å drepte ofte tempoet med sine avgjørelser.

Lenke til kommentar

Jeg har hvert fall aldri sett en bedre dommer. Og ja, så klart har også Collina gjort feil, som jeg nevnte i en av de forrige postene er det helt komplett umulig å ikke gjøre feil som dommer. Jeg digger utstrålingen hans, han oser jo ondskap. Flere spillere som til tider så livredde ut. :D

Lenke til kommentar

Vel for å si det slik, Collina var i den tiden han dømte, mot slutten av sin karriere, en av de aller beste, om ikke den beste dommeren i hele verden. Han var den som gjorde absolutt minst feil, og taklet situasjoner aller best. Samt sin ro og autoritet som Hewitt sier.

 

 

Btw, Hewitt. Jeg skal ikke engang prøve å svare på innlegget ditt, meget velskrevet. Men jeg er litt uenig i all kritikken du gir dem. Ikke misforstå meg, jeg håper/håpet absolutt at DIC skulle ta over, og jeg liker ikke amerikanerne, men mye av kritikken de har fått har kommet av mye kluss i media, og usanne historier. Men men, jeg håper, og du håper, at dette får en god ende. Enten det måtte være at amerikanerne forlater, eller at de retter opp alle feil de har gjort (om det er mulig.).

 

:)

Lenke til kommentar

Alle har rett til sin mening. Sikkert Liverpool-supportere som støtter amerikanerne også, og som mener at fremgangen vi tross alt har hatt, spesielt lagmessig, er noe amerikanerne skal ha en del av æren for. Jeg er uenig, og mener det er Rafas fortjeneste, men man har forskjellig måte å se det på. Det er vanskelig for meg å tilgi feilene de har gjort, spesielt når jeg ikke helt kan se hvordan de i fremtiden skal greie å drive klubben på best mulig måte, men for all del, vi kan jo ikke gjøre annet enn å prøve å gjøre det beste ut av situasjonen slik den er blitt. Men klubben kommer i første rekke, og eiersaken svekker ikke kjærligheten min til klubben, tvert imot blir den bare sterkere. I motgang blir man styrket osv. Og selv om jeg hater (sterkt ord, men) eierne våre, så nekter jeg å la det hatet gå utover klubben, for eksempel gjennom denne boikottprotesten som er i gang, hvor man ikke skal kjøpe offisielle klubbprodukter for å ramme lommeboka til G&H. Greit nok, det kan godt hende at det faktisk kan ha virkninger og at G&H vil merke det hvis boikotten er stor nok, men produktsalg er noe som har stor betydning for klubbens økonomi, og denne boikotten rammer klubben minst like mye som amerikanerne. Derfor er jeg ikke med på den, og har allerede handlet inn tre drakter i år. Å kjøpe merchandise er en fin måte å støtte klubben på, samtidig som man kan bære drakta med stolthet.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal liverpool.no kombinere to saker hele tiden? Som i den linken der så har ikke sakene noen som helst relevans til hverandre. Og ikke nok med det - det er bare den første saken som blir presentert i overskriften. Uten å lese ingressen aner man ikke at det står et veldig interessant avsnitt om Silva nederst, noe som bare skaper forvirring og mindre lesere. Fantastisk dårlig journalistikk av liverpool.no.

Lenke til kommentar
Hvilke ving vill vi ha viss vi ikke kan få Silva ?

 

kunne tenkt meg enten Zhirkov eller Arshavin .

Arshavin er jo kanskje mer hengende spiss , men spiller bra i en ving rolle .

Ikke godt å si. Spennende med de to du nevner ja, men tipper hvertfall Arshavin er litt småhypa etter at han hadde et godt EM.

 

Hvorfor skal liverpool.no kombinere to saker hele tiden? Som i den linken der så har ikke sakene noen som helst relevans til hverandre. Og ikke nok med det - det er bare den første saken som blir presentert i overskriften. Uten å lese ingressen aner man ikke at det står et veldig interessant avsnitt om Silva nederst, noe som bare skaper forvirring og mindre lesere. Fantastisk dårlig journalistikk av liverpool.no.

Egentlig sant det, men hadde blitt sykt mange saker om de hadde delt opp alt, så da hadde man kanskje ikke sett det alikevel. ;) Er blitt vant til å lese teksten under, så går bra for min del, tipper det gjelder de fleste andre også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...