Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ganske utrolig egentlig at jeg holder med dømmekraften til H*cks og Gillett fremfor Rafa sin. Hadde jeg ikke trodd.

Helt enig. Rafa har vært på villspor noen ganger før, noe G&H sikkert har fått med seg. Nå hører de litt på fansen, noe som kan ende i David Silva. Fantastisk!

Lenke til kommentar

Ikke lovpris eierne på noen måte. Man kan ha hver sin mening om Barry var verdt et kjøp eller ei, men realiteten er uansett at det endte med at eierne motarbeidet Rafa, noe som aldri skal lovprises. Og selv om det er gøy at Silva kobles til Anfield, er dette rykter som foreløpig ikke har hatt noen store kilder bak seg, med andre ord bare løse rykter. H&G har hvert fall ikke gjort en dritt.

Lenke til kommentar
Når det er sagt er jeg faktisk ganske bekymret for dere

 

Det varmer.

 

David Silva, jaja, spørs hvor mye hold det er i de ryktene - likevel så er det ingen annen spiller jeg heller ville hatt enn ham. Kan spille på begge kantene og hengende spiss, tror han ville funnet seg godt til rette i PL ganske fort faktisk. I hvertfall med flere spanjoler i laget som han kjenner og kan hjelpe han med å finne seg til rette. Greier vi å bla opp i nærheten av den summen Valencia krever, tror jeg han velger å gå til oss. Tar han i mot med åpne armer.

 

 

 

Reina

Arbeloa - Skrtel - Agger - Dossena

Silva - Gerrard - Masche - Babel

Torres - Keane

Faen for et lag altså! :love: Svakeste punktet er backene egentlig. Men veit jo aldri med de heller. Arbeloa var jo knall på høsten forrige sesong og spilte jo nesten fast da. Dossena har vært positiv i pre-season, men det virkelige nivået hans får vi nok ikke se før et par runder uti ligaen.

 

Ellers er det jo synd å måtte gå bort fra formasjonen vi har lyktes sånn med til nå, men sånn på papiret passer jo en 4-4-2 best nå som vi har fått Keane. Om vi ikke får Silva klarer da alltids Kuyt å gjøre en grei jobb han også, men Silva er søren meg drømmen av alle drømmer for å si det sånn. Ingen garanti for at han klarer seg i PL, men det tror jeg han greier fint.

 

Bra lag , særlig med Alonso på benk

Lenke til kommentar

De er nok ganske like ferdighetsmessig og jeg tror ikke Carragher vil bli vraket fra et Liverpool lag enn så lenge, håper det blir en del rullering på den plassen slik at Carragher og hans rutine får spilletid samtidig som Agger og Skrtel som er vårt stopperpar for fremtiden bør få prøve seg en del sammen, men vi må ha en kjerne og den tror jeg blir Carragher/Agger.

Lenke til kommentar

Jeg gir ikke kreditt til noen av disse kjøpene til G&H. Det kan være de har bidratt med litt penger til disse kjøpene, men det skulle bare mangle at de også bidrar med litt når klubbens økonomi skranter litt (som i stor grad er amerikanernes skyld med rentekostnadene vi må betale hvert år). Jeg forventer ikke noe Abramovich - faktisk vil jeg ikke ha noen Abramovich - men jeg forventer eiere som støtter klubben og som vi kan stole på. Og selv om jeg er enig i at Barry var veldig dyrt priset, setter jeg ikke pris på at eierne motarbeider manageren. I min mening skal ikke eierne ha noe med det sportslige å gjøre, det ansvaret skal fullt og helt plasseres på managerens skuldre. Og når det da kommer frem at amerikanerne ikke stoppet Barry-overgangen fordi vi ikke kunne få pengene, men fordi de ikke følte han var verdt et kjøp til den prisen og at man ikke ville ha noe å tjene på selge ham ved kontraktutløp, så begynner jeg å stusse på hvilken rolle de har i klubben. De undergraver Rafas jobb.

 

Og jeg kan garantere at de ikke stoppet Barrys overgang fordi de har hørt på fansen og nå skal hente inn Silva. Hadde det vært opp til dem hadde vi sannsynligvis ikke kjøpt noen spillere.

Lenke til kommentar
I min mening skal ikke eierne ha noe med det sportslige å gjøre, det ansvaret skal fullt og helt plasseres på managerens skuldre. Og når det da kommer frem at amerikanerne ikke stoppet Barry-overgangen fordi vi ikke kunne få pengene, men fordi de ikke følte han var verdt et kjøp til den prisen og at man ikke ville ha noe å tjene på selge ham ved kontraktutløp, så begynner jeg å stusse på hvilken rolle de har i klubben. De undergraver Rafas jobb.

Du mener at de med det økonomiske ansvaret ikke skal kunne diktere hva klubben bruker penger på? Jeg forstår poenget ditt, men faktum er jo at i en fotballklubb går det sportslige og økonomiske hånd i hånd. Spesielt i en periode der dere bygger ny stadion. Å at Rafael Benitez ikke har særlig tillit hos eierene kom vel ikke som et sjokk? Jeg er enig i at eierene ikke direkte skal involvere seg i hvilken spiller manageren vil ha, men det er også en økonomisk investering som må veies opp. Så de har all rett på sin side.

Lenke til kommentar

I min mening bør de kun bestemme hva man har å kjøpe spillere for, og that's it. Hvis opplysningene som har kommet i det siste stemmer, at vi har/kunne fått pengene til Barry uten problemer, men at eierne stoppet salget fordi de ikke følte Barry var verdt summen fordi han er en midtbanespiller og at Barry ville vært for gammel til å tjene penger på ham ved et eventuelt salg i fremtiden, så føler jeg de begir seg ut på et felt der de ikke har noe å gjøre. Hvem som er verdt hva for laget er det Benitez som bør bestemme, ikke to amerikanere som knapt kjenner til fotball. Når det er sagt har jeg jo samme mening om at Barry ble litt vel overpriset, men det er uansett ikke det som er poenget mitt, det er at jeg føler eierne blander seg for mye opp i Rafas jobb. At Rafa ikke har full tillit er dessverre kjent, men jeg hadde håpet det kom seg ... Men det er ingen tvil om at den eneste grunnen til at Benitez enda sitter som Liverpool-manager, er på grunn av fansen. H&G ville fjerne Rafa lenge, men tør ikke gjøre det fordi fansen allerede er i harnisk og hadde de gjennomført det hadde det sannsynligvis blitt fullt opprør. De er jo allerede hatet som pesten av den harde kjerne på Merseyside.

Lenke til kommentar

Hewitt. Hva har egentlig G&H gjort mot Liverpool, som fotballklubb, som er negativt? Greit det var altfor mye rusk og rask i bakgrunnen før som ble offentliggjort, men de har da fått kjøp inn spillere, fikset Asia-inntekter, og bygd ny stadion? Om det er bare sjekkene du forventer av eierne (og at de ikke skal blande seg inn i transfers), så må jo G&H være drømmeeierne dine. Da ser jeg bort fra Barry-tullet (hvor de beviste at de har noe melom ørene).

 

De har kommet med pengene, de har skaffet inntekter (samt noen utgifter, men hva kan vel de gjøre med dem? (Dollar kurs.)), samt at de ikke har hatt noen innblanding i spillerkjøp/salg (Except Barry, Torres).

 

Den du virkelig burde hate er vår kjære Rick Parry, pga Klinsmann, penger (!), spillerkjøp o.l.

Jeg sier ikke at G&H er drømmeeiere, men de er ikke verdens verste. Media fyrer opp det meste, og jeg var innmari sur jeg også på dem enn stund. Etter at de har forklart seg, Rick Parry kom litt mer i bilde, la jeg over endel av frustrasjonen på han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...