Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Kan jo være at Liverpool prøver å "prute" eller noe sånt... Er jo mange ting som skjer innad i klubbene som pressen adri får vite om. Så selv om det ser ut til at Barry ikke kommer, betyr det ikke at vi skal se bort i fra at sagaen får andre vendepunkter. At O'Neil vil ha Barry er det ingen tvil om, men etter at Liverpool ikke rakk tidsfristen har han opnet for et salg av Barry ut hele transfervinduet, så kanskje Barry kan presse enda mer på for en overgang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Flott! Vil med mye heller ha David Villa :D

Silva. Villa trenger vi ikke lenger. Dette er fantastiske nyheter selv om det bare er rykter. Satser på at eierne kompenserer for Rafa ved at han får midler til Silva i stedet for! :D En spiller vi trenger langt mer selv om jeg også ønsket meg Barry. Kommer Silva begynner jeg å grine altså. Tipper Rafa er lite fornøyd etter det med Barry nå, så vi får håpe eierne prøver å blidgjøre han litt. Hadde vært fantastisk.

Lenke til kommentar
Flott! Vil med mye heller ha David Villa :D

Silva. Villa trenger vi ikke lenger. Dette er fantastiske nyheter selv om det bare er rykter. Satser på at eierne kompenserer for Rafa ved at han får midler til Silva i stedet for! :D En spiller vi trenger langt mer selv om jeg også ønsket meg Barry. Kommer Silva begynner jeg å grine altså. Tipper Rafa er lite fornøyd etter det med Barry nå, så vi får håpe eierne prøver å blidgjøre han litt. Hadde vært fantastisk.

Silva offc

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Meget spesielt hvis Silva blir verdsatt til mindre enn Barry, så hvis skriveriene om de økonomiske utfordringene deres stemmer, så kan dere nok se langt etter Silva.

 

Når det er sagt er jeg faktisk ganske bekymret for dere, tror nok dere hvertfall vil passere Arsenal neste år.

Tror det var mer det at eierne ikke ville betale så mye for en midtbanespiller vi egentlig ikke trenger men. Var jo en fyr som ville gi oss et lån på £12M rentefritt, og tror nå vi har litt penger fra før, så tror egentlig ikke det var det at vi ikke hadde nok penger som gjorde det, men mer at det føltes som sløsing for eierne. For så vidt enig i det. Silva går vel for mellom £20-25M et sted vil jeg tippe, så får tiden vise om vi har penger til det.

 

Edit: Forøvrig Argentina - Australia med Masche på NRK nå. Han hadde et susende skudd som holdt på å gå rett i krysset i sta. Men bra redning av keeperen forhindra det. :( Tror det skal mye til om Argentina ikke vinner dette OLet altså. Sterkt lag.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Når det er sagt er jeg faktisk ganske bekymret for dere

 

Det varmer.

 

David Silva, jaja, spørs hvor mye hold det er i de ryktene - likevel så er det ingen annen spiller jeg heller ville hatt enn ham. Kan spille på begge kantene og hengende spiss, tror han ville funnet seg godt til rette i PL ganske fort faktisk. I hvertfall med flere spanjoler i laget som han kjenner og kan hjelpe han med å finne seg til rette. Greier vi å bla opp i nærheten av den summen Valencia krever, tror jeg han velger å gå til oss. Tar han i mot med åpne armer.

 

 

 

Reina

Arbeloa - Skrtel - Agger - Dossena

Silva - Gerrard - Masche - Babel

Torres - Keane

Lenke til kommentar

Reina

Arbeloa - Skrtel - Agger - Dossena

Silva - Gerrard - Masche - Babel

Torres - Keane

:love:

 

Merker at jeg tviler litt på at vi får han. Men jeg tvilte på at vi fikk Torres også! :) Noe av det beste med laget du har satt opp Jefecito, er at samtlige har minst 10 år igjen på toppnivå! Og det gir oss muligheten til å tenke mye mer langsiktig, enn hvis vi hadde mått brukt spillere som er rundt 35.

 

Gleder meg til seriestart :D

Lenke til kommentar
Når det er sagt er jeg faktisk ganske bekymret for dere

 

Det varmer.

 

David Silva, jaja, spørs hvor mye hold det er i de ryktene - likevel så er det ingen annen spiller jeg heller ville hatt enn ham. Kan spille på begge kantene og hengende spiss, tror han ville funnet seg godt til rette i PL ganske fort faktisk. I hvertfall med flere spanjoler i laget som han kjenner og kan hjelpe han med å finne seg til rette. Greier vi å bla opp i nærheten av den summen Valencia krever, tror jeg han velger å gå til oss. Tar han i mot med åpne armer.

 

 

 

Reina

Arbeloa - Skrtel - Agger - Dossena

Silva - Gerrard - Masche - Babel

Torres - Keane

Faen for et lag altså! :love: Svakeste punktet er backene egentlig. Men veit jo aldri med de heller. Arbeloa var jo knall på høsten forrige sesong og spilte jo nesten fast da. Dossena har vært positiv i pre-season, men det virkelige nivået hans får vi nok ikke se før et par runder uti ligaen.

 

Ellers er det jo synd å måtte gå bort fra formasjonen vi har lyktes sånn med til nå, men sånn på papiret passer jo en 4-4-2 best nå som vi har fått Keane. Om vi ikke får Silva klarer da alltids Kuyt å gjøre en grei jobb han også, men Silva er søren meg drømmen av alle drømmer for å si det sånn. Ingen garanti for at han klarer seg i PL, men det tror jeg han greier fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...