Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Enig med Danielzu at vi ikke kan selge Yossi. bra spiller synes nå jeg. mye bedre enn Voronin.Voronin var god i forrige preseason så når det kom til PL så gikk det til dass... men Yossi spiller bra. Han er en som kan komme inn å forandre hele kampbildet.

 

Voronin spillte faktisk bra i starten av PL i fjor også , før han ble skadet .

 

 

Bruno han spiller oftere en det !

 

Ok er ikke enig at han spilte så veldig bra jeg men spilte så dårlig som jeg skulle ha det til da men... Han hadde ikke no bra sessong for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alle kritiserer Kuyt,Aurelio,Pennant og Voronin...
Feil!

 

...alle hyller Benayoun
Feil igjen!

 

Uansett, det er tydelig at vi har forskjellige oppfatninger. Tror ingen av oss kan påvirke det som skjer på overgangsmarkedet allikevel...

 

 

Ikke mye feil når det gjelder Kuyt,Pennant og Aurelio har lest mange tråder i Liverpool.no forumet der det 3 er heftig kritisert

 

litt feil når det gjelder Benayoun , det er jo meget delte meninger om han mellom supportere .

Lenke til kommentar
Enig med Danielzu at vi ikke kan selge Yossi. bra spiller synes nå jeg. mye bedre enn Voronin.Voronin var god i forrige preseason så når det kom til PL så gikk det til dass... men Yossi spiller bra. Han er en som kan komme inn å forandre hele kampbildet.

 

Voronin spillte faktisk bra i starten av PL i fjor også , før han ble skadet .

 

 

Bruno han spiller oftere en det !

 

Ok er ikke enig at han spilte så veldig bra jeg men spilte så dårlig som jeg skulle ha det til da men... Han hadde ikke no bra sessong for å si det sånn.

 

Bra vi ikke er totalt uenige :p

Lenke til kommentar
Er enig i at hvertfall Kuyt og Aurelio blir ofte kritisert her inne. Det er ofte uten en spes god grunn.. Kuyt hadde en dårlig første del av sesongen men JEG synes han hentet seg inn veldig bra etter han ble satt på vingen. Deilig å se på en sånn arbeidshest for laget man digger :D

 

En Skadefri Aurelio i form er en back verdensklasse .

Lenke til kommentar
Enig med Danielzu at vi ikke kan selge Yossi. bra spiller synes nå jeg. mye bedre enn Voronin.Voronin var god i forrige preseason så når det kom til PL så gikk det til dass... men Yossi spiller bra. Han er en som kan komme inn å forandre hele kampbildet.

 

Voronin spillte faktisk bra i starten av PL i fjor også , før han ble skadet .

 

 

Bruno han spiller oftere en det !

 

Ok er ikke enig at han spilte så veldig bra jeg men spilte så dårlig som jeg skulle ha det til da men... Han hadde ikke no bra sessong for å si det sånn.

 

Bra vi ikke er totalt uenige :p

 

 

hehe bra det men synes forsatt at vi har en del bedre alternativer på spissen foran Voronin (spørs litt på hvem av di ungguttene som er beregnet for førstelaget) , men det er ikke derme at jeg sier at vi bør selge han.

Lenke til kommentar
Kuyt,Aurelio og Pennant er også 3 spillere som ofte blir kritisert , det er det jeg vill fram til . Kritisert uten grunn etter min mening .

Ingen av de ble kritisert på måfå da, Noen kritiserte Pennant og Aurelio pga de hadde en dårlig periode(pga skader) Kuyt ble kritisert(av noen få,fleste Pool-supportere nektet at han skulle selges.)

pga måltørke og ektrem sjanse-misbruk.

 

Må ikke lese innleggne på liverpool.no ;)

Masse dimlinger og *fjortiser* der inne,noesom United-supporterne har skøyet en del med hær inne.

Lenke til kommentar
Er enig i at hvertfall Kuyt og Aurelio blir ofte kritisert her inne. Det er ofte uten en spes god grunn.. Kuyt hadde en dårlig første del av sesongen men JEG synes han hentet seg inn veldig bra etter han ble satt på vingen. Deilig å se på en sånn arbeidshest for laget man digger :D

 

En Skadefri Aurelio i form er en back verdensklasse .

 

 

Ja han er veldig god, var sykt bra helt til han skadet seg om PSV..

Lenke til kommentar

Jeg har aldri likt tanken på å selge Alonso, selv om han hadde en litt skuffende sesong i fjor og Heggem mener han er for treg. Mener dog at Masche er bedre. Viss Barry-sagaen tar en ende, og han kommer, vil det bli spennende å se hvordan Benitez setter opp midtbanen, og om han i tilfelle setter Barry ut til venstre, og har Gerrard - mascherano/Alonso på midten, Benayoun til høyre, Keane som hengende spiss og Torres "alene" på topp. Jeg gleder meg.

Lenke til kommentar
"Så godt som sikret" er vel å ta i, men forhåpentligvis vil noe konkret snart skje. Det mest positive er imidlertid at Alonso ikke lenger ser ut til å være en klar salgsvare.

 

Akkurat det vil jeg si er det verste med det hele. Jeg ser for meg at visst vi kjøper Barry, kan Alonso bli solgt på billigsalg etterpå fordi Benitez trenger pengene..

 

Men jeg er overbevist om at det er Silva Benitez snakker om her.

Endret av SuKa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...