Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Kuyt og Pennant har jeg alltid hatt sansen for. Aurelio var ekstrem god like før han ble alvorlig skadet og satt ut i lang tid. Voronin har også kanskje vært mye skadet, og har kanskje vært preget av det. Men for å sette det litt på spissen; er vi tjent med å ha spillere som er så benskjøre at de ikke tåler det fysiske nivået i engelsk fotball?

 

Det var ikke bare litt på spissen

 

Syns du skal sjekke en del av målene Voronin faktisk har scoret for Liverpool , sjekk også målene fra Tyskland , et mål der han scorer nesten fra dødvinkel .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Voronin har ikke noe på et lag som har ambisjoner om å vinne ligaen å gjøre spør du meg.

 

Du har vel samme mening om Kuyt,Pennant og Aurelio også ?

Nei absolutt ikke, hvor har du det fra? Synes alle de tre burde beholdes og Benayoun også.

 

Virker som du mener vi bør selge Benayoun og beholde Voronin? Hvor er logikken? Benayoun spilte jo som en gud i forhold til Voronin om vi skal sammenligne de to i fjorårssesongen. Ja, Voronin har et par mål i pre-season nå, men det beviser egentlig ikke en dritt. Det at Keane ikke har noen mål enda betyr ikke at han kommer til å suge i Liverpoo for å ta et annet eksempel.

 

Edit: Selvfølgelig tar jeg helst gjerne bare stjernespillere hele veien, men sånn fungerer ikke Liverpool FC, men det nytter uansett ikke å ha daukjøtt som Voronin i klubben hvis man skal vinne ligaen. Da er det bedre å selge han og gi sjansen til Pacheco, Nemeth eller N'Gog, som kommer til å få det vanskelig nok med både Torres og Keane der framme. Kuyt, Pennant, Aurelio og Benayoun gjør hvertfall nytte for seg.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Voronin har ikke noe på et lag som har ambisjoner om å vinne ligaen å gjøre spør du meg.

 

Du har vel samme mening om Kuyt,Pennant og Aurelio også ?

Nei absolutt ikke, hvor har du det fra? Synes alle de tre burde beholdes og Benayoun også.

 

Virker som du mener vi bør selge Benayoun og beholde Voronin? Hvor er logikken? Benayoun spilte jo som en gud i forhold til Voronin om vi skal sammenligne de to i fjorårssesongen. Ja, Voronin har et par mål i pre-season nå, men det beviser egentlig ikke en dritt. Det at Keane ikke har noen mål enda betyr ikke at han kommer til å suge i Liverpoo for å ta et annet eksempel.

 

Ja Benayoun bør selges , han spiller meget ustabilt , har dårlig pasninger , han har ikke vært verst i Pre-season men når han har en bra kamp hver 3 måned midt i sesongen er ikke det godt nok og Benayoun har ikke skader,kultur og språk og skylde på , han kom fra West Ham (Den bedre del av London :p)

Lenke til kommentar
Wow traff jeg et sårt punkt? Hvis Voronin fortsetter å spille bra, så er det fint det så klart. Men jeg ser uansett ikke for meg ham som noe annet enn en reserve. Hvem skulle viket plass for ham? Torres? Keane? Kuyt? N'Gog?

 

Nei jeg tar det med et smil :) , N'Gog er bare 19år og mangler litt fysikk . Han har imponert meg og sikkert alle andre i pre-season men som du og Erlend sier Pre-Season betyr ikke en drit ?

 

Er N'Gog ment for Førstelaget eller begynner han for Reservelaget når den virkelige sesongen begynner ? , mange av spillerne vi ser i pre-season blir jo sikkert ikke og se i første ellveren når PL begynner .

 

 

EDIT : Alle kritiserer Kuyt,Aurelio,Pennant og Voronin men alle hyller Benayoun som har så dårlig pasningskvalitet at det er ikke til og tro , som også spiller til det grader ustabilt .

 

Vi har bedre vinger i Pennant,Kuyt,Babel,Pacheco og Sebastian Leto om han får sine nødvendige papirer

Endret av ogger
Lenke til kommentar
Voronin har ikke noe på et lag som har ambisjoner om å vinne ligaen å gjøre spør du meg.

 

Du har vel samme mening om Kuyt,Pennant og Aurelio også ?

Nei absolutt ikke, hvor har du det fra? Synes alle de tre burde beholdes og Benayoun også.

 

Virker som du mener vi bør selge Benayoun og beholde Voronin? Hvor er logikken? Benayoun spilte jo som en gud i forhold til Voronin om vi skal sammenligne de to i fjorårssesongen. Ja, Voronin har et par mål i pre-season nå, men det beviser egentlig ikke en dritt. Det at Keane ikke har noen mål enda betyr ikke at han kommer til å suge i Liverpoo for å ta et annet eksempel.

 

Ja Benayoun bør selges , han spiller meget ustabilt , har dårlig pasninger , han har ikke vært verst i Pre-season men når han har en bra kamp hver 3 måned midt i sesongen er ikke det godt nok og Benayoun har ikke skader,kultur og språk og skylde på , han kom fra West Ham (Den bedre del av London :p)

Har du i det hele tatt lest hva du skriver? Greit nok at du vil selge Benayoun, flere som vil det, jeg vil gjerne beholde han selv men. Men at du vil selge Benayoun og beholde Voronin i stedet kan jeg ikke fatte og begripe?! Benayoun er milevis bedre. At Benayoun spiller en god kamp hver 3 måned regner jeg med var bare tull. Synes ikke han er god nok for XIen, men han kan hvertfall komme inn og forandre kampbildet og være en joker. Hvor mange gode kamper hadde faktisk Voronin i fjor? Ikke veldig mange vil jeg si.

 

Edit: N'Gog går vel rett inn i førstelaget. Plessis, Insua og Nemeth ble jo også tatt opp etter sesongen i fjor. Spørs vel om ikke vi får se Spearing, Pacheco og Darby i et par ligacupkamper i år også tenker jeg.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Enig med Danielzu at vi ikke kan selge Yossi. bra spiller synes nå jeg. mye bedre enn Voronin.Voronin var god i forrige preseason så når det kom til PL så gikk det til dass... men Yossi spiller bra. Han er en som kan komme inn å forandre hele kampbildet.

 

Voronin spillte faktisk bra i starten av PL i fjor også , før han ble skadet .

 

 

Bruno han spiller oftere en det !

Endret av ogger
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Det er vel ingen som vil selge Kuyt?

Han var under press og hadde det hardt ifjor,men jobber jo som en travhest.

 

Å mene at Voronin skal selges betyr ikke at Alonso,Kuyt,Aurelio og Pennant også må selges ;) Uansett hvor ofte du sier det.

 

Pennant skal vist selges har jeg hørt,så lite vi kan gjøre der.

Lenke til kommentar
At han spiller en bra kamp hver 3 måned er jo ikke langt fra Sannheten

Wow, var du faktisk seriøs når du sa det også?

 

Ja , det er ikke bare jeg som har en den meningen

 

 

Det er vel ingen som vil selge Kuyt?

Han var under press og hadde det hardt ifjor,men jobber jo som en travhest.

 

Å mene at Voronin skal selges betyr ikke at Alonso,Kuyt,Aurelio og Pennant også må selges ;) Uansett hvor ofte du sier det.

 

Pennant skal vist selges har jeg hørt,så lite vi kan gjøre der.

 

Noen av det må selges viss Barry skal finansieres .

 

Kuyt,Aurelio og Pennant er også 3 spillere som ofte blir kritisert , det er det jeg vill fram til . Kritisert uten grunn etter min mening .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...