Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spearing er sjefen da. Lurer på om det blir han på den nye drakta. Evt. Nemeth eller Pacheco.

 

Nå klikka hele dritten skikkelig nå. Gidder ikke bufre en gang. Dritt altså.

 

Edit: Ikke for å klage altofr mye her, selv om jeg gjør det for det, men nå er det neste så ett eller annet i nærheten av meg går til helvete her. Fikk fiksa streaminga, men selv på den dårlige kvaliteten har den nå bufra 3 ganger på de 20 sekundene jeg har fått sett. Faen i hule helvete jeg klikker snart!

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Spearing er sjefen da. Lurer på om det blir han på den nye drakta. Evt. Nemeth eller Pacheco.

 

Nå klikka hele dritten skikkelig nå. Gidder ikke bufre en gang. Dritt altså.

 

Edit: Ikke for å klage altofr mye her, selv om jeg gjør det for det, men nå er det neste så ett eller annet i nærheten av meg går til helvete her. Fikk fiksa streaminga, men selv på den dårlige kvaliteten har den nå bufra 3 ganger på de 20 sekundene jeg har fått sett. Faen i hule helvete jeg klikker snart!

Slapp av, er pre-season, ikke CL finalen :)

Lenke til kommentar
Spearing er sjefen da. Lurer på om det blir han på den nye drakta. Evt. Nemeth eller Pacheco.

 

Nå klikka hele dritten skikkelig nå. Gidder ikke bufre en gang. Dritt altså.

 

Edit: Ikke for å klage altofr mye her, selv om jeg gjør det for det, men nå er det neste så ett eller annet i nærheten av meg går til helvete her. Fikk fiksa streaminga, men selv på den dårlige kvaliteten har den nå bufra 3 ganger på de 20 sekundene jeg har fått sett. Faen i hule helvete jeg klikker snart!

Slapp av, er pre-season, ikke CL finalen :)

OJah, faen da har jeg misforstått. ;) Har skrudd av nå og følger med på .no i stedet. :p

Lenke til kommentar

Voronin er jo helt konge som superreserve, håper han og Pennant holder seg skadefrie og presterer når det for sjansen slik at det ikke får unødvendig mye pepper .

 

bra av N'Gog , Bra pasning av Spearing og bra avslutning av Voronin, ellers hadde Pennant et par bra innlegg .

 

Reina,Alonso,Arbeloa og Plessis synes jeg hadde en bra kamp . Benayoun skapte en del , men alle feilpasningene hans irriterer meg . Ellers skjønner jeg ikke hva Rafa ser i El Zhar , ikke at det var en dårlig prestasjon av han i dag men .

Lenke til kommentar
Glimrende av N'Goal, Spearing og Voronin. Dog jeg endrer ikke mitt syn på at sistnevnte bør selges.

 

Har sansen for Voronin , har sett at han har kommet inn som reserve og scoret mål før. Herlig !

 

Men er nok redd for at hvis Barry kommer blir det salg ov Alonso,Pennant og Voronin .

 

Jeg tror Voronin kan gjøre det bra bare han holder seg skadefri , han slet jo i starten med språket og kulturen men det har begynt og komme seg .

Endret av ogger
Lenke til kommentar
Voronin var jo god under pre-season i fjor også, men da det startet for alvor var han helt håpløs. Voronin er den spilleren jeg vil savne minst på dagens Liverpool-lag.

 

Han var bra i starten av sesongen i fjor også før skade , han har slitt med språk,kultur og skader han fortjener en sesong til for og vise seg frem , men folk er for raske til og kritisere spillere som Aurelio,Pennant,Kuyt og Voronin . Dessverre !

 

Voronin sa også i et intervju for noen måneder tilbake at han og familien begynte og trives i Liverpool og han gledet seg til en ny sesong på Anfield , han fortjener en sesong til , til og bevise hva han er god for .

 

han kom også inn som reserve i PL i fjor års sesongen og scoret , kjempe reserve .

 

EDIT: Skriveleif

Endret av ogger
Lenke til kommentar

Kuyt og Pennant har jeg alltid hatt sansen for. Aurelio var ekstrem god like før han ble alvorlig skadet og satt ut i lang tid. Voronin har også kanskje vært mye skadet, og har kanskje vært preget av det. Men for å sette det litt på spissen; er vi tjent med å ha spillere som er så benskjøre at de ikke tåler det fysiske nivået i engelsk fotball?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...