Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Dossena er rå - enkelt og greit. Samme om han blir dirigert av Agger, han er helt ny i engelsk fotball å snakker sikkert ikke språket flytende. For meg er han i hvertfall (det jeg har sett av ham) en glimrende fotballspiller, han kommer på overlapp hele tiden og elsker å gå fremover, veldig rask, god teknikk, virker også som han har god fysikk. Var jeg den eneste som så den redningen han hadde på målstreken mot Rangers? Det var orgasmisk.

 

Dossena digger jeg allerede. Taklingen på målstreken mot Rangers

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dossena virker som en spiller som jobber veldig hardt og virkelig blør for drakta. Det virkelige nivået til han og Degen får vi nok ikke sett før PL er i gang etter noen runder, men Dossena lover godt. Synd Degen ble skadet og har mistet noen kamper.

 

Redninga til Dossena mot Rangers er bare herlig. Tipper Rangersspilleren følte seg veldig lur etterpå. :wee:

Lenke til kommentar

Da var jeg endelig kommet til en PC etter å ha reist fra Osloområdet. Utrolig herlig opplevelse! Jeg stod med Benitez (på forumet) og en til, litt nedenfor kameraet på VG nedre, og i rett linje bak målet. Utrolig bra stemning! :D

 

Var det noe bra på øvre egentlig? Hørtes ikke slik ut fra der vi stod.

Lenke til kommentar
Noen andre som satt å gliste når Hyypia kom fram med sine lange tær ved et par anledninger i kampen mot Vålerenga. Gjør jo ikke noe om man blir gammel og mister fart så lenge skostørrelsen holder seg inntakt :p

 

Hyypiä sangen ble sunget på så og si hver corner vi hadde, var jævli artig :D

Lenke til kommentar
Da var jeg endelig kommet til en PC etter å ha reist fra Osloområdet. Utrolig herlig opplevelse! Jeg stod med Benitez (på forumet) og en til, litt nedenfor kameraet på VG nedre, og i rett linje bak målet. Utrolig bra stemning! :D

 

Var det noe bra på øvre egentlig? Hørtes ikke slik ut fra der vi stod.

 

Eyyy. Dere stod ikke langt unna meg og Hewitt. Vi stod på VG nedre, litt til høyre for målet, ganske lavt nede, ca 5 rader ned fra der vi stod.

 

 

Oooooo Sami Sami Sami Sami Sami Hyypiã

Lenke til kommentar
Da var jeg endelig kommet til en PC etter å ha reist fra Osloområdet. Utrolig herlig opplevelse! Jeg stod med Benitez (på forumet) og en til, litt nedenfor kameraet på VG nedre, og i rett linje bak målet. Utrolig bra stemning! :D

 

Var det noe bra på øvre egentlig? Hørtes ikke slik ut fra der vi stod.

 

Eyyy. Dere stod ikke langt unna meg og Hewitt. Vi stod på VG nedre, litt til høyre for målet, ganske lavt nede, ca 5 rader ned fra der vi stod.

 

 

Oooooo Sami Sami Sami Sami Sami Hyypiã

 

Hvilken rad sto dere på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...