Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Dere så det ene skuddet til Gerrard under oppvarminga eller? Det var knall altså. :love: Så jo også under en av oppvarmingsrundene i går at Nemeth kan å sende 40-50meters lissepasninger han også, blei en del strøkne pasninger når han holdt på ja.

Må innrømme jeg ikke la spesielt merke til skuddene til Gerrard, men så Torres banke ballen i vinkelen. Og Alonso som fyrte av fra over midtbanen og i mål akkurat da de skulle gå av banen minutter før kampstart. :thumbup: Ingen andre som så det?

 

Noen flere bilder:

 

Alonso lader kanonen.

post-90344-1218059552_thumb.jpg

 

Torres har akkurat scoret.

post-90344-1218059703_thumb.jpg

 

post-90344-1218059817_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Damn, har akkurat kjøpt den nye drakta. Har ikke penger til enda en drakt! Noen som har prøvd å skrape av reklamen? :!:

Spar. ;)

 

Jeg har for øvrig hørt om folk som har skrapt bort reklamen, og det går sikkert greit så lenge det løsner, men du får prøve på egen risiko. Men ikke gjør det, det er viktig å ha den originale drakten slik den spilles med også. Non-sponsor-drakter er kule, men bør i min mening eventuelt komme som et tillegg til den "skikkelige" drakten. Selv om sponsorløs drakt bare er herlig da. :p

 

Må innrømme jeg ikke la spesielt merke til skuddene til Gerrard, men så Torres banke ballen i vinkelen.

Torres hadde noen herlige skudd, han viste en ekstremt god avslutningsteknikk på de oppvarmingsskuddene (ikke at det var noe nytt, men det var enda bedre å se hvordan han gjør når man står noen meter unna bare). Men spesielt et skudd av Gerrard var fantastisk da, ser glatt hvem som er skuddkongen på laget. Skjøt en via tverrliggeren og inn. Peeent.

Lenke til kommentar

Rart hvordan man opplever kampen forskjellig. Benayoun var langt i fra den som imponerte meg mest. Det var bra det han gjorde ved scoringen og rett før, men etter hva han gjorde i 1. omgang forstår jeg ikke hvordan noen kan oppfatte han som banens beste. I mine øyne er det ingen tvil om hvem jeg synes var best; Alonso, med Dossena hakk i hæl. Ellers ville jeg rangert både Torres, Agger og Carragher foran Benayoun. Men det er min oppfatning, du skal få lov til å mene hva du vil.

 

Ellers synes jeg vi kan glemme Barry, så kan vi heller kjøpe Alanzinho... ;) For en spiller! Han er alt for god for Tippeligaen!

Endret av Superparanoid
Lenke til kommentar

Alonso var svært god. Men synst derimot at Dossena var svak. Feilplassert flere ganger, og Agger måtte dirigere han konstant. La merke til at han trakk sinnsykt mye inn i banen, noe Agger misslikte.

 

Benayoun imponerte meg med ballkontrollen på de småflatene, og arbeidskapasiteten sin.

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar
Dossena var i mine øyne en av banens beste.

 

Winy, jeg lurer litt på hvordan du vet at Agger misslikte det? Og at han at måtte dirigere han konstant skjønner jeg heller ikke. Jeg så ikke en gang, men jeg så bare på TV, men uansett, litt dirigering må til.

 

Jeg satt mot ene hjørnet, slik at jeg satt rett over Dossena i hele første omgangen. Og gjennom hele denne drev vertfall Agger å dirigerte enormt mye på Dossena. Mye av dette foregikk når ballen var i angrep, så tviler på det ble vist på TV.

 

Virket som Agger ble ganske irritert på slutten, da Dossena aldri klarte å trekke langt ut når ballen skulle spilles ut fra målet osv.

 

Selvsagt kan jeg ha missoppfattet.

Lenke til kommentar

Jeg synest at Beayoun presterte veldig dårlig utenom scorigen, noe om ar veldig sterkt gjort. Benayoun var mye involvert i første omgang, men rota det til gang på gang. Han var ikke rask nok til å nå stikkerene, han mista ballen, slo dårlige pasniger, brukte for lang tid og rota generellt veldig mye.

I mine øyne.-

Endret av SuKa
Lenke til kommentar
Jeg synest at Beayoun presterte veldig dårlig utenom scorigen, noe om ar veldig sterkt gjort. Benayoun var mye involvert i første omgang, men rota det til gang på gang. Han var ikke rask nok til å nå stikkerene, han mista ballen, slo dårlige pasniger, brukte for lang tid og rota generellt veldig mye.

I mine øyne.-

 

Benayoun er i mine øyne langt fra god nok for Liverpool , han hadde også flaks på målet mot VIF siden han traff ballen med leggen .

Lenke til kommentar
Jeg synest at Beayoun presterte veldig dårlig utenom scorigen, noe om ar veldig sterkt gjort. Benayoun var mye involvert i første omgang, men rota det til gang på gang. Han var ikke rask nok til å nå stikkerene, han mista ballen, slo dårlige pasniger, brukte for lang tid og rota generellt veldig mye.

I mine øyne.-

 

Benayoun er i mine øyne langt fra god nok for Liverpool , han hadde også flaks på målet mot VIF siden han traff ballen med leggen .

Synes ikke han er god nok for en fast plass i førsteelleveren nei, for han har ganske ujevne prestasjoner, men han er en god joker som kan komme inn og forandre kampbildet. Han har strålende teknikk og et bra skudd blant annet. Glad vi beholder han. Kunne gjerne tatt Silva eller en annen superving i stedet selvfølgelig, men det tror jeg vi kan se langt etter dette transfervinduet, så da får man klare seg med det man har.

Lenke til kommentar
er det bare jeg her som synes at Kuyt spilte bra? han var mye med i spillet og gjorde ting bra....

For å si det slikt.. Det var en typisk Kuyt kamp. Han jobber og sliter, men får lite oppmerksomhet. Det er derfor en stor andel Liverpool-supportere mener Kuyt burde få spille fast på høyrekanten. Bestandig!

 

edit. leif

Endret av CCola
Lenke til kommentar

Kuyt er så vanskelig å bedømme. Jeg både vil og ikke vil at han skal spille fast. På den ene siden er han en arbeidshest. Det er fantastisk å se en kamp med ham, spesielt hvis man ser kampen live fra tribunen. Da får man virkelig se hvor mye han faktisk gir. Han står knapt rolig et eneste sekund av kampen, og selv om jeg ikke har noen statistikk på det, så ville det overraske meg om han ikke er en av de tre på laget som løper mest når han er på banen. Og fansen elsker jo selvsagt arbeidshester som gir alt og som aldri gir seg. På den annen side er han ingen typisk ving. Innleggskvaliteten hans generelt er bare helt okei, han er ikke noe kjapp, han er ikke en typisk ving som kan drible seg forbi backen, osv. Likevel skaper han en del, enten med assists, eller ved å skape sjanser selv. Litt forenklet kan man si at han er en relativt ordinær fotballspiller i Europa, men arbeidsinnsatsen hans gjør han et par hakk bedre enn han egentlig er. Og det er jo bra. Bare se i EM hvor han spiller med eliten i Europa - han gjør seg ikke bort der, tvert imot.

 

Han blir nok å spille mye på vingen i år også, og jeg synes det er greit i store kamper og i CL. Men jeg har mine tvil til om Kuyt er et godt nok vingvalg over en hel sesong til å være gullkandidat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...